Hartstikke goed

Het bestelde artikel was snel in huis en in de doos zat nog een heerlijk doosje chocoladetruffels, wat een verrassing ! Ik had alleen niet verwacht dat ik verzendkosten moest betalen om mijn bestelling terug te sturen. Ik had zelf een verkeerd artikel besteld en daarna het juiste artikel besteld en daar ben ik hartstikke blij mee. En wat betreft de verzendkosten, ik begrijp het volkomen, is anders ook niet te doen. En dit was trouwens ook nog eens mijn eigen foutieve bestelling. Kortom, hartstikke tevreden, top !

Volgende keer bestel ik weer

Alles is goed geregeld Geen minpuntjes

Lekker!!!

De bestelling was snel geleverd en de koffie heel lekker!

heel goede, betrouwbare and prettige service

Ik heb 2 percolators besteld. Ze waren van goede kwaliteit en prijs was lager dan bij de andere verkopers. Er was een goede comunicatie over bestelling. Ik vond ook een kleine surprise in zending: een pakje van lekkere bonbons.

goed product

Goeie site, snelle levering

Toen PostNL een verzending verprutste, verstuurde Bobplaza direct nieuwe koffie.

Meer gekregen dan verwacht.

Ik bestelde een glazen thermosfles. De mijne was in 1000 stukjes uiteen gespat. De kan waarin hij zat is een zeer gedateerd design-model: de Stelton Thermoskan. Ik kreeg na een paar dagen de zeer kwetsbare fles superverpakt, met nieuwe afsluitring en standaard. Alles paste perfect. Enige minpunt: er zat geen montage-aanwijzing bij.

Goede service en goedkoopste op de markt !

Op zoek naar het ultieme koffiezetapparaat, zag ik wat ik wou na het bekijken van filmpjes en reviews. Gelukkig kwam in Bobplaza tegen die mijn droom koffiezettoestel ook nog eens als goedkoopste van al aan bood. Ik ben heel blij dat ik nu nog niet te diep in mijn geldbeugel heb moeten tasten en toch van lekkere koffie kan genieten. Heel lang heb ik ook niet moeten ongeduldig zijn, want bestellen en leveren gingen heel vlot.

Professioneel

Snelle levering en fijn contact. Ik kreeg na de bestelling nog een extra mailtje dat ze het aangepast hadden naar een aangetekende levering ivm het hoge aankoopbedrag

Snel en goed geleverd

Prima snelle levering tegen een nette prijs

Prima snelle levering tegen een nette prijs zeer tevreden

Correcte verpakking, supersnelle levering, mooi product

Zeker voor herhaling vatbaar! Aanbevelingswaardig, en dat zeg ik niet snel...

Hartelijke ontvangst en goede uitleg!

Prima uitleg over de koffiemachines en koffiebonen. Snelle levering. Ook bij bestelling van koffiebonen.

Heel goed verzorgd

Goed verpakt en een mooie prijs voor het produkt, correcte mailservice ivm overbelaste pakketbezorging van postnl

snelle levering & snelle oplossing klacht

Na ontvangst van defect product volgende dag al vervangend item ontvangen. Super snel geregeld....

Perfecte snelle levering.

Uitstekende koffie, snelle levering,!

Snel levering

Snel levering, goede kwaliteit

Goede producten en nette levering

Spullen waren makkelijk te vinden en werden snel geleverd. Prima Servive

Snelle service & goed product

Ik kreeg mijn pakketje snel en de extra service is erg lief. Een heerlijk doosje met chocola.

Goede en professionele afhandeling

Mijn bestelling is volgende dag keurig geleverd, met juiste update info per mail wanneer bestelling geleverd zou worden. Zeer tevreden.

Snel en goed!

Ook zo moe van giganten als bol.com? Bobplaza is een net zo snel alternatief en onder de streep in mijn geval nog voordeliger ook.

goed en snel

Lekkere koffie, handige site snelle bezorging normaal haal ik af en bij afhalen aardig personeel; helpen met tillen, zeer vriendelijk en weten goed wat het assortiment te bieden heeft

Mooi product snelle levering

Snel geleverd en een groot assortiment aan koffie accessoires

Had een verkeerd artikel besteld . Snel bericht na retournering en heel snel het geld retour! Chapeau!!!

Top service!

Hele goede service, snelle levering en we kregen zelfs een doosje lekkere chocolade truffels!! Hartelijk dank Bobplaza! :)

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.