Netjes geleverd!

Ik heb zelf fout gemakt bij mijn bestelling en karper xl netjes opgelost.

Goede service en snel behandellen.

goede service en snel behandellen.

Snelheid van levering

Conform wat besteld is, twee molens zo te zien van goede kwaliteit. Ik ga het van de week testen. Binnen 24 uur geleverd.

Na een bestelling te hebben gedaan ontbrak er een onderdeel appje gestuurd en werd keurig nagestuurd prima service

Levering 1 dag later dan voorzien

Correcte levering

Netjes verpakt, optijd verzonden en een goed produkt.

Goede producten

Goede ervaring bij Karper xl

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Bestellen ging soepel en producten zijn goed en worden snel geleverd en dat alles tegen een faire prijs

Prima, alleen duurde wat lang met de levering.

snel verzonden

Super goed

heel goed

makkelijk bestellen en supersnel geleverd

Hun service,kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Maandag Anaconda stoel ontvangen,hoofdkussen ontbrak,vandaag (vrijdag) alsnog ontvangen.

Geweldige service

Niks op aan te merken goede service

Niets mis met de producten en tevreden

Snelle levering en goede service

Snelle service en een zeer uitgebreide keuze uit verschillende onderlijnen toppie

Snelle service, en een meer dan standaard keuzes uit diverse karperartikelen, waaronder de soorten onderlinen. Voor de karpervisser toch wel belangrijk.

Snel

Super goed

Goed en goedkoop

Prima webshop, goeie en snelle afhandeling, goed verpakt, bravo!

Helemaal top

Goed geregeld alles netjes ingepakt en kreeg nog een extraatje. Helemaal top!!! In de avond rond half 9 besteld en de volgende dag om 1 uur in de middag al in huis ik kan niets anders zeggen dan top service!!!!

Goede service en een snelle levering

Goede site en wat ze in voorraad hebben en aangeven dat hebben ze ook. Dat is bij andere sites wel eens anders. Product was snel geleverd.

Zak pellet mix gescheurd

Zak pellet party mix zat gescheurd in de doos en deels los in de doos verspreid. Was voor augustus vissessie bedoeld en dit is wel beetje jammer want de waarde en versheid word nu minder dan wat het zou moeten zijn.weet niet hoe en waar of door wie dat deze is gescheurd..maar ik zit er wel mee

Vervelend dat de zak tijdens het transport open is gescheurd. We hebben de schade vergoed, veel succes alvast bij de komende vissessie!

Maasdamsedijk 51

3297 AK Puttershoek

Over Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!