Goed product

Ruim assortiment en snelle levering

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Super snel geleverd

Bestellen en de dag erop in huis.

Geweldige strakke vaste stok van Carbon met goede actie.

Perfecte service

Na een fout in de bezorging alles perfect opgelost Dank jullie wel

Netjes en op tijd geleverd.!

Netjes op tijd gekregen ,en dat voor de eerste x besteld

Komt goed afspraken na

Ik heb wat besteld en was snel in huis

Snelle levering en er zat een leuk extraatje bij. Zeer tevreden!

Super blij mee

Perfect en snelle levering

Alles vlot verlopen ,

Een geweldige service is er verleent omdat wat ik besteld had, niet geleverd werd door de post, maar.. teruggezonden werd omdat het kapot was. Na een mail gestuurd te hebben,naar Karper XL werd er gelijk een nieuwe verstuurd Deze had ik echt snel binnen. Super goede service, een pluim voor dit bedrijf

Goede service met een snelle bezorging prijs kwaliteit verhouding is goed

Alles is naar verwachting gegaan, heel fijn.

Ik wilde nieuwe vislijn maar dan van goede kwaliteit. Via informatie op Google kwam ik na zoeken bij karperxl terecht, daar heb ik mijn keuzes gemaakt. Na mijn bestelling wordt je via je mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Dat is heel fijn, je kunt zelfs via DHL bezorgservice je aflevering aanpassen. Alles is naar wens gegaan en ben zeer tevreden over het bestelde product, in dit geval vislijn 2x 600 m. Dit geeft vertrouwen om vaker bij karperxl te gaan bestellen. Trouwens een leuk cadeautje zat ook nog eens toegevoegd in het pakket, gratis 8 mooie karper vishaakjes, top !

Geweldig!!

Duidelijk overzichtelijke website,snelle keurige levering!Zelfs klein presentje gekregen gratis. Met vriendelijke groet . Anton baijens.

Snel vakkundig

Bestelling geplaatst en ook al was het een kleine netjes stevig verpakt, snel geleverd. Bij de bestelling nog een keer gevraagd of alles klopte adres en dergelijke. Dus zeer tevreden.

Maarja de kattepult was na 4 keer kapot

Response from the business owner

Hoi Bartel, dat is uiteraard niet de bedoeling en valt gewoon onder de garantie. We hebben inmiddels contact met je opgenomen via de mail om dit op te lossen. Tot ziens!

100% recommend

Very nice store very fast shipping 100% I recommend

Snelle levering.

Kwaliteit is staat voorop .

Bol som spokojný s vybavením objednavky.

Super výber a určite odporučím aj kamarátom. Teším sa na ďalší nákup

Goede service snel geleverd

Hoi met edward Ben sinds kort overgestapt op steenlood wat door karper xl snel en netjes geleverd wordt top

Mooi product en prima levering

Alles snel ontvangen en gedaan zoals beloofd

Tevreden klant

Mooi product , snelle levering, goede service

Leuke webshop voor de karpervisser

Duidelijke site met ook kwa voorraad Snel Verzonden bedankt

About Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!