Prima ervaring

Zeer vlugge levering (Kerstperiode), ik heb ook de zeer veilige verpakking naar waarde geschat (Illy kopjes).

Prima geleverd

Lekkere koffie

Alessi percolator gekocht

Wel duur, maar deze koffiepot maakt echt de beste koffie! Bobplaza waren snel en alles ging makkelijk, zelfs met kerst.

Top!!

Snelle levering, product was netjes verpakt en de site vind ik overzichtelijk en mooi, eenvoudig en snel zonder gedoe om een bestelling te plaatsen.

X

Correcte en vlugge levering

Klantvriendelijke Website, makkelijke en veilige betalingsmogelijkheden. Levering al de volgende dag ondanks adres in België.

Fijn contact

Uitstekende service en nazorg.

Ik heb Illy ieperespresso classico besteld en er werd lungo geleverd. Ik heb dit pas na een week ontdekt omdat ik vond dat die espresso zo slap is. Zou graag willen, dat u mij de bestelde koffie opstuurt. Dit probleem wordt prima opgelost, ik krijg alsnog de juiste koffie opgestuurd. Leuk en vriendelijk contact. Zeer goede service.

Beste Mario, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend dat u de verkeerde koffie heeft ontvangen. We hebben u zojuist een e-mail toegestuurd om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Bobplaza

Snel en super goed

Alles snel verzonden met liefde en aandacht verpakt. Uitpakken was een feest en alle artikelen van top kwaliteit.

Mooie glazen voor een nette prijs

Mijn sinterklaaslootje vroeg om Nespresso koffieglazen, maar voor dit Pietje was dat qua kosten wat te gortig. De cappuccino glazen hier waren een mooi alternatief en had ik er 6 in plaats van 2 echte Nespresso glazen. En de ontvanger van het cadeau was helemaal blij. Veilig verpakt, goed en snel aangekomen.

Superservice en duidelijke communicatie

Ik had waterfilters besteld en toen ging mijn apparaat stuk. Bobplaza nam de filters gewoon weer terug en stortte het geld meteen op mijn rekening.

Mooie producten, snelle levering

Drie bestellingen geplaatst, elke keer direct de volgende dag geleverd. Mooi aanbiedingen rondom Black Friday.

100% voor herhaling vatbaar !

Volgende keer volgt zeker weer een vervolgbestelling !

Prima koffie, goede prijs en snelle levering

Een tevreden nieuwe klant op aanraden van vrienden

Onderdeel past goed

Het onderdeel wat ik besteld heb, past goed. Op de foto staat echter ook de dop, welke ik verwachtte erbij te krijgen. Dat dit niet het geval is, verlaagt voor mij het cijfer naar een 7.

Snel en correct

Afhandeling snel. Klantvriendelijk. Prijs kwaliteit goed

Snelle service bij BOBPlaza

Super keuze en snelle service bij bonplaza!

Heerlijke chai thee en snel geleverd

snel en betrouwbaar

Eerlijke prijzen, staffel korting, en altijd volgens opgave geleverd

Prima product tegen de scherpste prijs

Het door mij gewenste koffiezetapparaat van DeLonghi was hier wel te koop en elders niet op voorraad en tegen een (veel) hogere prijs

Snel besteld, snel geleverd

Makkelijke website en bestelling verloopt altijd vlotjes. Meestal volgende dag in huis!

Betrouwbare levering.

Op tijd besteld, op tijd geleverd!

Snel, netjes verpakt en scherpe prijs dus kortom erg tevreden!

Snel, netjes verpakt en scherpe prijs dus kortom erg tevreden! Had al eerder besteld dus had er het volste vdertrouwen in dat het nu ook goed zou gaan

Top! Goede service

Snelle verzending en altijd goede service

Gekocht o.b.v. prijs, website is duidelijk, bestellen en leveren ging prima

Ik heb o.b.v. prijs gezocht op internet en ben zo op de website van Bobplaza gekomen. Website is duidelijk, bestellen ging handig en betalen via iDeal verliep ook gesmeerd. Spullen werden op tijd geleverd.

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.