Snelle levering en super communicatie.

Een dag na de bestelling werd ik gebeld dat één van de producten niet op voorraad was. Gelukkig was we een goed alternatief. Dezelfde dag was de bestelling verzonden en de volgende dag in huis.

Snel geleverd en echt lekkere producten

Ik was echt blij met mijn koffie boontjes snel geleverd en snel genieten!!

Goed advies, goed product

Goed geholpen met de aanschaf van de Sage Dual Boiler.

De koffie die wij normaal bestellen staat wel in de online shop, maar blijkt de laatste twee keer niet voorradig. Dat is frustrerend omdat het nog wel online wordt aangeboden. Na een telefoontje van Bobplaza, waaruit blijkt dat het bedrijf gelukkig veel waarde aan goede service hecht, blijkt dat de specialty koffie die ik wilde bestellen niet voorradig was om altijd verse koffie te kunnen aanbieden. Deze moet door Bobplaza wat vaker worden bijgesteld. Om misverstanden met niet-voorradige koffie te voorkomen, is mijn verzoek om op jullie website iets meer te melden wanneer een aangeboden product niet voorradig is. Wat kan een klant bijvoorbeeld doen in dat geval?

Uitstekende keuze

Onze oude koffiemolen begon kuren te vertonen dus tijd voor een nieuwe. Na enig speurwerk gevonden en besteld bij Bobplaza. Vlot geleverd en zeer tevreden met de aankoop.

Alles correct verlopen.

beste prijs en een correcte service. Prima

Altijd correct en snelle levering

Goed aanbod, duidelijke communicatie en snelle levering, mooie promoties.

Super klantenservice!

Snel contact en je wordt meestal door dezelfde medewerker te woord gestaan. Er wordt met je meegedacht om een goede oplossing te vinden voor het probleem. En natuurlijk een compliment aan Max, topmedewerker!

Probleemloos en levering volgende dag

Aangezien Illy zelf het niet voor elkaar krijgt een fatsoenlijke service te bieden ben ik op het internet op zoek gegaan naar een betrouwbare leverancier. Ik ben vrij snel bij Bobplaza uitgekomen vanwege goede beoordelingen en accurate service. Heb vervolgens het ESE espressoapparaat besteld. Dat was er de volgende dag. Daarna de pads besteld en die werden ook probleemloos geleverd de volgende dag. Tot nu toe een top ervaring.

fast delivery and good customer support

My order was delivered quite fast. They have very good customer support. What else I can ask for?

Dankzij Bobplaza een Stralende Start van de Dag

Het is fijn om wakker te worden met een kop koffie van Bobplaza. We hebben de delicate melange besteld en zijn erg tevreden met de smaak. De koffie is rijk en gebalanceerd, precies wat we zochten om onze ochtenden mee te beginnen. Daarnaast hebben we ook een ontkalkingsmiddel aangeschaft om ervoor te zorgen dat onze espressomachine goed blijft werken. Het is fijn om te weten dat we op deze manier de levensduur van onze machine kunnen verlengen. De hele ervaring bij Bobplaza, van het bestellen tot de levering, was positief. Onze espressomachine voelt nu echt als een waardevol onderdeel van ons huishouden, mede dankzij de goede producten en service van Bobplaza. Ik kan Bobplaza aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar goede koffie en bijbehorende producten.

Goede producten voor een mooie prijs

Eigen merk producten die scherp zijn geprijsd en uitstekend presteren.

Bestelde goederen tegen een lage prijs en snelle levering

Dat is pas waar voor je geld!

Ik ben een kritische consument. Vergelijk altijd prijs, service en kwaliteit bij diverse leveranciers. Zo ook van mijn geliefde en lekkerste espresso koffie: de Illy Iper Espresso Bold Roast cups. En zo ondekte ik dat Bobplaza niet alleen snel levert en prima service biedt maar ook sterk concurrerend is in prijs. Mijn koffie koop ik dus nu altijd bij Bobplaza.

Heerlijke koffie voor een scherpe prijs

Ik koop hier altijd mijn Illykoffie. Lekkere koffie voor een scherpe prijs

Koffie besteld, betaald en de volgende dag in huis. Beter kan het niet. Problemen met de bezorging worden onmiddellijk opgelost. Je voelt je hier nog echt koning klant!

Helemaal top

Leuke aanbiedingen en vooral een supersnelle levering. Niks duurder dan bij Illy zelf en wel een veel snellere levering. Site en communicatie eerlijk en helder

Zoals altijd kwalitatief goed en snel

De zin beschrijft mijn ervaring met Bobplaza eigenlijk al. Lang gezocht naar een goede prijs voor mijn koffie, gevonden bij Bobolaza. Komen altijd als goedkoopste eruit bij mijn vergelijk. Sinds ik mijn bestellingen bij hun plaats altijd sneller levering en goede kwaliteit. Een keer meegemaakt dat iets niet goed ging waarbij ik rechtstreeks contact heb gehad en netjes maar ook snel geholpen ben.

Snel geleverd en goede prijs.

Ik ben ook blij dat de shop de nieuwste versie van het product (flair 58 espresso machine) geleverd had. Dit wordt lang niet altijd gedaan en soms wordt extra gevraagd.

Super goede service en email contact.

Mijn bestelling klopte niet helemaal. Even gebeld en dag later alles keurig in orde gemaakt. Als er nog een kleine attentie was bijgevoegd bij de nalevering dan had ik 5 sterren gegeven. Een aanrader wat mij betreft.

Mooi compleet assortiment.

Mijn Illy koffie altijd optijd geleverd tegen scherpe prijzen!

Mijn koffiebonen komen altijd netjes verpakt in een doos en op tijd

Enige plek voor de beste koffiebonen en items

Uitstekende en snelle service, lekkere bonen

Uitstekende en snelle service, lekkere bonen

Very good service

Fast delivery, the product is perfect and just as expected. Thanks !

A Hofmanweg 42

2031 BL Haarlem

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.