Geen goede ervaring

3 juli 2021 Koffie apparaat besteld. 6 juli 2021 ontvangen. Bij het aansluiten, direct na ontvangst, deed 1 lampje het niet. Gebeld met Bobplaza en het telefoonnummer van de fabrikant gekregen om het daar maar verder mee op te lossen. Met de fabrikant aan de telefoon het apparaat getest. Alle instructies uitgevoerd maar geen brandend lampje. Ik mocht het appaaraat aanbieden voor reparatie. Niet fijn want ik wilde het op vakantie in de caravan gebruiken. Dus toch maar cups gekocht om het apparaat te kunnen gebruiken. Ik had voor de aanschaf, gekeken of ik de cups gewoon in de plaatselijke supermarkt kon kopen. Echter heeft dit merk verschillende cups en deze passen er niet in. Toen wilde ik het apparaat helemaal retour doen want ik wil geen koffie online moeten bestellen. Bobplaza gebeld voor overleg. Ik kon het apparaat niet terugsturen en mijn geld terugkrijgen omdat ik het apparaat al heb gebruikt. Vervolgens wijs ik ze op de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Bij uitzondering kan ik nu het apparaat opsturen, adhv de hoeveelheid gebruikerssporen wordt dan het retourbedrag bepaald. Ja doei! Dan heb ik over een maand nog steeds geen koffie. Nu zit ik dus opgescheept met dit stomme apparaat dat ook nog een defect heeft.

Beste F.B. Siddeburen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat u een defect artikel heeft ontvangen. Vanzelfsprekend willen wij de kwestie zo snel en adequaat mogelijk voor u oplossen. Om deze reden hebben wij u in eerste instantie doorverwezen naar illy, aangezien dit voor u de snelste en eenvoudigste weg is om garantie/service kwesties af te handelen. Hierbij heeft illy aangegeven dat zij de machine graag willen nakijken en mogelijk willen repareren of vervangen. Hier wilde u geen gebruik van maken. Vervolgens heeft u de machine enige tijd in gebruik genomen en was deze toch niet helemaal naar wens. Juist om deze reden hebben wij een bedenktijd waar onze klanten gebruik van mogen maken. Echter, wanneer het gebruik van een product verder gaat dan uitsluitend vast te stellen of het product bevalt (wat bij u het geval is), kan er sprake zijn van een waardevermindering. Hiermee hebt u ingestemd toen u akkoord ging met onze algemene voorwaarden. Zoals eerder aangegeven staat het aanbod van illy nog open om de machine (kosteloos) te laten repareren/vervangen. Daarnaast heeft u tevens het recht om de machine te retourneren voor creditering. Met vriendelijke groet, Bobplaza

super coffee clinic

Gepakt door goed koffie drinken teruggekomen uit Frankrijk. Maar hoe kom je tot de keus van de juiste koffiemachine. Met de hulp van een Baristo van Bobplaza een paar uur een clinic gehad en meerdere machines met elkaar vergeleken. Uiteindelijk gekozen voor een Sage Oracle touch. Super machine en uitstekend geholpen in het maken van de keus.

Ruim aanbod voor de koffieliefhebber

makkelijker kan niet

quality made easy

sage reinigingstabletten

Goede kwaliteit, goede verhouding prijs-kwaliteit

Snelle levering nadat de bestelling is geplaatst, soms leuke actie's met oa gratis verzending. Ben blij met bobplaza .

snel goed en niet duur

snelle levering duidelijk website breed assortiment

Koffie besteld goede kwaliteit en prijs redelijk .

Snelle levering, duidelijke productbeschrijving

Ruim aanbod, duidelijke productbeschrijving en snelle levering

Snelle reacties op vragen

Prima, vroendelijke en snelle reactie en service

Super wat een mooie en snelle levering

Makkelijk te bestellen en vlot in huis

De lekkerste koffie we drinken hem al jaren en wil niets anders... Gaat voor ons boven nespresso

Genoeg aan keuzes

Fijn dat ik verschillende koffies kan uitproberen

Correcte en vlotte levering voor goede prijzen !

Enkele jaren al mijn leverancier voor reinigingsproducten, geen reden om het ergens anders te bestellen. Nog steeds blij met mijn Jura, maar wie weet...komt de volgende machine bij Bobplaza vandaan !

Super nette winkel met goed advies

Altijd een fijne winkel om even langs te rijden als ik in de buurt ben. Eigenlijk alles hebben ze op voorraad en ook een prettige service met goed advies.

Heerlijke koffie, snel geleverd.

Al meerdere keren besteld.snelle levering en constante kwaliteit

Snelle levering. Netjes verpakt.

Een van de weinige bedrijven waar de klant koning is

Ik blijf hier gewoon bestellen. Prima site, prijs en service! Aanrader.

Levering Illy capsules

Positief: de kwaliteit van de geleverde waar, de prijs. Negatief: de levering door Post.nl, het was schandalig.

snelle levering , goede producten

Espressomaker van Belatti , precies wat we ervan verwacht hadden. Snel en zorgvuldig geleverd tegen een goede prijs

Goede koffie snel geleverd

Over smaak valt te twisten, maar koffie van Bobplaza is altijd meer dan bovengemiddeld van kwaliteit. De prijzen zijn zo aantrekkelijk, dat je ook eens een nieuwe soort of merk probeert. Elke bestelling die arriveert is gewoon gezellig om uit te pakken.

Bestel al jaren koffiebonen en reinigingsproducten en service altijd geweldig en snelle levering. Niets dan lof.

Gewoon top

Debelwandige koffie glassen bij bestelt. Had er twee laten vallen,en gelukkig hadden ze het zelfde type nog.

Directe, snelle en correcte levering.

Overzichtelijk, niet duur en correct.

heel goed

Snelle en correcte levering

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.