Heb het nog niet

Met die groen bezorgers weet ik niet heb mijn pakket nog niet bestel niets meer bij jullie

Response from the business owner

Hoi Toon, de zending bleek vertraagd bij PostNL, maar is op 6 maart om 10:35 uur alsnog bezorgd gelukkig. Excuses voor de vertraging!

Perfecte snelle levering

Vlotte service. Top!!

Eerste keer besteld helemaal top

Perfect geleverd

Het voer is prima aangekomen en de service is ook goed

Erg duur

Er moeten echt betere prijzen gemaakt worden voor veel producten

Prima en snelle levering. Artikelen zijn van goede kwaliteit.

Hele goede service

Snelle reactie op de mail. Heel fijn geholpen, wij zijn dik tevreden. 16 slaapzakken besteld, en na 3 dagen geleverd, TOP!!

super, snelle en correcte levering

zeer snelle en goede levering ben er tevreden over

zag er goed uit

jammer dat ik een nieuwe batterij moest kopen . kwam nieuw uit de verpakking. kon naar mijn mening wel wat in een kleine doos meer lucht dan inhoud

Prima levering

Snelle levering. Goede kwaliteit. Artikelen makkelijk te vinden.

Super hengel

Mooie goede lichte hengel met veel kwaliteit en goede grip

Een defecte pieper en een te kleine foedraal besteld mnner reageerde supersnel ondanks z'n vakantie . Fantastische service , duidelijke website en zeer interessant voor de beginnende karper visser.

Het product is erg slecht

Toen ik het probeerde, ging het kapot. Ik vond het een slecht product

Response from the business owner

Hoi Ashraf, jammer dat het product niet goed was. We hebben het geld daarom terug gestort. Tot ziens!

Sneller kan niet ...

Ik had in de avond besteld en in de morgen was het al geleverd... Allemaal mooi en met zorg verpakt. Kwalitatief ziet het er ok uit, moet natuurlijk nog getest worden.

Goede uitgebreide site

Goed assortiment voor een mooie prijs

Goed product snel geleverd

ben zeer tevreden

zeer tevreden

Ik vind het top

Snelle verzending en mooi ingepakt En het kleine gebaar ( geste ) die erbij zat Veel winkels mogen naar jullie opkijken En toen ik bestelde was er iets verkeerd gegaan ik zou 3x hetzelfde besteld maar Johan heeft dat nog recht getrokken echt een Super kerel. Ik bestel zeker en vast nog Mvg Kurt

Goed en snel

Ik had een stink bag besteld. Goede kwaliteit prijs verhouding. Mijn Landingsnet past er perfect in

Goed is toch goed?

Super klantenservice

Defect bij levering erna heel goed opgepakt van team outdoors. Zelfde week nieuwe rodpod nog geleverd! Top!

Prima kwaliteit en prijs

Goede kwaliteit van het product voor een reële prijs. En snel geleverd.

Mijn bestelling binnen de twee dagen in orde ontvangen

Gewoon goed.

51 Maasdamsedijk

Puttershoek 3297 AK

About Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!