Mooie en duidelijke website

Prachtige pakketten op een mooie en duidelijke website

Goed idee !!!

Scherpe prijzen, mooie pakketten tegen eerlijke prijzen

Goed aanbied, vriendelijke supportafdeling en op tijd geleverd

Een zeer professionele partij met een uitgebreid assortiment. Bij iedere partij hebben wij, gezien de drukke kerstdagen, in het verleden een te laten levering gekregen, maar deze partij was precies op tijd.

Top service en snelle levering

Voor het eerst dit jaar besteld bij kerstpakkettenidee.nl. Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en bieden daarnaast een prima service. Vragen omtrent leveringen en factuur worden dezelfde dag nog opgepakt waardoor je snel kan schakelen. Daarnaast waren de pakketten leuk ingevuld en zeer bevallen. Volgend jaar zeker weer.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Vele webshops bekeken en contact mee gehad, maar de service, het aanbod en de duidelijke website hebben mij overtuigd van Kerstpakkettenidee.nl. Na keurig contact heb ik de kerstpakketten bestelling geplaatst en alles is netjes op de afgesproken dag geleverd. In één woord "Geweldig"

Geweldige kerstpakketten en zeer goed geholpen!

Prachtige website, mooie collectie kerstpakketten en aardige en behulpzame medewerkers.

juiste levering

Wij hadden een aantal pakketten besteld en deze werden prima op de juiste datum geleverd

Top geregled.

Top geregeld, op tijd en het personeel was er erg blij met het grote kerstpakket. Volgend jaar weer.

Klantgericht

Voor een grote organisatie heb ik dit jaar kerstpakketten mogen verzorgen. Het was een uitdaging, maar met gericht advies en goede service is alles goed verlopen. Echt een aanrader. En iedereen was blij verrast met het kerstpakket.

Fantastische kerstpakketten en op tijd geleverd!

Prachtige pakketten ontvangen en op tijd geleverd! Volgend jaar zeker weer hier bestellen.

Tevreden klant

Mijn ontvangen kerstpakketten voldeden aan mijn verwachtingen en die van de collega's. Het pakket is geleverd zoals op de webshop staat afgebeeld. Ook het wederzijds contact is naar tevredenheid gelopen. Fijn dat ze meedenken!

Het pakket was goed en klopte zoals het op jullie website stond

Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.

Geweldige kerstpakketten

Veel partijen gezien, maar dit is toch veruit de beste kerstpakketten leverancier.

Goede service en snelle levering

Was een heel goede keuze aangezien de medewerkers er blij mee waren. Wij bestellen al 3 jaar bij jullie en het gaat allemaal prima.

Mooi assortiment, snelle, duidelijke service!

Een leuk pakket gevonden om collega's mee te verwennen. Heel duidelijke communicatie met betrekking tot levertermijn en datum. Zeker een aanrader.

Perfecte keus!

Leuk om de reacties van collega's te zien en nog leuker te horen wat ze hebben uitgekozen! Het zag er goed verzorgd uit en snel geleverd.

snel geleverd en super goed gevuld pakket

volgend jaar weer wat een service

Perfecte service

Van het begin af aan goed begeleid bij wat verwacht kon worden en wanneer. Prima service.

Goede service, afspraken nagekomen en snelle levering. Mooie pakketten voor een goede prijs. Kortom fantastisch!

Allemaal blije gezichten

dit is het tweede jaar op rij dat wij voor onze personeelsleden en studenten een box op het einde van het jaar kado geven. Omdat ons personeel uit alle leeftijdscategorieën bestaan en we zowel mannen als vrouwen in ons personeelsbestand hebben. Is het niet altijd even evident om een gepast geschenk te vinden. Het aanbod is zo uitgebreid dat we iedereen tevreden stellen en allemaal blije gezichten hebben bij het ontvangt van hun box. Daar doe je het tenslotte toch voor.

Super snelle service en levering.

Ondanks onze last minute bestelling zeer snel en goed geleverd ondanks de december drukte. Top.

Goede service!!

Bijn gegevens klopte niet helemaal tijdens het bestellen. Maar door een belletje zijn de pakketten toch op tijd aangekomen. Erg blij mee.

Gemakkelijk te bestellen, op tijd geleverd, top pakket!

Even door het grote aantal pakketten heen gebladerd, gelukkig zijn er allerlei selecties te maken. Voorraden zijn inzichtelijk, wat nare verrassingen voorkomt. Levering op de gewenste dag, duidelijk aangekondigd. Kortom, geleverd wat we nodig hadden op een hele prettige manier.

Mooie pakketten, op tijd bezorgd

Mooie pakketten

Mooie pakketten voor een mooie prijs en op tijd geleverd!