Sneller kan niet ...

Ik had in de avond besteld en in de morgen was het al geleverd... Allemaal mooi en met zorg verpakt. Kwalitatief ziet het er ok uit, moet natuurlijk nog getest worden.

Goede uitgebreide site

Goed assortiment voor een mooie prijs

Goed product snel geleverd

ben zeer tevreden

zeer tevreden

Ik vind het top

Snelle verzending en mooi ingepakt En het kleine gebaar ( geste ) die erbij zat Veel winkels mogen naar jullie opkijken En toen ik bestelde was er iets verkeerd gegaan ik zou 3x hetzelfde besteld maar Johan heeft dat nog recht getrokken echt een Super kerel. Ik bestel zeker en vast nog Mvg Kurt

Goed en snel

Ik had een stink bag besteld. Goede kwaliteit prijs verhouding. Mijn Landingsnet past er perfect in

Goed is toch goed?

Super klantenservice

Defect bij levering erna heel goed opgepakt van team outdoors. Zelfde week nieuwe rodpod nog geleverd! Top!

Prima kwaliteit en prijs

Goede kwaliteit van het product voor een reële prijs. En snel geleverd.

Mijn bestelling binnen de twee dagen in orde ontvangen

Gewoon goed.

Prima service, snelle levering

Goede snelle levering van het gekozen product

Super snelle levering product zoals op de foto

Super alleen jammer dat jullie geen bij behorende gewichten linken op jullie site. Maar verder super tevreden.

Zeer warme schoenen .

Zeer warme schoenen. Ik wilde ze gebruiken voor de jacht . Maar voor lange wandelingen zijn ze niet geschikt voor mij. Voor vissers denk ik dat het hele goede, warme rubberen laarzen zijn. Zij kwamen heel snel aan en kreeg heel snel mijn geld terug . Zeer goede, snelle service. Groeten

Correcte levering en goed bereikbaar bij vragen.

Ik heb een paar thermolaarzen besteld. De post heeft ze een dag later bezorgd dan voorzien, maar het was een week met ijs en sneeuw.

Kwaliteit, scherpgeprijsde snelle levering

Ik zie nu al dat het een goede Warme nacht gaat worden. Helaas nog niet de tijd gehad om hem daadwerkelijk te testen. Bedankt!

Super goed en snel

Gewoon top firma

Alles vlug geleverd en top kwaliteit

Zeer snelle levering en goede service

Mijn bestelling werd snel verstuurd en geleverd. Scherpe prijzen ook. Heel tevreden, een aanrader.

Snel en goedkoop

Alles wat ik besteld had snel thuis en nog een cadeautje.

Perfecte levering en goed materiaal

Alles goed en snel(ondanks jaarwisseling)

De Syberian laarzen zitten heel comfortabel en warm. Zoals aanbevolen een maat groter besteld. Licht in gewicht. Waarschijnlijk houden wij onze voeten wel warm tijdens onze vakantie in de Zweedse sneeuw!

Snelle levering en goed verpakt. Prima prijzen en goede kwaliteit

prima producten, prima service

Leuke ontdekking om te zien dat jullie zulke goede kampeer artikelen verkopen!

Over Karper XL

Karper XL is dé Webshop voor de Karpervisser. Alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar!