Uitstekende en snelle service, lekkere bonen

Uitstekende en snelle service, lekkere bonen

Very good service

Fast delivery, the product is perfect and just as expected. Thanks !

Altijd direct de juiste koffie geleverd.

Bij herhaling merk ik hoe betrouwbaar BobPlaza is. Vandaag mijn koffiepads besteld, morgen in huis. Zo simpel kan het soms zijn. En dat tegen een hele goede prijs! Wat wil je nog meer?!

Snelle levering en scherpe prijs!

snelle en correcte levering

Ik heb een Illy koffie apparaat en als mijn capsules op zijn, dan bestel ik deze altijd bij Bobplaza. Dit gaat eigenlijk altijd snel en correct. Wat ik wel leuk zou vinden als er een soort klanten bonus zou komen. Het zijn meestal behoorlijke bestellingen en het zou leuk zijn als trouwe klant dat je op een of andere wijze daarvoor beloond zou kunnen worden. Misschien een idee! Tot de volgende bestelling!

Er wordt snel en adequaat op vragen rereageerd. Bezorging snel zoals beloofd. Heerlijke thee.

Mooi Loveramics servies

Onlangs een espressomachine gekocht en gelijk een aantal accessoires gekocht bij Bobplaza, zoals een tamperstation, reinigingsborstel en natuurlijk koffie. Maar ook espresso en cappuccino kop en schotels van Loveramics. Mooi dat Bobplaza die levert. Het is mijn favoriete koffieservies en ik ben er erg blij mee. De service van Bobplaza is erg goed. Ik had vier espresso en vier cappuccino kop en schotels gekocht en helaas kreeg ik maar drie cappuccino schotels. Ik heb dit gelijk gemeld en kreeg direct een reactie. De schotel werd dezelfde dag nog opgestuurd en de volgende dag had ik hem al. Prima service! Een aanrader.

vertrouwd en snel

Plaatsen bestelling (orderhistorie) gemakkelijk. Bevestiging (berichtgeving) duidelijk. Levering snel (volgens gekozen afspraak). Ja, dan blijft een conclusie over ter beoordeling TOP.

Makkelijk en snel

Ik zocht illy ypresso koffie capsules, en Bobplaza was de goedkoopste. Besteld en de volgende dag in huis. Dit is veel sneller dan direct van illy bestellen.

Vlotte communicatie, klantvriendelijkheid en levering.

Mijn eerste contact bij antwoord op mijn vragen voor aankoop was zeer postief. Snelle en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ook de opvolging voor levering verliep vlekkeloos. Kortom, ik kom hier als tevreden klant graag bij een volgende keer terug.

Hele goede service

Heel blij met mijn aankoop, het postleveringsbedrijf had een fout gemaakt. Maar jullie reageerde meteen op alle emails en hebben heel snel het probleem weer opgelost. Super!

Snelle service, top kwaliteit

Opnieuw Illy koffiepads besteld en wederom snelle levering tegen een concurrerende prijs. BOB’s plaza is een blijvertje.

Snelle service heerlijke Chia

Super goed en snel geregeld

Rond 15 00 koffie op de website besteld (proefpakket van LOT61) en uurtje later al opgehaald. Lekker koffie en goed geholpen. Bedankt !

Heel makkelijk shoppen, snel en top kwaliteit

Ik heb mijn droom koffiezet apparaat gekocht en binnen 3 dagen was hij binnen!

Snelle en goede levering.

Altijd snel is mijn ervaring en het klopt ook altijd. Helemaal tevreden.

Product besteld, volgende dag al binnen. Verder ook goed op de hoogte gehouden. Ik zal hier zeker vaker bestellen! Toppers!

Mooi, maar afmeting kan beter

Erg mooi houten tamper houder, alleen correspondeert de afmeting van het gat voor de piston niet helemaal met de piston zelf, maar dat is een klein issue

Goede website, en snelle levering van de prima koffie!

Bestel al jaren bij Bobplaza. Nooit klachten gehad. Doen wat ze beloven en communiceren snel en op een prettig toon. Uitermate tevreden.

strakke levering.

Heb geen enkele op- of aanmerking op het bestellen en de levering en levertijd. Alles verliep zoals alle vorige keren top! Ik beveel deze leverancier aan.

Goede en snelle service

Gemakkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering. We zullen nog eens bestellen.

Alles klopt goede site goede info over je bestelling en de levering

Top zaak, snel en goede kwaliteit prijsverhouding

Lekkere snelle verzending, goed verpakt en prima communicatie.

Duidelijke website, snelle levering!

Bestel hier al een paar jaar koffie en onderhoudsproducten. Duidelijke website en snelle levering, top!

Snelle service goede prijs

Nooit geen problemen gehad alles goed geregeld en geleverd top!!

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.