Goede prijs, snel en klantvriendelijk

Neuswiel besteld, deze pastte helaas niet. Gelukkig bood aanhangwagendirect een (gratis!) omruilmogelijkheid voor een ander model dat wel past. Super service en snel geregeld

Snel en goed geregeld

Door een onhandigheidje het achterlicht van mijn aanhanger gesloopt. Deze besteld met daarbij een beschermingsrooster. Alles snel en netjes binnen. Er zitten bij het rooster alleen geen moeren bij. Moet ik toch weer naar een winkel om te kijken of ik twee moeren gevonden krijg. Dat is wel jammer.

Bedankt Frank voor je beoordeling en feedback, hierdoor kunnen wij onszelf verbeteren. Bij de beschermrekken staat in de beschrijving dat deze exclusief moeren zijn. De moertjes staan eronder als gerelateerd product. Aan de hand van je feedback gaan we kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken op de pagina om toekomstige misverstanden te voorkomen. Hopelijk tot een volgende bestelling! Team Aanhangwagendirect.nl

Hier kan ik m'n aanhanger mee repareren.

De stekker en staalkabel, ga ik binnenkort monteren. Dan kan ik de aanhanger weer meenemen.

Prima snelle service.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Prima snelle service.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Mooi product.

Supersnelle levering, bedankt!!

Binnenband nodig voor Tiny huis in Frankrijk goede hulp en nog fijner snelle levering. Je zou denken dat ik hier voor betaald word maar nee niet het geval gewoon super ervaring.

Bedankt John, voor je bestelling en fijne beoordeling. Dit motiveert ons zo door te gaan! Tot de volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

Bestelde producten van goede kwaliteit en prima passend. Ga zeker nog een keer kopen bij dit bedrijf. Mvg M.Correlje

voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

product is prima alleen aflevering is triest door postnl. dagen moeten wachten, 4x aflevering gecanceld.

juiste slot, snel geleverd

niks op aan te merken. prima service en exact gekregen wat er beschreven stond.

Ruim aanbod aan faire prijzen. Snelle en correcte afhandeling van mijn order, late namiddag besteld, 's ochtends reeds geleverd.

prima product tegen redelijke prijs

prima product, snelle levering

Goed product snelle levering

Uitstekende winkel

Dit is een goede winkel met veel keus. Heeft zeker een overzichtelijke site. Besteld en ontvangen in een goede tijd. Zeker een aanrader. Ron

Beste Ron, Bedankt voor uw positieve review over onze webshop. Wij zijn blij om te horen dat u de website als positief ervaart en dat alles overzichtelijk is. Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

veel keus uit aanhangers

Zat al tijden te kijken naar een aanhanger! Nu was mijn oog gevallen op een Eduard Plateauwagen. De wagen moest binnen de 4 meter totale lengte (i.v.m. tarief veerboten Ameland) zijn en al die gegevens staan keurig vermeld bij de wagens. Heb besloten 1 te nemen met kenteken en 1350kg laadvermogen, dan zit je niet te klooien met witte plaat niet vergeten er op te zetten en mijn auto mag met geremde aanhanger veel meer trekken. Prijs is niet veel hoger uiteindelijk. En het was zo gemakkelijk om via youtube eerst even filmpje te bekijken van type aanhanger bij aanhangerdirect. Kortom ideaal even online bestellen en ophalen, goede service daar!!

Fijn om te horen Paul dat je tevreden bent met je nieuwe Eduard plateauwagen! Ook dat het filmpje van ons een goed beeld heeft gegeven van de aanhanger voordat je deze aankocht. Deze mooie beoordeling motiveert ons zo door te gaan. Mocht je in het vervolg onderdelen nodig hebben voor je aanhanger helpen wij je graag weer. Team Aanhangwagendirect.nl

Hele vlotte bediening en en verzending

Hele vlotte bediening en en verzending. Alles zorgvuldig ingepakt en de volgende dag na mijn bestelling had ik het al thuis. Aanrader.

Een aanrader

Prima producten en levering zoals afgesproken.

Snelle levering, goede prijs

Volgende dag geleverd, perfect! Prijs was ook scherp

geleverd volgens verwachting

keurige website met duidelijke info. lichtbalk besteld voor eenvoudig meervoudig gebruik. goed materiaal en keurig verpakt vlot verzonden!

Op en top service.

De bestelde producten zijn conform de website, en de dag erna reeds in ontvangst genomen.

Bedankt voor je mooie beoordeling Christiaan. Veel succes met de onderdelen! Team Aanhangwagendirect.nl

Dik tevreden !

Ruim assortiment en snelle levering kortom alles voor de aanhanger en wat daar bij hoord , ik beveel Aanhangwagendirect aan

Super aardig geholpen

Ik fiets iedere dag naar mijn werk langs Aanhangwagendirect. Dus als ik iets moet hebben voor mijn aanhanger of boottrailer wip ik even binnen . Altijd super geholpen . En altijd vrolijk personeel .

Ruim assortiment en snelle levering

Voor het restauratie project van mijn aanhangwagen had ik een heleboel onderdelen nodig, bijna 80% van de onderdelen kon ik hier kopen tegen een voordelige prijs.

kimslede 10 8447gs Heerenveen

0513 528707

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.