Snelle, juiste afhandeling van bestelling

Perfecte, onverwacht snelle levering

Langzaam maar wel opgelost

Ik heb geloof ik wel vijf keer gebeld verspreid over een maand, voordat ik hoorde dat er een oplossing kwam. Steeds werd gezegd dat de leverancier van. Bobplaza het probleem moest gaan oplossen, maar het leek geen prioriteit te hebben.

Beste Tammar, Dank voor uw review die wij van u hebben ontvangen. We kunnen u geen ongelijk geven dat het inderdaad lang heeft geduurd voordat wij u een oplossing konden bieden. Helaas waren wij daadwerkelijk afhankelijk van onze leverancier zodat zij het betreffende onderdeel naar u toe gingen sturen. Indien wij sneller een andere oplossing konden bieden hadden wij dit liever gedaan, maar dit was niet het geval. We vinden jammer om te lezen dat u de intentie heeft gehad dat het probleem geen prioriteit voor ons leek te hebben, dit is zeker niet onze bedoeling geweest. MVG, Bobplaza

Slechte informatie

Informatie op website is onduidelijk en incompleet.

Beste Gerard, Dank voor uw review en wat vervelend dat de informatie op onze website onduidelijk en incompleet is. We zullen de tekst nakijken en verduidelijken. We hebben u zojuist een e-mail toegestuurd om het verder met u op te lossen. MVG, Bobplaza

Sympathieke club!

Bestelling opgehaald, met een thee-to-go, fijn! . Het ruikt er lekker naar koffie:) . Sympathieke mensen, wijziging was verwerkt ook, prima!

Besteld wat ik nodig had en de volgende dag lekker al binnen, dus tevreden met Bobplaza

Wat je besteld heb je, en zeer snel!

Wat je besteld heb je, en zeer snel. Wat volgens mij een online winkel moet zijn.

Zeer persoonlijke benadering om leveringsprobleempje op te lossen

Goede service na probleem levering post nl. Dag later bezorgd, kortingsbon volgende bestelling aangeboden: niet om gevraagd hoor,,!

Goede prijs, snelle service.

Top, volgens afspraak.

Vlotte en goed verpakte levering

Duidelijke, gemakkelijke website en snelle levering.

De website van Bobplaza is overzichtelijk en de gewenste artikelen zijn gemakkelijk te vinden. Het bestel-en betaalproces verlopen eveneens erg gemakkelijk en snel. De bestelling is keurig verpakt en wordt snel geleverd.

Heel makkelijk te bestellen super !!!

Prima, geen bijzonderheden

Een keurige verwerking van mijn bestelling en tijdige levering

Snelle levering van kwaliteitskoffie

Idem

Duidelijk, berekenbaar en no nonsens

Goede site overzichtelijk en duidelijke beschrijving van de producten. Punt van aandacht: Vaak wordt geschreven over een kortingscode jammer dat het vaak bij tekst blijft. Resume: Wij zijn fan van Bbplaza

Prima webshop

Ik had espressokopjes bestelt, bezorging was snel en de kopjes goed verpakt, in een woord prima!

real nice!

Very happy with the purchase! website was very clear - next day delivery. I had a small issue with my package so I contacted the helpdesk. the very friendly and professional team help me out very fast! first time I use BobPlaza but I can definitely recommend

Snelle levering, netjes verpakt

Snel en accuraat, helemaal naar Portugal!

Super snel geleverd, in Portugal bog wel!

Fantastisch, al eerder hier besteld, dus ben erg tevreden

Had al eerder hier besteld toen was er iets niet op voorraad, heel netjes een e mail gekregen en werd erg goed op de hoogte gehouden, bestel voortaan altijd bij deze site van Bob

Top producten

Snelle levering en erg mooie cappucino kopjes!

Perfecte bestelling en bezorging

Vertrouwd en eerlijk: alles naar wens bezorgd!

Zeer klantvriendelijk!

Snelle reactie bij vraag, snelle handeling nadat 1 artikel niet geleverd was. Klantvriendelijk opgelost, goede service.

Nette sevice, goede communicatie

Duidelijk, goede communicatie, goede prijs.

Onze koffie is nu nog lekkerder, een streling voor de tong.

Prima service. Bestelling arriveerde een minuut voor de getimede tijd.

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.