Hele fijne service

Prima service met snelle levering

Kleine bestelling geplaatst, snel geleverd en als bonus ook nog een boilienaald gekregen. Een echte aanrader!!

Prodctten zoals omschreven

Snelle levering en producten zoals omschreven dikke prima!!

super

super

Top shop!

Gewoon een top winkel!

Snelle levering met goede producten

Levering gebeurt op 1 dag indien op stock De producten hebben een goede prijs kwaliteit verhouding.Ben zeer tevreden tot nu toe

Goede spullen, snelle levering

Wordt netjes geleverd.

op het eerste gezicht/geur/smaak... scopex die zurig ruikt en je best moet doen om de scopex ertussendoor te herkennen. Zeer waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar.

Prima spul, snelle levering

Was al een poosje op zoek naar onderlijntjes voor de method feeder en bij karperxl hadden ze de versie van 30 mm, had daarvoor al heel wat karpers verspeeld met de gebruikelijke 22 mm to 26 mm. Bij deze versie heb ik daar geen last meer van.

Snelle en accurate levering. In één woord PERFECT!

Ik blijf voorlopig bij jullie bestellen.

Goede producten en nette service

Ophalen kan dezelfde dag meestal nog en wordt netjes geholpen

Ik heb mijn karper aanschafplek gevonden

Mooie heldere website met zoeken op rubriek. Goeie prijzen. Contact via email vrijwel onmiddelijk. Zeer fijne ervaring

Snelle verzending , goedkoop en goede producten

Snelle levering en kwaliteit.

goede winkel met vriendelijk en vakkundig personeel. Snelle levering ook en kwaliteit aan spullen

Snelle en goede levering, fijne service.

Bijzonder fijne service en meedenkend in welke producten passend zijn.

Prima behalve de track en trace

Bestellen en betalen gemakkelijk. Degene die het afleverde was onduidelijk in de aflevertijd en datum, stond gewoon voor de deur, een beetje jammer.

Snelle service snelle levering!

Tacklebox besteld. Snel geleverd had alleen een grotere verwacht dan een broekzak box. Verder kan ik 'm wel gebruiken.

defect aan beetmelders , direct opgelost!

bestelde op 22 mei een beetmelders set , deze was na 2 sessies defect. een mail gestuurd en we zijn er samen uitgekomen. dit is echt de beste services die je kan wensen. super super tevreden.

Uitstekende webshop!

Uitstekende webshop met een prima assortiment tegen normale prijzen en supersnelle verzending’

Snelle service en goede kwaliteit hengels

Goede service. Snel verzonden en de kwaliteit van de hengels is goed.

Snel en betaalbaar

Goed en netjes geleverd

Netjes geleverd alleen rare track en tracé site kon niet goed zien waarneer de pakket service kwam groot begrip tussen 8:00 en18:00 uur kon niets anders verkrijgen dan die uren

Mijn ervaringen zijn heel goed

Over Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!