Heerlijke koffie

Heerlijke koffie en een zeer snelle verzending

Goede prijze en service

Ik bestelde eerst de flair espressomaker in het grijs; al na een dag kreeg ik een mailtje dat deze kleur niet beschikbaar was en werden mij enkele alternatieven geboden. Ik vond dat het zeer netjes werd afgehandeld en ben blij met de snelle levering!

Altijd snel en goede prijs. Bij vragen direct contact opgenomen.

Goede koffiebonen. Snel geleverd. Als ze iets even niet hebben bellen ze meteen of er een alternatief mag komen of dat ik wil wachten. Allerlei binnen geprobeerd. Steeds terug gekomen voor Geels Koffiebonen

Snelle levering!

Prima ervaring met de bestelling. Mijn machine was binnen 2 dagen geleverd in het buitenland. Alles was prima in orde; ik zal zeker weer bij bobplaza bestellen.

Snelle en correcte levering

Alle cappuccino kopjes keurig verpakt snel geleverd. Blij mee

Prima en snel

Bestellen ging makkelijk en snel. Heb de levering op de dag die ik wilde ontvangen. Nu het koffiezetapparaat nog uitproberen.

Supeer

Nice bottles, excellent sevices delivery!danke u well

Netjes te woord gestaan en nette snelle levering!

Na het gewenste product online gevonden te hebben (Fellow Opus) had ik nog vragen. Daarom telefonisch contact gehad en een nette uitleg ontvangen. Het product vervolgens besteld. Dit proces ging eenvoudig en snel. En levering was volgens verwachting. Kleine puntje van verbetering mijn inziens … Product specificatie, zoals spanning en stroom zou ik persoonlijk wel graag vermeld zien op de website.

Ze reageren snel en je kan het makkelijk terug brengen.

Ik had een fles gekocht, maar die had het verkeerde formaat. Toen heb ik om het retourformulier gevraagd en dat ontving ik in een dag. Een paar dagen later heb ik de fles terug gebracht en toen kreeg ik gelijk een nieuwe fles.

Niets op aan te merken

Top kwaliteit met een snelle levering

Ik heb de afgelopen tijd veel gedoe gehad met webshops. Bobplaza had ik nog niet geprobeerd en had dus maar een Baratza Encore ESP besteld. Ze waren de goedkoopste en hebben ook een snelle levering waardoor ik wat sceptisch was. Ik had hem om 17:00 besteld en de volgende dag was hij al om 10:00 binnen! De Baratza kwam daarnaast geheel zonder enkele problemen en mankementen aan. Ik zou zo weer bestellen bij ze, echt een aanrader!

Snel goed verpakt geleverd.

Goede producten en service, ik kon alles volgen waar mijn pakket was. De producten waren exact als verwacht.

Fijne producten met een snelle levering

Bij Bobplaza vindt je veel onmisbare artikelen voor koffie en thee liefhebbers die kwalitatief goed zijn en je ook nog eens de volgende dag in huis hebt.

Snelle service en goede prijzen. Zeer tevreden met mijn aankoop, ik zou hier opnieuw bestellen!

Goed verpakt, snel geleverd en een overzichtelijke website.

Prettig

Prettig

Er was iets verkeerd gegaan met de bestelling. Dit werd zeer netjes & vlot opgelost.

Goede informatie en snel geleverd

Was op zoek naar een cappucino-opschuimer van Illy. Deze was op voorraad en werd de dag er op meteen geleverd. Super snel en het apparaat werkt echt fantastisch. Goede, dikke schuilnaam die niet inzakt.

Lekkere koffie, snelle service.

Snelle levering tegen scherpe prijs

De prijs was buitengewoon scherp van de iperexpresso koffie machine Y3.3 en werd zeer snel geleverd. Bobplaza is Aanbevelingswaardig

Snelle levering!

Mijn man wilde per se een bepaald apparaat en bobplaza was één van de weinigen waar ik deze online bestellen kon. Volgende dag in huis! Heel blij mee!

Tel uit je winst.

20 pakken Illy koffie gekocht bij Bob Plaza, al voor de tweede keer. Voorheen kocht ik dat elders, maar bij Bob Plaza scheelt me dat maar liefst ruim 15 euro! Snel geleverd, goed verpakt, heerlijke koffie enne….tel uit m’n winst dus!

Niets op aan te merken.

Snel en correct, niets op aan te merken.

lekkere koffie voor een eerlijke prijs!

goede en snelle levering.

Quick delivery and nice price

Ordered a US made product and got it really fast in perfect condition. Will definitely recommend to others!

A Hofmanweg 42 2031 BL Haarlem

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.