Bobplaza, Topplaza

Ook voor mijn oudere Jura alle toebehoren gevonden, besteld en snel geleverd. Gelijk een proefpakket koffie mee besteld. Gereinigd, ontkalkt met nieuwe filter en de bestelde koffie is het weer genieten. Bij het wakker worden een dubbele koffie, espresso na de avondmaaltijd.

Lavazza koffie

Goed en snelle service, koffie is wel langer dan halve jaar oud!

Beste Behnam, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij nemen via de mail contact met u op om na te gaan hoe het kan dat u (te) oude koffie heeft ontvangen. Vanzelfsprekend is dit niet de bedoeling en willen wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Bobplaza

Netjes en zeer snel geleverd.

Mijn de Longhi volautomaat netjes en zeer snel geleverd (volgende dag al) Ik had ook nog eerst een vraag en ze zijn telefonisch zeer goed bereikbaar.

It was fine

They delivered

• Você nos recomendaria? sim

Lekkere koffie, snel geleverd

Lekkere koffie bonen (geels espresso bonen Milano). Bonen behouden lang hun smaak. Snel geleverd tegen vriendelijke prijs.

Altijd betrouwbare en snelle levering

prima webshop die snel levert zonder poespas

Mooie producten en fijne levering

Fijn dat er een groot gevarieerd aanbod is, voor ieder wat wils. De producten zijn mooi en goed verpakt geleverd.

Fantastische voorlichting en veel tijd en aandacht voor de juiste aankoop

Nadat onze ECm Giotto espressomachine na 20 jaar niet meer reparabel bleek, besloten wij na het zien van de website naar BOBplaza te gaan. Uitvoerig onderzoek vooraf waren er verschillende ideeën mbt de nieuwe aankoop. Michael heeft ons rustig aangehoord en verteld en gedemonstreerd wat de voor- en nadelen en de verschillen waren. We wilden eigenlijk naar een goedkopere machine, maar na proeven en pratem is het na 20 min(!) toch weer een ECM geworden: ECM Puristika PID Antraciet Espressomachine. En met een water purifier kan. Nu na 2 weken kan ik vaststellen dat we hier een voortreffelijke koop mee hebben gedaan. Mede door de uitstekende gebruiksaanwijzing maken we elke dag nu de lekkerste espresso. Michael...ontzetten bedankt.

Bestelling keurig verpakt en op de afgesproken datum bezorgd.

De website is overzichtelijk. Ik had snel gevonden wat ik zocht. Zoals eerder vermeld was de bestelling keurig verpakt en op de afgesproken datum bezorgd.

100% oke

Ik had er nooit van gehoord van bobplaza maar ze zijn oke binnen 24 uur had ik mij bestelling thuis

Goede prijs en snel geleverd

Lavazza bonen nergens goedkoper gevonden. Zaterdag besteld, dinsdag geleverd.

Mooie theepot gekocht. Goed verpakt en snel geleverd!

Snel en betaalbaar

Goede aanbieding

Stapelbaar royale glazen mèt oor!

Yes - stapelbare royale drank* glazen - super blij mee. De functionaliteit èn ontwerp valt direct in het oog en aangenaam in de hand. *) Thee, koffie, choco, bouillon evt shake of sorbet.

Online gekocht en na 2 dagen op de stoep

snel en efficiënt

Mijn ervaring was geweldig. Het was de eerste keer dat ik bij bobplaza kocht en het was zeer snel en zeer efficiënt. In één dag had ik mijn koffie thuis! Ik zal zeker herhalen

Top service en goed kwaliteit van het product

Heel gedetailleerd site , makkelijk om de juiste product te vinden. Goed team achter deze koffie specialist.

Goede en transparante service voor een lage prijs

Afgelopen week twee theepotten bij Bobplaza besteld. Ze waren snel binnen en voor een goedkopere prijs dan bij andere partijen. Een echte anrader dus!

Fijne site en snelle bezorging. Mooie producten, die als cadeautje voor Sinterklaas vast goed in de smaak gaan vallen. Heel tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit!

De prijskwaliteitverhouding is top, heb een prachtige theepot cadeau gedaan en iemand super blij gemaakt. De levering was snel.

Snel en gemakkelijk

Makkelijk om te bestellen en levering is snel.

Snelle levering zonder problemen

Laatste winkel in Nederland die het product had dat ik op het oog had voor een normale prijs. Het werd de volgende dag geleverd. Niets op aan te merken.

Heldere snelle communicatie

Ik had een vraag over een product dat niet op voorraad was. Mijn vraag werd via email dezelfde dag nog beantwoord met een te verwachte lever termijn en ik werd gelijk door een medewerker op een lijst gezet zodat ik een melding kreeg zodra het product weer op voorraad was. Diezelfde dag gelijk het product besteld en het werd snel geleverd op de afgesproken dag. Erg tevreden.

Al jaren snelle service en heerlijke koffie

We komen elke keer weer terug bij bobplaza, ze hebben de lekkerste koffie en korting als je meer afneemt. Snel bezorgd ook!

Ruime keuze en vlotte verzending

Alles ging perfect, alleen maar positiefs te melden! :-)

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.