Bestelling 13 dagen geleden betaald, nog niets ontvangen.

Zelfs mijn bestelling uit Duitsland of Frankrijk was er eerder.

Beste Angelo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij vinden het vervelend dat uw ervaring met ons is tegengevallen. Ik heb het een en ander uitgezocht en ik zie dat wij inderdaad een aantal fouten hebben gemaakt bij uw bestelling. Onze excuses hiervoor! Het door u bestelde artikel was tijdelijk niet op voorraad, waardoor de levering langer duurde dan verwacht. Wij vinden dit erg vervelend en willen u dan ook graag ter coulance een tegemoetkoming aanbieden. Wij zullen hierover via de mail contact met u opnemen. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Bobplaza

Slecht

Na een defect apparaat te hebben ontvangen hebben we dit zelf op moeten lossen met de klantenservice van de producent.

Beste Patricia, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij vinden het vervelend dat uw ervaring met ons is tegengevallen. Graag wil ik het een en ander toelichten om de kwestie iets te verduidelijken. Wij zouden de door u bestelde machine graag direct voor u vervangen. Echter, helaas mogen wij dit simpelweg niet doen. Wij moeten service- en garantiekwesties namelijk direct door illy laten afhandelen. Dit is een protocol van illy waar wij helaas niet van af kunnen wijken. Wel zullen wij uw kwestie voorleggen bij illy en aangeven dat u niet tevreden bent met de huidige manier van handelen. Wij hopen dat u door deze toelicht meer begrip heeft gekregen voor de situatie. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Bobplaza

Overzichtelijke site, goede prijs en snel geleverd!

SNEL EN CORRECT

DE EERSTE ERVARING WAS ZEER GOED. HOPELIJK OOK BIJ EEN VOLGENDE !??

Goede service en snelle levering.

Gewoon correct en op tijd geleverd.

Deed gewoon netjes wat je van een webwinkel verwacht: Ik bestel en betaal en zij leverden wat ik besteld had. Goed dan, een puntje van kritiek want we zijn in Nederland: Het minimumbedrag voor franco levering, tachtig euro, is wat aan de hoge kant.

Op tijd en netjes verpakt!

Gewoon goed

Precies wat je van een webwinkel mag verwachten.

Superservice!

Ik heb de stelton thermosmokken besteld in 200 ml. Na het bestellen bedacht ik me dat ik liever de 400 ml wilde. Bij het contact via de winkel werd ik vlot en vriendelijk geholpen. Ik kon de bestelling wijzigen en de volgende dag had ik de juiste thermosmokken binnen.

Snelle correcte levering

Goede kwaliteit en een snelle levering die zorgvuldig was verpakt.

uitstekend

Duidelijke website, dus vlotte bestelling en dito levering.

goed-beter-best

Bobplaza is snel en levert voortdurend wisselende producten van goed tot zeer goede kwaliteit!

Zeer fijn bedrijf een aanrader!

Bestelling online gedaan en keuze gemaakt wanneer ik mijn bestelling wilde ontvangen, zodat ik thuis het in ontvangst kon nemen. Maar er kwam bij mij een kink in de kabel, dat ik toch niet thuis was. En er bleek bij post NL. Ook iets verkeerd gegaan te zijn. Toen heeft Bobplaza mijn pakket zelf langsgebracht en bij de buren afgeleverd. Ik werd gebeld door Jasper en die vertelde waar mijn bestelling op mij stond te wachten , bij de buren dus. Geweldige service!!

Toppers

Toppers en snelle levering

Alles geheel geleverd volgens plan en kwaliteit.

Wij gebruiken al jaren producten van Bobplaza. Wij maken gebruik van het huismerk welke ons prima bevalt.

Snelle, nette verzending. Goed product.

Ik heb een Bodum Travel Press voor op de camping besteld. De verzending was snel en netjes.

Prima voor elkaar!

Mijn laatste bestelling bevatte items die achteraf toch niet leverbaar bleken te zijn.. Netjes een mailtje gekregen daarover wat ik wou, deel laten uitleveren andere annuleren.. Was geen probleem en kreeg geld terug voor wat ik anuleerde en de rest was keurig snel en goed verpakt verzonden!

Ik heb koffie besteld. Na 2 dagen was de bestelling binnen.

Mmmwwa

Koffiebonen besteld, Milano, maar ze waren niet vers gebrand. Staat ook geen branddatum op de verpakking, alleen een tht datum.

Direct ontvangst

Mooi entree. Het Illy apparaat stond klaar! We kregen geen koffie aangeboden zoals van te voren (na de bestelling en betaling) werd aangeboden. Ik had zelf een tas mee waar de doos precies in paste. Ik kreeg geen Bobplaza tas mee of Illy tas :) Gelukkig heb ik de Illy-nesprosso machine zelf kunnen ophalen.

Goede service zoals je verwacht!

Had de verkeerde apparaat binnen gekregen, waarna ik gebeld had. Er zaten ook 2 gratis blokker capsules in die ik ook weer nether in de doos terug geplaatst had. De andere dag kwam dezelfde koerier met de goede apparaat en hij naam de verkeerde mee terug. Bij het uitpakken van de nieuwe dat er buiten de 2 blokker nog een extra doosje in met capsules! Was blij verrast want dat doosje gebruik ik alszijnde ' uitproberen' voordat ik de blij open maak. Vind het superservice ! Zit was mijn eerste bestselling, er volgens er vast meer, maar dan voor andere dingen! Bedankt voor de service! Met vriendelijke groet, Evelien Maarssen

altijd goeie koffie en snelle levering!

altijd goeie koffie en snelle levering!

Snelle accurate verzending

zeer tevreden,snelle service,zending en goede prijsverhouding.

Goede prijs en prima levering.

Allemaal prima, alleen werkte het spaarprogramma niet. Er was korting beloofd, maar bij het gebruik van de kortingscode verschenen er slechts foutmeldingen.

snel en voordelig

ik bestel de illy koffie via deze site omdat de prijs scherp is en de levering snel