Fijn bedrijf met goede service.

Ik ben heel tevreden over Bobplaza. Snelle en duidelijke service en communicatie.

Snelle levering!

Aandacht getrokken door de lage prijzen, teruggekomen door de snelle afhandeling en levering.

Net voor de kerstdagen besteld (drukste tijd v/h jaar) volgende dag ontvangen!

Drukste periode van het jaar zo net voor de kerstdagen koffie besteld en volgende dag in huis! Helemaal top! Mijn feestdagen waren gered…

Super snelle service en super tevreden over het product!

Ik wilde deze waterkoker al enorm lang, alleen vond ik het altijd te duur. Bobplaza bood de waterkoker voor een mooie prijs aan. Ik heb niet eens hoeven na te denken en had het direct besteld! De waterkoker was de volgende dag in huis. Beter dan dit kan niet!

Goed makkelijk en netjes bezorgd

Snel en behulpzaam

Wat een snelle levering, heerlijk! Nadat ik mijn bestelling heb ontvangen had ik nog hulp nodig bij het bestellen van het gratis sage-pakket t.w.v. 169,00 euro. Alle tijd hiervoor telefonisch genomen en binnen 5 dagen had ik mijn pakket. Daar wordt je als klant blij van: Thankx bobplaza

Super mooie voorraadpotten

Enorm leuke voorraadpotten, goed verpakt en snel geleverd. Heel blij mee!

Simpel koffie bestellen en de zelfde dag ophalen, ideaal.

Via de website de koffie bestellen en na het werk even ophalen. Zit om de hoek dus echt ideaal. Mooie zaak met een grote voorraad. Voor mij perfect!

De lekkerste koffie met goede service!

Fantastisch assortiment met heerlijke koffie. Snel geholpen en toen ik contact opnam om iets aan te passen in de bestelling was dat vlot en vriendelijk geregeld. Bedankt!

Uitstekende service!!

Heb koffiekopjes besteld. Kreeg deze snel geleverd. Er zat abuisievelijk een kop en schotel bij met de verkeerde afmetingen. Na kort mailcontact werd dit snel opgelost en krijg de juiste kop en schotel nageleverd. De verkeerde kop en schotel mocht ik overigens houden! Ben zeer tevreden!

goede prijs kwaliteitverhouding

de bestelling is niet een dag later binnen. misschien wel buiten de december tijd, maar voor ons wel op tijd binnen. de kwaliteit is bijzonder goed tov de prijs. deze is het meest voordelig bij BobPlaza.

uitstekende service

Snelle behandeling van de bestelling. Adequate actie naar aanleiding van problemen bij de bezorging door DHL. Prima service

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Via de website koffie besteld tegen een sterk concurrerende prijs, welke de volgende dag al geleverd werd. Beter kan het niet.

Uitstekende service en product

Wat ben ik blij met de Baratza koffiemolen! Ik was aan het kijken voor een espressoapparaat maar heb al een paar percolators, cafetieres en filterkoffiezetautomaat, en een goede melkopschuimer. Met deze koffiemolen kan ik deze allemaal blijven gebruiken en experimenteren met smaak en kracht, hij werkt echt geweldig! De service was ook nog eens uitstekend en snel en er is een vriendelijke communicatie Dat alles bij elkaar maakt koffie zetten steeds een feestje:). Nu de goede bonen bestellen bij Bobplaza!

Producten prima, klantenservice slecht

Een bestelling voor een andere klant ontvangen. Ik moest de bestelling retour sturen. Daar zou een kortingscode tegenover staan. Karige tegemoetkoming. Pakket netjes retour gestuurd. Bewijs ontvangen dat het is aangekomen. Nooit meer iets van Bobplaza gehoord. Jammer dat er zo onzorgvuldig met klanten wordt omgegaan. Ik had mezelf de moeite kunnen besparen.

Beste Saskia, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Het klopt inderdaad dat er een foutje was gemaakt door ons magazijn waardoor u een dubbele bestelling heeft ontvangen. We waarderen het zeer dat u de extra zending (uiteraard op onze kosten) hebt geretourneerd. Ter compensatie hebben we u een kortingscode aangeboden voor uw volgende bestelling. Echter, uit uw e-mail begrijpen we dat u deze kortingscode niet nodig acht en dat u geen verdere bestellingen zult plaatsen. Als u toch nog interesse heeft in de kortingscode, vernemen we dat graag van u. Met vriendelijke groet, Bobplaza

Barista express impress is een feestje

Bij de Sims kreeg je vroeger +1 fun en +1 energy als je je koffieapparaat verving voor een espressomachine. Ze hadden gelijk. Wat is het leuk om verschillende koffies te maken met deze espressomachine, en het is ook super makkelijk dankzij de hendel (weinig rommel) en het automatisch berekenen van de hoeveelheid. Daarnaast is de smaak echt 20x beter dan mijn oude nespresso koffiezetapparaat. Aanrader? Jazeker!

Snelle levering en mooie korting

Prima webshop!

Perfecte levering

Heel goed verpakt, alles in perfecte staat en snelle levering en goede communicatie. Ontzettend blij mee!

Fijne en snelle hulp

Mijn bestelling ging goed, echter was er een klein probleempje wat verder geen invloed had maar dat was dat er iets mis leek te gaan met Klarna, wat een dag later vanzelf was verholpen. Maar daardoor viel het me op dat er een foutje in de site zit ( is bekend ) zodra een product in backorder zit kan deze op "verwerken betaling" blijven staan. Het product is netjes geleverd zodra deze weer op voorraad was en was super verpakt. Zeker aan te raden om hier te bestellen

Snelle levering, ondanks black Friday

Sage oracle heb ik gekocht. mooi apparaat. robuust.

Helemaal Top

Ik heb een ECM puristika gekocht voor een goede prijs in vergelijking met andere bedrijven. Het product is snel geleverd en is helemaal geweldig.

Snelle levering, goed verpakt!

Professionele afhandeling bestelling

Keurig en snel werd het product conform afspraak geleverd

Goede duidelijke service

Black friday aanbieding gekocht online. Eerst wat vragen gesteld via email. Snel antwoord ontvangen, binnen 2 uur. Espresso machine goed ontvangen. Wil zeker de winkel nog eens bezoeken!

Snel, duidelijk, zonder gedoe

Was een zeer prettige ervaring dus. :-)

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.