goed product, klantvriendelijk

Bestelde cartridge zijn stipt op tijd bezorgd en werkten goed. Toen ik een keer een verkeerde bestelling had gedaan, hebben ze het heel vriendelijk opgelost.

Prima cartridges

Misschien leukere prijs maar levering duurde lang

Bij bestellen aangegeven ik achteraf wilde betalen. Duurde even voordat de debiteuren afdeling dat in de gaten had. Ik heb op 9/8 een bestelling geplaatst, de 15e kregen we pas een mail met het regelen van de bankgegevens en de 23e pas de bestelling hier.

Beste Vanessa, U heeft bij het bestellen niet gekozen voor achteraf betalen, maar voor een "Overboeking". Een overboeking is een vooruitbetaling. De bestelling wordt dan verstuurd zodra de betaling ontvangen is. Deze betaling is pas op 23-8 door ons ontvangen. Als u de volgende keer kiest voor "Afterpay", dan kunt u achteraf betalen. De bestelling wordt dan ook dezelfde dag nog verzonden. Met vriendelijke groet, Martijn - UwCartridgeWinkel.nl

print onduidelijk en wazig

van de cartridges die ik erin heb gedaan is er 1 gewwest die scherpe afdrukken heeft geleverd, maar was ook best snel op. nu een nieuwe erin gedaan en deze geeft weer dikke wazige afdrukken. waardeloze cartridges!!!

Beste Pieter, Vervelend dat u niet duidelijk kunt printen. We zien dat uw bestelling van januari 2019 is. Wij geven op al onze cartridges 2 jaar garantie dus u als u ze wenst retour te zenden kan dat altijd. We helpen u graag mee naar het vinden van de juiste oplossing. We staan voor u klaar. Team UwCartridgeWinkel.

wij zijn zeer tevreden

ik weet het niet anders te verwoorden

Zeer snelle correct levering en prima cartridge

Zaterdag een pakket van 4 catridges besteld en maandagvoormiddag rond 10u werden ze door PostNL al afgeleverd. Ik heb de cartridge die leeg was meteen vervangen. Ik was er eerlijk gezegd niet zo gerust in door de zeer interessante prijs. Maar de tonercartridge werd door mijn HP printer meteen herkend en werkt naar behoren. Super!

Altijd snelle levering voor een goede prijs. En het printen gaat prima.

Altijd snelle levering voor een goede prijs. En het printen gaat prima.

Jammer

Deze keer werkte de cartgide niet helaas daarvoor altijd goede service snelle levering vriendelijk geholpen aan telf en goede afwerkking met alles top bedrijf

Goede cartridges

Mooie printen

vandaag in huis,morgen geleverd. Prima service

Snel en goed en op tijd...

Snel goed en op tijd, meer heb ik er niet aan toe te voegen, nah ook goede prijs, ga ik zeker voor terug volgende keer.

Was zeer tevreden.

Geplande tijd was goed en bestelling eveneens.

goed en goedkoop

Goedkoopste die ik heb kunnen vinden, en snel binnen.

verwachte een combipakket werden allemaal losse cartridges.

De UwCartridgeWinkel.nl heeft mij verzocht om mijn eerdere beoordeling aan te passen, met als argument waarom de cartridges niet in een combiverpakking werden geleverd; om niet nog meer plastic verpakkingen te leveren en zo het milieu te sparen. Prima natuurlijk maar maak dat dan ook op de website duidelijk.!!! Nu kreeg ik tien dun karton doosjes met kleuren-opdruk met daarin de cartridges ook in plastic verpakt, maar meer een cellofaan-achtig plastic in plaats van de combi-verpakking, hard plastic. Daarvoor verhoog ik mijn cijfer voor de beoordeling naar een zesje, want dit zijn gewoon de losse standaard verpakkingen in plaats van een echt milieu besparende combi-verpakking van dun karton met zeer beperkte opdruk. Dan pas ben je er als verkoper iets bewuster milieu-technisch mee bezig.

Goed spul wel duur maar prima service

Heel goed.

Snelle en goede service. Goede producten.

tevreden

Na een teleurstellende ervaring de eerste keer, ben ik nu heel tevreden!

snel en goed!!

snel geleverd in een goede kwaliteit. Installatie zonder problemen.

Wekt perfect voor mijn nieuwe printer en is goedkoop

Cartridges werken perfect en zijn goedkoop en snel geleverd!!

Duidelijk en conform verwachting

Duidelijk en conform verwachting

super!

Snelle levering, goede kwaliteit cardriges, en zeer goede prijs! Echt n aanrader

Fantastische service

Inktpatronen pasten niet( huismerk) Ik kreeg een dag later nieuwe( op hun voorstel) Wat een service! Echt top

Prima communicatie, snel geleverd, netjes verpakt. Concurrerende prijs.

altijd goed verzorgd en het klopt allemaal

Voor een zeer redelijke prijs kan ik nu precies de goede cartridges kopen door het goede selectiesysteem.