Geweldig in service en snelle levering

De service is geweldig en zeer snelle levering

Duim omhoog!

Ik had eerst gebeld om te zeker weten of product op voorraad was en ik de bestelling dan optijd binnenkrijg voordat ik ging bestellen. Ze zeiden dat ze op voorraad was en dat ze die bestelling voor mij dezelfde dag op post gingen doen. Na de bestelling zijn ze snel geleverd!

Goede website, aantrekkelijk geprijsd, snelle levering.

Positief.

Na nog ff chat gehad te hebben en uitleg product besteld

In het verleden ook al eens gekocht,bevallen goed.geen klachten.

alles ok

alles correct enop tijd geleverd

Snel, accuraat geleverd

Alles oke

Goed geregeld.

Zeer duidelijk , voor een bestelling.

Doosje kapot en een dag later bezorgd

Via post-app gevolgd en de aangegeven dag geen bezorging. Volgende dag wel. Geen echt probleem maar onhandig. In het gesloten pak was het doosje kapot. Wilde ik toch weggooien, maar raar is het wel.

Prima uitvoering van de Bestellingen

- De vragen over de bestelling van de Luidspreker voor een hoortoestel werden goed en duidelijk beantwoord. - De bestelling zelf kon je bij een PostNL depot laten bezorgen. Dat is een heel goede zaak. Want PostNL bezorgers geven bij 'niet thuis zijn' de bestelling altijd af bij een ander adres, waar je geen mogelijk connectie mee hebt. Héél vervelend van PostNL.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

prima levering

Probleemloos

Snel goed verzorgd en prijsvriende lijkt

Goed afhandeling.

Zeer vlug en correct.

Was de eerste keer ,maar geweldig

prima ervaring

Snel en goed.

Duidelijke website keurige afhandeling.

Besteld en de volgende dag in huis.

31/10 besteld en 8/11 in huis

Naar mijn mening is er van alles mis gegaan bij POSTNL, TrackandTrace geeft aan dat de zending op 1/11 aangeboden is bij POSTNL en vervolgens krijgen telkens mededelingen dat de zending is vertraagd en dat de afleverdatum wordt opgeschoven. Op 6/11 is POSTNL aan de deur geweest maar bij afwezigheid is een kennisgeving in de bus gedaan voor afhaal bij een POSTNL servicepunt op 7/11. De zending was nog niet beschikbaar en op 8/11 heb ik de zending opgehaald. Het vreemde is dat de zending een brievenbuspakje was en dus in de bus had kunnen worden gedaan. Waarom niet? Al met al heeft het veel te lang geduurd maar de lage score betreft het handelen van POSTNL en niet Alles voor oren. Ik wilde het toch even kwijt, wellicht voor u aanleiding om POSTNL eens te bevragen wat er nou precies is gebeurd. Het is belangrijk voor het imago van Alles voor oren. Succes.

Vlot en Goed

Bestelling vlot en goed afgeleverd, duidelijke gebruiksaanwijzing

Doet gewoon prima en snel wat wordt beloofd.

Doet gewoon prima en snel wat wordt beloofd.

snel en netjes

Was mijn eerste bestelling, goed bevallen erg snel in huis.

Bestelling zeer snel en correct afgehandeld.

Eerste maal dat ik bij jullie een bestelling plaatste. Zeer snel en correct afgehandeld. Ik betaalde per vergissing op jullie rekening daar waar ik had aangegeven aan AfterPay te willen betalen. De vergissing werd in een mum van tijd rechtgezet.Chapeau!

lekker snel geleverd

helemaal tevreden bestelling ontvangen bedankt

Alles verliep snel en goed

Over Alles Voor Oren

AllesVoorOren.nl is sedert 2010 actief in de verkoop en advisering op het gebied van hoortoestellen, hoorhulpmiddelen en telefonie voor mensen met een auditieve beperking. Inmiddels hebben duizenden mensen voor onze service en kwaliteit gekozen. Dit alles voor meer dan redelijke prijzen. Ons team staat u voor al uw vragen graag te woord.