Snelle adequate service tegen een mooie prijs.

Topwinkel.

best tevreden

Ben wel tevreden maar als je het koffieapparaat besteld staat er dat je een koffiepakket erbij krijgt. Als je betaald hebt en met de factuur naar de site gaat is het alleen bestemd voor de hele dure apparaten. Dat vind ik best misleidend.

Beste Gonny, Nogmaals bedankt voor uw bestelling en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij hebben gelijk alles nagekeken, want bij de koffiemachine die u heeft besteld, hoor u inderdaad een servicepakket te ontvangen. Het blijkt dat er een fout linkje stond ingevuld op onze website. Onze excuses hiervoor! Dit is de juiste link naar de website waar u het pakket kunt aanvragen: https://www.delonghiacties.nl/compleet-servicepakket.html Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Bobplaza

Snel, correct ... afgehandeld zoals het hoort, TOP !!

Snelle, vlotte, correct verwerking en levering

Alles goed

Ik heb alleen de eerste aankoop gedaan. Alles werkt prima. Snelle bezorging Beschrijving van koffiebonen is goed. Koffiebonen - goed. De internetsite is duidelijk en alles werkt prima. Ik ga binnenkort mijn volgende koffie-aankoop doen op uw site.

Prettig.

Gewoon goede service.

Top levering

Prima levering.

Fijne webwinkel en snelle levering, wat wil je nog meer

Bobplaza is een fijne webwinkel met goede koffie benodigdheden voor elke koffie liefhebber.

De goede spullen altijd goed van prijs en op tijd

Doeltreffende leverancier, gemakkelijk en prima qua kwaliteit. wat moet je daar nog aan toevoegen? Doen als je koffie nodig hebt!

Hele goede service

Ik was op zoek naar een deksel van mijn Stelton koffiepot, maar kon deze op de site niet vinden. Na een mailtje kreeg ik direct een link naar het juiste artikel. Echt een hele goede service Celeste. Dank je wel.

uitstekend

Snelle, nette levering en goede koffie

Snelle service alleen jammer dat de houdsbaarheidsdatum van 1 soort koffie maar 1 maand is. Komt dat doordat jullie een te grote voorraad hebben met een lage omloopsnelheid.?

Altijd snelle en correcte levering

Al jaren zeer tevreden over BOBPLAZA. Daarom blijf ik hier iedere keer mijn koffiecups.

Prachtig machine precies wat ik zocht

Altijd goed!

Bestel regelmatig voor onze Jura hun huismerk alternatief die sluit prima aan bij onze wensen. Keurig word je op hoogte gehouden ivm verzenden waar je pakje is. Ook superhandig is klarna betalen achteraf !

Zeer tevreden over Klantenservice, produkt en bezorging!!!

Telefonisch contact met klantenservice. Zij waren zeer bereid en vriendelijk om één en ander voor elkaar te krijgen. Ook bezorging en melding dat pakket bij de receptie lag Perfect!!

Duidelijke website en goede service

Prima bedrijf en snelle bezorging. Duidelijke informatie over de producten.

ben altijd tevreden

de producten zijn goed en voordelig geprijsd en een snelle levering volgens de beloofde.

topservice

prettige site makkelijk met betalen snelle service correcte informatie

Alles helemaal prima

Ik bestelde 2 Bialetti espressokannen en 1 zak mocca koffiebonen. Alles werd snel en netjes bezorgd, goed en groen verpakt en van uitstekende kwaliteit. Wat wil je nog meer als klant?

Op tijd en verzorgt geleverd

Wij hebben een afklopladen en filterhouder van het merk ECM besteld. Werd dezelfde dag nog verzonden.Verder was het bestelde product met zorg is ingepakt. Top!

Koffiekopjes van Geels

Prijs / prestatie ok. Voldeed aan verwachtingen

Fast and good

Fast delivery, no problems, no good quality and packing

Duidelijke website, prima prijzen, helder bestelproces en snelle afhandeling.

Eenvoudig de gewenste producten gevonden door een makkelijk werkende en duidelijke website. Blij verrast door de vriendelijke prijzen de producten in de winkelmand geplaatst. De verdere afhandeling van verzend en betalings opties verloopt ook uiterst soepel en vervolgens is er een overzichtelijke communicatie wanneer het pakket is verzonden en wanneer het is aangekomen. Tot slot producten keurig ingepakt en volledig naar wens. Super!

Micheal weet te enthousiasteren

Ik kwam om bonen te kopen maar kreeg ( gelukkig ) goed advies over waar en hoe te beginnen. Zijn enthousiasme maakt het naar bobsplaza te gaan extra leuk en ik ben een stukje wijzer over bonen

Top! Snelle en correcte service.

Nu een paar keer koffie besteld en tot nu toe altijd netjes snel geleverd en de goede producten! Ook altijd een lange tht datum.

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.