Behulpzaam en vriendelijk

Ik bestelde er lood en boilie naalden. Een artikel was niet verkrijgbaar, en er werd via email gevraagd of ik een andere optie wou. Bedankt voor de snelle afhandeling,dito Verzending..

Spullen die ik zocht

Alles ruim op voorraad

Snelle levering!

Goed en snel

Snel bezorgd, zelfs een klein presentje!!

Wat een top service, duidelijk op de site, en een hele snelle levering

Snel geleverd en goedkoop ben er zeer tevreden over, bedankt.

Top kwaliteit & snel geleverd

Bestelling gedaan deze is de zelfde dag verstuurd, product ontvangen voldoet geheel aan de verwachting.

Goed en snel geleverd

Alle artikelen netjes verpakt en van goede kwaliteit, dus voor herhaling vatbaar.

Simpel en eenvoudig te bestellen met 1 klik

Precies wat ik zocht, prijs/kwaliteit verhouding goed.

Snel en juiste bestelling

Leuk dat er een extraatje bij zat

Top slaapzak!

Erg blij mee, in een trailer geslapen afgelopen weekend, enkele graden boven nul. Was warm zat,, onder bijverwarmen. Lekker breed, en binnenkant erg confortabel.

Kwaliteit en snel geleverd.

Zeer positieve ervaring

Goed verpakt dus schadevrije en ook snelle levering.

zeer tevreden

ik ben er zeer tevreden en een snelle levering

had bestelt en de volgende dag geleverd , super snel.

Voldoet 100% aan verwachting.

Voldoet 100% aan verwachting

Prima verlopen

Snelle afhandeling van de bestelling. Prijs is goed. Een aanrader voor visspulletjes te kopen.

Wat een service! Zeer tevreden! Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling! Jammer genoeg kunnen we dat niet zeggen van Post Nl, wat gedoe altijd met die couriers. Maar kan Karper XL niets aan doen of wel? Misschien overwegen voor België, samen te werken met Bpost. Mvg Johan

Gewoon goed

Voor het eerste keer online bestelling bij Karper XL gedaan. Snel bericht terug dat het bestelling aan gewerkt wordt. Betaald, bestelling heb ik binnen 2dagen binnen.

Lukas

Ik ben zeer tevreden, ruim aanbod en snelle hulp bij problemen. Ik raad het 100% professioneel aan

Snel geleverd en nog een cadeautje bij de bestelling ook

Snelle levering en er zat ook nog een klein cadeautje bij. Goede service en ik zal de webshop zeker aanbevelen bij andere.

Goed product

51 Maasdamsedijk

Puttershoek 3297 AK

About Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!