Super goede service

Ik bestel verkeerde maat. Probleem loos geruild. Zonder extra kosten. Top.

Super, snel en voordelig

Na veel gezocht te hebben, uiteindelijk bij jullie uitgekomen. Bestellen ging makkelijk door de overzichtelijke site. Vlot bezorgd in een hergebruikte verpakking wat voor ons een extra pluspunt is

Beste Astrid, Bedankt voor uw enthousiaste review. Fijn om te horen dat wij een overzichtelijke site hebben. Als webshop staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal, het is altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

top !

snelle en correcte afhandeling !! top ervaring !

Als altijd bestelling uit ruim assortiment snel in huis

Bij aanhangwagen direct vind je zeker wat je zoekt, ze hebben alles aan benodigdheden en onderdelen om je aanhanger up to date te houden. Bovendien bestel je eenvoudig en snel via de website en wordt er supersnel geleverd. Prettig bedrijf!

Top Produkte

Top Produkte und Qualität, super schnelle Lieferung!!

Snelle levering , uitstekende service en meedenkers.

Bedankt Sieger, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering van onze producten. Tot de volgende keer in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

Zeer slechte kwaliteit, levert niet wat is besteld

Bij aanhangwagendirect een Aspock kabelboom besteld, voorzien van een 13-polige stekker en 8 polige lamp connectors. Ik kreeg een zelfgemaakte kabel toegezonden, niet van het merk Aspock, met tal van gebreken. Aders in de stekker niet goed aangesloten, stekker tule stuk uit geknipt, 7-aderige kabel gebruikt met dezelfde kleurcode links en rechts, 8 polige connector niet volledig voorzien van stekers, kabeleinden van breedtelampkabels niet afgewerkt en bloot. Naar mijn mening schandelijk om eigen prutswerk te leveren terwijl beloofd wordt een duur merk kabel te leveren. Uit coulance heeft men 20 euro terug gestort van een aanschafprijs van 64 euro.

Bedankt Wim, voor het nemen van de tijd om ons feedback te geven. Allereerst natuurlijk vervelend, dat je zelf nog werk hebt gehad van deze plug en play hoofdkabel, dat is niet de bedoeling. We hebben hierover telefonisch en via mail contact gehad. De kabels maken wij niet zelf, maar zijn origineel van Aspock. We hebben je aangeboden de kabel retour te sturen, zodat wij hem kunnen repareren of omruilen. Helaas wilde je daar geen gebruik van maken. Toen we je vroegen wat dan wel een passende oplossing zou zijn kon je ons helaas geen antwoord geven. Je gaf aan dat de kabel inmiddels naar behoren werkt, dat is fijn om te horen. Uit coulance hebben we je inderdaad €20 teruggestort voor het ongemak zonder de kabel retour te hebben ontvangen.

Een tevreden klant.

Niettegenstaande dat ik mijn aankoop nog niet gemonteerd heb ziet de afwerking er heel goed uit. Ook de mogelijkheden binnenin zien er zeer degelijk uit. Ik kijk uit naar de montage ervan ;-)

Ik heb 2 identieke artikelen besteld, maar helaas bij beiden een afwijking. Ik heb uiteindelijk maar de oude schroeven gebruikt. Snap niet waarom de 1 met 18 en de ander met 14 wordt geleverd?

Uitstekende keuze

Simpel te installeren.

Snel geleverd ,zeer goed ,aanrader

Onderdelen snel geleverd en van een prachtige kwaliteit

Achterlicht bescherming besteld, mooie stevige rekjes goed gelast en dat voor dat geld, daar kun je ze zelf niet voor maken, alles binnen 1dag geleverd netjes verpakt

Bedankt voor de fijne beoordeling Jaap! We wensen je veel plezier van de beschermrekken en hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

perfect

prima kwaliteit tegen scherpe prijzen en snelle levering

Ik vond dat het heel snel geleverd was

Het ging allemaal heel vlot niks op aan te merken Groetjes

Prima assortiment, het artikel wat ik nodig had was significant goedkoper dan elders. Binnen 2 dagen pakketje binnen.

Alles binnen 1 dag bezorgd en goede kwaliteit.

Goede service, onderdelen zijn netjes verpakt en snel aangekomen.

Wat ik besteld heb was op voorraad en werd netjes en snel geleverd.

Artikel was zeer snel geleverd

Goede website met duidelijke maten van de artikelen die je besteld ,zo weet je ook zeker dat het past. Ruim assortiment. Snelle levering en goede prijs Een schoolvoorbeeld voor de rest

Fijn om te horen dat de snelheid en kwaliteit van je bestelling in orde zijn! Een mooie beoordeling als deze motiveert ons zo door te gaan. hopelijk tot een volgende keer in onze webshop Marcel. Team Aanhangwagendirect.nl

Goede prijs, snel en klantvriendelijk

Neuswiel besteld, deze pastte helaas niet. Gelukkig bood aanhangwagendirect een (gratis!) omruilmogelijkheid voor een ander model dat wel past. Super service en snel geregeld

Snel en goed geregeld

Door een onhandigheidje het achterlicht van mijn aanhanger gesloopt. Deze besteld met daarbij een beschermingsrooster. Alles snel en netjes binnen. Er zitten bij het rooster alleen geen moeren bij. Moet ik toch weer naar een winkel om te kijken of ik twee moeren gevonden krijg. Dat is wel jammer.

Bedankt Frank voor je beoordeling en feedback, hierdoor kunnen wij onszelf verbeteren. Bij de beschermrekken staat in de beschrijving dat deze exclusief moeren zijn. De moertjes staan eronder als gerelateerd product. Aan de hand van je feedback gaan we kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken op de pagina om toekomstige misverstanden te voorkomen. Hopelijk tot een volgende bestelling! Team Aanhangwagendirect.nl

Hier kan ik m'n aanhanger mee repareren.

De stekker en staalkabel, ga ik binnenkort monteren. Dan kan ik de aanhanger weer meenemen.

Prima snelle service.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.