Snel

Gewoon goed

Bestelling perfect verlopen!

Bij mijn bestelling waren ze niet op voorraad. Ik kreeg een mail dat, wanneer dit wel weer het geval was, ik zou worden ingeseind. Ze waren mij niet vergeten en heb ik ze besteld. Prima service!!

Dat was een 9+ ervaring.

Het product waar mijn oog op was gevallen, was uitverkocht. Per mail informeerde ik of dat voor altijd was. Gelukkig niet, over vier weken werd een nieuwe levering verwacht. Dat werd eerder en daarover werd ik persoonlijk geïnformeerd. Zo attent. De volgende dag had ik de stenen binnen. Heel fijn!

Goede communicatie

Duidelijke en snelle antwoorden op maild en vragen.

Goede producten

Behulpzaam en vriendelijk

Ik bestelde er lood en boilie naalden. Een artikel was niet verkrijgbaar, en er werd via email gevraagd of ik een andere optie wou. Bedankt voor de snelle afhandeling,dito Verzending..

Spullen die ik zocht

Alles ruim op voorraad

Snelle levering!

Goed en snel

Snel bezorgd, zelfs een klein presentje!!

Wat een top service, duidelijk op de site, en een hele snelle levering

Snel geleverd en goedkoop ben er zeer tevreden over, bedankt.

Top kwaliteit & snel geleverd

Bestelling gedaan deze is de zelfde dag verstuurd, product ontvangen voldoet geheel aan de verwachting.

Goed en snel geleverd

Alle artikelen netjes verpakt en van goede kwaliteit, dus voor herhaling vatbaar.

Simpel en eenvoudig te bestellen met 1 klik

Precies wat ik zocht, prijs/kwaliteit verhouding goed.

Snel en juiste bestelling

Leuk dat er een extraatje bij zat

Top slaapzak!

Erg blij mee, in een trailer geslapen afgelopen weekend, enkele graden boven nul. Was warm zat,, onder bijverwarmen. Lekker breed, en binnenkant erg confortabel.

Kwaliteit en snel geleverd.

Zeer positieve ervaring

Goed verpakt dus schadevrije en ook snelle levering.

zeer tevreden

ik ben er zeer tevreden en een snelle levering

had bestelt en de volgende dag geleverd , super snel.

Voldoet 100% aan verwachting.

Voldoet 100% aan verwachting

Prima verlopen

Snelle afhandeling van de bestelling. Prijs is goed. Een aanrader voor visspulletjes te kopen.

Bedrijfsgegevens

Maasdamsedijk 51

3297 AK Puttershoek

[email protected]

Over Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.