Prima uitvoering van de Bestellingen

- De vragen over de bestelling van de Luidspreker voor een hoortoestel werden goed en duidelijk beantwoord. - De bestelling zelf kon je bij een PostNL depot laten bezorgen. Dat is een heel goede zaak. Want PostNL bezorgers geven bij 'niet thuis zijn' de bestelling altijd af bij een ander adres, waar je geen mogelijk connectie mee hebt. Héél vervelend van PostNL.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

prima levering

Probleemloos

Snel goed verzorgd en prijsvriende lijkt

Goed afhandeling.

Zeer vlug en correct.

Was de eerste keer ,maar geweldig

prima ervaring

Snel en goed.

Duidelijke website keurige afhandeling.

Besteld en de volgende dag in huis.

31/10 besteld en 8/11 in huis

Naar mijn mening is er van alles mis gegaan bij POSTNL, TrackandTrace geeft aan dat de zending op 1/11 aangeboden is bij POSTNL en vervolgens krijgen telkens mededelingen dat de zending is vertraagd en dat de afleverdatum wordt opgeschoven. Op 6/11 is POSTNL aan de deur geweest maar bij afwezigheid is een kennisgeving in de bus gedaan voor afhaal bij een POSTNL servicepunt op 7/11. De zending was nog niet beschikbaar en op 8/11 heb ik de zending opgehaald. Het vreemde is dat de zending een brievenbuspakje was en dus in de bus had kunnen worden gedaan. Waarom niet? Al met al heeft het veel te lang geduurd maar de lage score betreft het handelen van POSTNL en niet Alles voor oren. Ik wilde het toch even kwijt, wellicht voor u aanleiding om POSTNL eens te bevragen wat er nou precies is gebeurd. Het is belangrijk voor het imago van Alles voor oren. Succes.

Vlot en Goed

Bestelling vlot en goed afgeleverd, duidelijke gebruiksaanwijzing

Doet gewoon prima en snel wat wordt beloofd.

Doet gewoon prima en snel wat wordt beloofd.

snel en netjes

Was mijn eerste bestelling, goed bevallen erg snel in huis.

Bestelling zeer snel en correct afgehandeld.

Eerste maal dat ik bij jullie een bestelling plaatste. Zeer snel en correct afgehandeld. Ik betaalde per vergissing op jullie rekening daar waar ik had aangegeven aan AfterPay te willen betalen. De vergissing werd in een mum van tijd rechtgezet.Chapeau!

lekker snel geleverd

helemaal tevreden bestelling ontvangen bedankt

Alles verliep snel en goed

Eenvoudig te bestellen en via een sms krijg je te horen wanneer je product wordt verwacht: top!

Super,

zowel aan de telefoon als de verdere afhandeling!

Alles naar wens.

Ik kon goed uitzoeken en vinden wat ik wilde. Goede beschrijving en ook het bezorgen ging goed. Moeder is er blij mee.

Snel en gemakkelijk besteld en op tijd bezorgd.

betaling en bestelling prima.

Zeer accuraat

Goede webshop. Duidelijke informatie omtrent bezorging. Bezorging tijdsduur volgens afspraak.

Prima geregeld

De bestelling werd keurig en snel bezorgd.

snel en goed geleverd

Snel een nieuwe clip besteld en snel weer geleverd. Kan onze zoon weer spelen zonder dat wij bang zijn dat hij zijn CI verliest.

Perfecte levering en goede prijs

Op de website prima de artikelen kunnen vinden met de nodige uitleg. Snelle correcte levering.

Snel, iedere keer weer.

Prettige website. Eenvoudig afrekenen (met veel opties). Snelle correcte afhadeling. Al vaker bestellingen hier geplaatst en altijd van zelfde kwaliteit.

Site doet wat er wordt gezegd. Nog via de chat contact gehad, wat ook prima verliep. Zelf nog extra hulp aangeboden gekregen, maar vooral de snelle levering was voor mij heel belangrijk.

Over Alles Voor Oren

AllesVoorOren.nl is sedert 2010 actief in de verkoop en advisering op het gebied van hoortoestellen, hoorhulpmiddelen en telefonie voor mensen met een auditieve beperking. Inmiddels hebben duizenden mensen voor onze service en kwaliteit gekozen. Dit alles voor meer dan redelijke prijzen. Ons team staat u voor al uw vragen graag te woord.