Uitmuntend!

Goed assortiment, even shop gebeld voor advies en werd kundig te woord gestaan hetgeen mijn bestelkeuze vereenvoudigde. Na 1 dag netjes verpakt thuisbezorgd. Bezitten Jura E8, we hebben aangeschaft 2 fase schoonmaaktabletten Bob’s huismerk, evenals huismerk ontkalker en melkreiniger. Het Claris Smart filter voordelig origineel afgenomen, 10 stuks Fam Z. Hillegom

Altijd snel, altijd lekker!

Bobplaza geeft geweldig advies. De bestellingen zijn altijd snel in huis en de koffie is fantastisch lekker.

Snelle en goede kwaliteit en levering

Ik ben heel tevreden over de producten van Bob Plaza!

Very good!

Premium product with a swift delivery on the next day. Recommended!

Secure levering, topproducten

- Snelle levering - Goed verpakt - Producten van topkwaliteit

Het bestelde artikel was tijdelijk uitverkocht, onmiddelijk duidelijke communicatie hierover gekregen met een nieuwe verwachte leveringsdatum en de optie om de bestelling te annuleren. Levering verliep vkekkeloos. Op de bieuwe voorziene datum. Perfect

Goed product, goede communicatie

Product kwam heel netjes aan. Toen de verzending iets langer duurde werden we netjes gebeld. Ik zou hier weer bestellen!

Great product, top service

In Germany, retailers that specialize in coffee are unfortunately often rather narrowly specialized. So I'm really glad to have discovered Bobplaza. Here I find everything I need. And best of all: absolutely top customer service that a customer could only wish for. I recommend this shop to every coffee lover!

Fijne website en mooie artikelen

Goede communicatie over de levering en op tijd geleverd. Mooi product.

Prima zaak, snelle levering & betaalgemak

Ben erg tevreden met de service die ze bieden. Had nog nooit van ze gehoord maar hadden de producten die ik nodig had, gevonden via Google & uitstekende bezorg en betaal mogelijkheden.

Zeer breed aanbod, goede prijs, en snelle levering

Ik drink de Lavazza Gold en Bobplaza had een zeer goede aanbieding. Bij 6 of meer pakken kreeg ik een korting van €1 per pak, dus uiteindelijk maar €15,75 per pak betaald. Er worden verschillende opties voor levering aangeboden: bezorging met diverse tijden of zelf ophalen bij een afhaalpunt. Boven de €75 worden er geen leveringskosten berekend, dus heb ik gekozen voor thuislevering. Zodra de bestelling is betaald, word je via e-mail op de hoogte gehouden van je levering, wanneer het is ingepakt en wanneer het afgeleverd gaat worden. Het is allemaal heel duidelijk. Ze beloven dat bestellingen die vóór 18.00 uur geplaatst zijn, de volgende dag worden geleverd, en dat was inderdaad het geval. Ik ben een zeer tevreden klant!!

Bestelling geplaatst, volgende dag binnen. Goed beschermd verpakt, kwaliteit top! Niet alle koffiebonen waren vers, binnen een maand, geroosterd, daarom 4 sterren.

Goeie website met duidelijke en uitgebreide omschrijving en snelle levering!

Deze koffie bonen zijn zo lekker

Super service en een snelle lervering

Goed en betrouwbaar

Koffiebonen en filters gekocht. Veel keus en snel geleverd. Filters waren aanvankelijk uitverkocht, maar je kunt aangeven dat je een mail wil krijgen als het produkt weer op voorraad is. Handig en het werkt. Prima ervaring met deze winkel.

geweldig

voordelige prijs, product was top en de levering was snel

En wederom werd de koffie de volgende dag geleverd

Door op tijd te bestellen had ik mijn koffie de volgende dag in huis. Wederom geen bakkie hoeven missen.

Topkwaliteit en eerlijke prijs.

Snelle, accurate levering. Verpakking houdt de koffie ook in topkwaliteit.

Zoals het aantal sterren: uitstekend.

De service van Bobplaza is erg goed, er wordt snel en adequaat gereageerd op de vragen die via e-mail gesteld worden. Na een bestelling geen e-mail ter betaling ontvangen (loopt via een derde partij), maar dit is uitstekend en snel opgelost door Bobplaza.

Roduit Een Geweldige Ervaring

Dit is gewoon zo als het zijn moet. Alles wat ik bestel heb is precies zo als omschreven. Zeer netjes ingepakt. En keurig de volgende dag in huis. Het kan niet beter in mijn ogen. En als je net een nieuwe / tweedehands Expresso machine hebt aangeschaft wil je uitijndelijk maar een ding. Een heerlijke Expresso uit je eigen machine. Bedankt voor de snelle en nette levering.

Service echte aanrader goed en dankjewel

Uitstekend@

Makkelijk bestellen, goeie prijzen rn snelle verzending top!!

Supersnel!

Extreem snelle levering! Heel tevreden over deze website, eerste keer besteld tegen de avond maar supersnel aangekomen, top!

Prima levering van illy koffie

Tegen een goede prijs heb ik bij Bobplaza Illy koffie besteld. Snel geleverd en ik ben heel tevreden

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering van een 1 kops Bialetti voor op het gasfornuis. Daarbij bestelde ik ook een 250 grams zakje gemalen Bialetti koffie met Nocciola smaak (=hazelnoot). Alleen de geur van deze hazelnootkoffie die bij het zetten vrijkomt is al een genot, de smaak is werkelijk fantastisch! Vandaag heb ik meteen nog een bestelling van 4 pakjes gedaan bij Bobplaza. Dan krijg je meteen wat korting, mooi meegenomen. Echt een nieuwe smaakontdekking voor deze koffie liefhebber, blij mee!

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.