Prima levering van illy koffie

Tegen een goede prijs heb ik bij Bobplaza Illy koffie besteld. Snel geleverd en ik ben heel tevreden

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering van een 1 kops Bialetti voor op het gasfornuis. Daarbij bestelde ik ook een 250 grams zakje gemalen Bialetti koffie met Nocciola smaak (=hazelnoot). Alleen de geur van deze hazelnootkoffie die bij het zetten vrijkomt is al een genot, de smaak is werkelijk fantastisch! Vandaag heb ik meteen nog een bestelling van 4 pakjes gedaan bij Bobplaza. Dan krijg je meteen wat korting, mooi meegenomen. Echt een nieuwe smaakontdekking voor deze koffie liefhebber, blij mee!

Snelle en vlotte levering!

Alles is prima verlopen aan een top prijs.

Super!!

Makkelijk zoeken en bestellen, snel geleverd!!

Vlekkeloze levering

Al een aantal malen Illy capsules besteld bij Bobplaza. Tot nu toe zijn alle leveringen probleemloos en snel geweest, gewoon niets op aan te merken.

Kwaliteit en supersnel bezorgd!

Het is even goede website, lekkere koffie en thee en er zijn leuke producten te koop bij Bob Plaza.

Goed Gemakkelijk en keurig op tijd in huis

Bestelling supersnel in huis, goed verpakt. Zeker 5 sterren waard

Makkelijk bestellen

Bestellen ging makkelijk, werd netjes opgestuurd. Helaas leverde DHL een dag later dan afgesproken maar daar kan Bobshop zelf niets aan doen.

Prettige ervaring

Mijn eerste bestelling bij Bobplaze is goed bevallen. Bestelling was ook snel in huis. Mocht ik nog iets nodig hebben zou ik zeker door de positieve eerste ervaring bij Bobplaza bestellen.

Bobplaza is MIJN koffiemaatje: snel, goed en voordelig.

Omdat mijn vorige Illy koffie leverancier de prijs wéér verhoogde, ging ik even “shoppen” en kwam terecht bij Bobplaza. En dat scheelde behoorlijk in prijs. Voor hetzelfde product! Sindsdien bestel ik mijn koffie bij Bobplaza. Bobplaza=Mijnplaza!

Fast and amazing!

Ordering was extremely easy, they had everything I needed and customer service was wonderful. Not to mention it shipped immediately and I received it the next day!

Goede prijzen snelle levering niks op aan te merken

Prima percolator, kon in de showroom opgehaald

De Bialetti percolator werkt (zoals verwacht) prima en snel, voor een goed kopje koffie. Er komt iets van de maling mee in de koffie, maar dat kan aan de maling liggen (ik maal het zelf). Kon het ophalen om aan de bezorgkosten te ontkomen; vriendelijke ontvangst.

Zoals altijd

Zoals altijd lekker snel en een goede kwaliteit bonen.

Heerlijke koffie en fijne service

Snelle verzending, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lekkere koffie snel geleverd

Mijn koffie 's middags besteld en de volgende ochtend in huis. Geen moment zonder mijn favoriete bakje koffie gezeten.

Miskoop

De koffiekan is mooi maar houdt absoluut niet warm. Deksel sluit niet af. Heb er niets aan

Beste Florance, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! We vinden het vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent met het bestelde artikel. De koffiemaker die u heeft besteld is gemaakt van aardewerk en is hierdoor inderdaad niet isolerend zoals bijvoorbeeld een thermoskan. Wat wel zal helpen bij het warm houden van de koffie is de koffiemaker goed voorverwarmen met heet water! Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Bobplaza

Beste prijs en goed levering

Heb al tijden dezelfde koffiebonen en deze waren hier het goedkoopst. Zelf een leverdatum gekozen en bestelling werd netjes op deze datum geleverd.

Makkelijke site waar alles goed te vinden is. Duidelijk hoe te bestellen en een goede en snelle levering volgens de aangegeven tijden.

Goede winkel

Mijn bestelling werd vlot afgeleverd goede service correct bedrijf top

Heel prettig en betrouwbaar

Voor de eerste keer iets besteld bij Bob Plaza, koffieglazen, een cadeau voor mijn vriendin. Is precies op tijd aangekomen en zij was er heel blij mee, zag er professioneel uit.

Mooie producten Netjes verpakt Redelijke prijs Snelle levering Wat wil een mens nog meer :)

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie en een zeer snelle verzending

Goede prijze en service

Ik bestelde eerst de flair espressomaker in het grijs; al na een dag kreeg ik een mailtje dat deze kleur niet beschikbaar was en werden mij enkele alternatieven geboden. Ik vond dat het zeer netjes werd afgehandeld en ben blij met de snelle levering!

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.