Eenvoudig te bestellen en via een sms krijg je te horen wanneer je product wordt verwacht: top!

Super,

zowel aan de telefoon als de verdere afhandeling!

Alles naar wens.

Ik kon goed uitzoeken en vinden wat ik wilde. Goede beschrijving en ook het bezorgen ging goed. Moeder is er blij mee.

Snel en gemakkelijk besteld en op tijd bezorgd.

betaling en bestelling prima.

Zeer accuraat

Goede webshop. Duidelijke informatie omtrent bezorging. Bezorging tijdsduur volgens afspraak.

Prima geregeld

De bestelling werd keurig en snel bezorgd.

snel en goed geleverd

Snel een nieuwe clip besteld en snel weer geleverd. Kan onze zoon weer spelen zonder dat wij bang zijn dat hij zijn CI verliest.

Perfecte levering en goede prijs

Op de website prima de artikelen kunnen vinden met de nodige uitleg. Snelle correcte levering.

Snel, iedere keer weer.

Prettige website. Eenvoudig afrekenen (met veel opties). Snelle correcte afhadeling. Al vaker bestellingen hier geplaatst en altijd van zelfde kwaliteit.

Site doet wat er wordt gezegd. Nog via de chat contact gehad, wat ook prima verliep. Zelf nog extra hulp aangeboden gekregen, maar vooral de snelle levering was voor mij heel belangrijk.

Ruime keuze, nette levering

Ruime artikelkeuze en bestelproces verliep prima. Levering (4 werkdagen) langer dan aangegeven en verwacht.

Prima bedrijf, snelle levering

makelijk bestellen en snelle levering

Perfecte Levering

Alleen is het jammer dat het apperaatje niet uitgaat bij het uitnemen van de gehoorapperatjes

Vlotte en correcte levering

Via duidelijke website besteld en twee dagen in huis. Zo hoort t!

Prima site, goede prijs en heel snel geleverd.

Bij Alles voor Oren betaalde ik de laagste prijs voor de Audifon 312 batterijen. Bestellen, betalen en bevestiging ging flitsend en bovendien werden de batterijen snel en compleet geleverd.

Wat?

Wat moet ik nog schrijven als ik een beoordeling 10 heb gegeven. Weg met deze 'verplichte velden'!!!!!!!!!!!!!!! Tijdverlies.

Heb de droog box in prima staat ontvangen. Goed verpakt en keurig op tijd!

Snel en netjes verzorgd

Fijn

Prima levering.

Mijn bestelling goed ontvangen, enkel de aanraakstift was er niet bij.

Duidelijke informatie en snelle levering

Goedkoop, duidelijke informatie en zeer snelle levering.

perfect bedrijf

Goede en geduldige hulpvaardig personeel . Prima contacten

perfecte service in alle opzichten.

Ik vond het getuigen van doordenken om ook de verpakking van de batterijtjes mee te geven en zo te vouwen dat het in de verzenddoos paste . Ik hou wel van dat soort attentheid . Verder was de levering snel, track and trace net zo snel als de bezorging kon zijn. Top !

snelle levering voor goede prijs.

snelle levering voor goede prijs

Over Alles Voor Oren

AllesVoorOren.nl is sedert 2010 actief in de verkoop en advisering op het gebied van hoortoestellen, hoorhulpmiddelen en telefonie voor mensen met een auditieve beperking. Inmiddels hebben duizenden mensen voor onze service en kwaliteit gekozen. Dit alles voor meer dan redelijke prijzen. Ons team staat u voor al uw vragen graag te woord.