moet nog blijken

8 nov besteld en nog steeds (13 nov) niet in huis. ??????

Kofie is lekker en keurig geleverd. Makkelijk om een order te plaatsen op de website.

SUPER tevreden!

Ik bestel al jaren bij Bobplaza, jullie doen het super goed. Ik gun jullie veel koffieverkoop, gewoon omdat het moet. Veel gezellige koffiegroetjes! Jeanette van Mourik

Zeer goed.

Zoals afgesproken en snel bezorgd, prima dus.

Snelle levering. Heerlijke koffie. Scherp geprijsd.

Bij diverse winkels beperkt aanbod in smaken. Blij dat BOB het brede pallet kan leveren. Ook scherper geprijsd dan in de winkels en lekker snel thuisbezorgd natuurlijk.

Goede snelle service en scherp geprijsd

Ik vond bij Bob Plaza reinigingsproducten voor mijn Siemens Q6 serie. De hoeveelheden zijn qua prijs aantrekkelijk en scherper geprijsd dan BBC en Mediamarkt. En ook een top service dat je de volgende dag je producten thuis geleverd.

Perfecte en snelle levering

Nadat ik de bestelling gedaan heb bleven de mails komen hoe ver het was met mijn bestelling. De doos was netjes ingepakt

uitstekend

uitstekend

top koffie, goed verpakt, snel bezorgd

makkelijk, snel en lekker

Snelle levering, prima service!

Producten werden netjes op tijd geleverd, prima service.

keurig verpakt, netjes & snel geleverd

de espressokopjes heb ik besteld en ze werden keurig verpakt, netjes & snel geleverd. Wauw!

Voor koffie > Bobplaza = 'the place to be'

Ik kijk er altijd naar uit om altijd even gezellig langs te wippen bij de winkel in Haarlem om mijn voorraadje aan te vullen. De medewerkers zijn kundig en gezellig. En de winkel staat naast verschillende soorten koffie en thee, vol met koffieapparaten en benodigdheden van bijzondere merken. Zolang ze ook Smit & Dorlas koffie blijven verkopen, hebben ze in mij een vaste klant. Dat is duidelijk mijn favoriet. Tot over een paar weken weer!

Mijn eerste bestelling bij Bobplaza is geheel volgens verwachting verlopen.

snelle levering van de bestelling tegen een goede prijs.

Gewoon top

Top service en zeer goede koffie(kennis). Wat heb je nog meer nodig?

Uitstekend!

Top service, goede koffie!

Snelle levering, nette prijzen

Ruim aanbod, snelle levering en eerlijke prijzen. Ze hebben alle soorten en mogelijkheden omtrent koffie en machines.

Snelle service.

Ook na telefoontje werd meteen actie ondernomen.

Goed en snel afgehandelde order. Tevreden klant.

Duidelijke website. Met ruime keuze. Vlekkeloos verlopen bestelling van een koffie grinder en een aantal pakken koffie bonen. Snelle levering. Zeer tevreden. Zowel over het apparaat als over de koffie. Wij raden Bobplaza aan iedereen aan.

goeie after service

Er was iets mis gegaan met de levering. doorgegeven aan de klantenservice, snel antwoord en netjes afgehandeld. ik blijf er bestellen.

Always perfect !

So far every order I placed was having not a single problem: always punctual, always good quality, always good prices. Pretty impressive!

Snel levering

Ik bestel al jaren Illy koffie, altijd goed en snel geleverd.

Uitstekent alles conform afspraak

Op tijd geleverd en uitstekende service. Had per ongelijk 2 x bestelling gedaan terwijl dat in een keer had gekund. Werd gelijk gebeld en kreeg compensatie voor de extra leveringskosten.

Goede koffie, scherpe prijzen en snelle levering!

Voor de koffie die wij thuis drinken heeft Bobplaza de scherpste prijzen. Daarnaast goede communicatie (updates per mail over de bestelling) en wordt er snel geleverd. Blij mee!

Prima je bestelling is zeer netjes en correct geleverd

Snel besteld snel geleverd zonder problemen

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.