Tel uit je winst.

20 pakken Illy koffie gekocht bij Bob Plaza, al voor de tweede keer. Voorheen kocht ik dat elders, maar bij Bob Plaza scheelt me dat maar liefst ruim 15 euro! Snel geleverd, goed verpakt, heerlijke koffie enne….tel uit m’n winst dus!

Niets op aan te merken.

Snel en correct, niets op aan te merken.

lekkere koffie voor een eerlijke prijs!

goede en snelle levering.

Quick delivery and nice price

Ordered a US made product and got it really fast in perfect condition. Will definitely recommend to others!

Altijd goed

Snel geleverd, makkelijk te bestellen.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Gelijk de volgende werkdag geleverd, heel fijn! Het product was ook naar wens

Na een speurtocht op het Web kwam ik uit bij bobplaza, jullie waren niet alleen stukken voordeliger dan andere bedrijven, maar er werden ook nog eens geen verzendkosten betekend. Verzending ging snel. Zorgvuldig verpakt. Heel blij dat ik dit bedrijf gevonden heb.

Goede koffie voor de beste prijs

Prima alles netjes snel geleverd, en gewoon goede koffie voor de beste prijs.

Good delivery speed

Ordered a famous Barataza Bean grinder. Good delivery time and good price.

Great communication, good prices, timely delivery

I bought the flair signature from here because they're listen in the flair website as distributors. I reached out to them because it was out of stock, and they told me the estimated time of restocking, which was on the dot precise. I immediately bought what I wanted and got it without an issue in a few days.

super

mijn koffie was niet binnen maar ze belden mij om een gelijkwaardig aan te bieden en snel geleverd. zeer tevreden .

Zoals een webshop hoort te zijn.

Dit is precies zoals een webshop hoort te zijn. Overzichtelijk, helder en goede zoekfuncties, plus een snelle levering. Het enige waar ik over twijfelde was de naam van de webshop. Bobplaza klinkt als een zolderkamerprojectje van een puber met een vage dropshiphandel. Het matige logo-ontwerp helpt er ook niet aan. Maar goed, never judge a book by it's cover.

Makkelijk en snel

Goede koffiebonen, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle levering van de bestelde koffie.

De door mij bestelde koffie werd keurig binnen de genoemde termijn thuis afgeleverd.

Helemaal tevreden

Makkelijk bestellen, makkelijk betalen en snel geleverd! Ze tevreden dus.

gemakkelijk bestellen en snelle levering

Goede informatie op de website, klanthistorie en bestelgemak. Snelle beantwoording en bevestiging per mail.

alle beloftes waargemaakt

Mijn bestellingen zijn snel en foutloos afgeleverd. Bestellen was erg eenvoudig/ Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker mijn koffie bij Bobplaza blijven bestellen want ook de prijzen zijn prima.

Tevreden .. snelle en goede bezorging en vooraf goed aangegeven voor aflevering

Online bestellen bij Bobplaza werkt top!

Bestellingen, mits op tijd geplaatst, worden echt de volgende dag geleverd. Zeer goed verpakt. Een aanrader!

Vlot geleverd en prijsgunstig

De theepot van Bredemeijer is een aanwinst, vooral omdat deze niet lekt bij het inschenken. Bovendien was deze voordeliger dan bij andere aanbieders.

Na het bestellen van de koffiebonen op deze overzichtelijke webshop kon ik binnen 24 uur genieten van een (h)eerlijk bakje koffie. Kortom wil je vanuit je luie stoel op een makkelijke manier je ideale koffiebonen bestellen dan ben je hier aan het juiste adres!

Goede en snelle service

De bestelde koffiebonen werden de volgende dag al bezorgd. Bestellen is zeer eenvoudig.

Goede prijs snelle service

Zeer positief

Snelle levering en goed advies

Ik heb een Sage barista express impress espressoapparaat besteld. Dit werd snel en correct geleverd. Tevens laten adviseren welke koffie zij aanbevelen. Het inregelen van het apparaat kost even wat koffie voordat je de goede smaak te pakken hebt. Volgens mij is dat nu gelukt en de koffie is echt heerlijk. Superblij met deze aanschaf en voorlopig blijf ik bij de koffie van Bobsplaza.

Vlotte en vlugge levering

Mijn product werd vlug en vlot geleverd

A Hofmanweg 42

2031 BL Haarlem

Over Bobplaza Coffee-Solutions

Bobplaza is dé online koffiespecialist in Haarlem en omstreken. Je kunt via de webshop koffie, thee, apparatuur en onderhoudsartikelen bestellen. In de showroom kun je deze producten testen en proeven.