top bedrijf

aardige mensen en super geholpen.

Zeer snel geleverd en compleet

Was als beloofd op tijd binnen

Was goed

Prima webshop

Snelle afhandeling,mooi product

Netjes geleverd

Accurate afhandeling van de bestelorder.

De bestelorder is snel geleverd.

Toppie

Mooie artikelen, prijs, levering en service

Gekregen wat ik wilde kopen

Als beginnend karpervisser ruime keuze in materialen. Ook met uitleg Enige

Goed!

Klantvriendelijk en snelle levering.

Vlot verlopen

Uitstekende klantenservice

In geval van problemen met je bestelling denkt het bedrijf goed met je mee

Oké.

Één maat groter voor die Siberische laarzen is eigenlijk nog te weinig, denk ik. Moet er nu zo'n beetje met mijn blote voeten in. En waar laat ik mijn broekspijp? Heb ze opgeslagen en hoop ze nooit te gebruiken(hoop in deze energie tijd dat het deze winter niet koud wordt maar anders ben ik voorbereid). Het is eigenlijk alleen een plastic huls met een binnenvoering. Dan is €80 goed betaald.

Goede kwaliteit en prijs

Snelle en goede levering

Geweldig en super klangenservice!!

Fijne webwinkel met goede prijzen. De klantenservice is fantatisch! Snel reactie en snelle oplossing voor een garantie probleem.

Snelle service.

Zo als je besteld zo komt het bij je binnen. Binnen afgesproken tijd

Prima en perfecte webshop

De bestelling is altijd snel gebeurt,levering is snel en artikelen komen netjes verpakt binnen. De hoeveelheid artikelen in de webshop is ruim.

Mijn bestelling kwam snel binnen. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden via mail. Wat ik vooral waardeerde is dat de verzendkosten zich aanpaste aan mijn bestelling. Wat ik bestelde paste in een brievenbuspakket en toen betaalde ik minder dan de kosten van een normale pakketzending.

Goed en snel geleverd

Snelle levering en kwaliteit

Enkele spullen gekocht en met alles al goede ervaringen gehad.

Super goed

Snelle reactie goede prijzen en zeer vriendelijk

Duidelijk, snel en betaalbaar

Verschillende spullen besteld op duidelijke website en naar tevredenheid snel geleverd.

Groot assortiment en snelle levering

Werkelijk een heel uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Mijn bestelling werd de volgende dag bezorgd!

Alle bestelde artikelen snel en keurig verpakt ontvangen.

Naar volle tevredenheid

Goede spullen en het word snel verstuurd

Over Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!