Goede service en leuke pakketten

Levering was op de afgesproken dag. Prima dus!

Echt super!!!

Helemaal volgens onze verwachting. En de mannen waren blij verrast met de inhoud.

Juiste producten op het juiste tijdstip

De levering van het de artikelen was overeenkomstig als de bestelling en op het gewenste tijdstip

wederom top!

We doen het nu voor het 2e jaar en het is super! Eigen webshop en veel keuze! Ook als je er niet van houdt, kun je jouw pakket aan een goed doel schenken.

Producten goed ontvangen

Kerstpakketten waren netjes geleverd 1 doos was helaas ingedeukt maar inhoud niet beschadigd

X

X

ruime keuze, verschillende prijsklassen, goede communicatie

goede prijs kwaliteit verhouding

ruime keuze in pakketten, de inhoud en de prijs was prima. Volgens afspraak netjes op tijd geleverd voor herhaling vatbaar bij ons

perfecte levering en pakket

Eerste keer dat we via dit bedrijf besteld hebben en dit is ons zeer goed bevallen

Uitstekende eerste ervaring

Ruime keuze uit kerstpakketten. Pakketten met echt bruikbare artilkelen. Na de uitreiking zeer positieve reacties van de werknemers ontvangen

Bijna perfect

Pakketten hebben een prima pijs/kwaliteit verhouding. Levering volgens afspraak. Helaas ontbrak in één pakket het groeipapier met bloemzaadjes, anders was de beoordeling (nog) beter geweest.

Uitstekend en super tevreden

Makkelijk zoeken op de site goede leveringen en goed op de hoogte gehouden van de levering. Inhoud van het pakket was ook super producten goed op datum zodat het ook niet gelijk op hoeft

Perfect voor elkaar

perfect voor elkaar, keurig en op tijd bezorgd en een mooie inhoud van het pakket.

Top bedrijf

Wij zijn erg tevreden.. top service! 2020 gaan we zeker weer gebruik maken van kerstpakkettenidee.nl

super site

snelle levering op afgesproken datum ruime keuze zeer handig

Site duidelijk, bestellen simpel, goed op de hoigte gehouden van levering, pakketten zeer goed. 2020 bestellen we zeker weer!

Gewoon goed voor elkaar!

Levering van ongeveer 80 kerstpakketten gewoon zonder gedoe uitstekend geleverd. Makkelijk bestellen, snelle levering leuke en mooie pakketen. Super tevreden over alles, volgend jaar weer! :-)

Top Pakket!

Mooi pakket geleverd conform afspraak. Netjes. de toegezegde cadeaubon heb ik echter nooit meer iets van vernomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon.

Vriendelijk te woord gestaan, snel in huis

Voor het eerst met mijn bedrijf gekozen om onze klanten een kerstpakket te geven. Spannend want je wilt dat het perfect is. In al mijn onzekerheid gebeld want ik hou toch erg van persoonlijk contact. Super geholpen en meteen besteld. Alle pakketten waren snel binnen en we kregen te gekke reacties terug van onze klanten. Dus samen met jullie heb ik mijn bedrijf positief of de markt gezet en daar zijn we blij mee. Tot december maar weer want dat bestel ik zeker weer :-) groetjes Sasja Brouwers - Sasja Entertainment 🎵

Perfect!

Levering van 55 pakketten in 1 zending ontvangen, terwijl het een 'late'bestelling was qua tijdsbestek. Levering was op de aangegeven dag en alleen maar blije gezichten bij het uitdelen/ontvangen van de pakketten.

Toegezegde creditering en betaling daarvan ging snel. Bij 3 zendingen niet een toegezegd cadeau/bon ontvangen/gezien

goede communicatie

we hadden een opmerking naar aanleiding van onze kerstpakketten , dit is naar tevredenheid opgelost goede communictie /levering.

Zorgeloos

Met een pakket van kerstpakkettenidee Maak je iedereen weltevree

verrassend goed

Wij bestelden 3 soorten pakketten m.n.heren ,dames & flex. werkers. er werd naar ons gebeld met de vraag het goed in de gaten te houden m.b.t.. leverdatum. De pakketten kwamen van verschillende locaties. Alles is goed gegaan dus op tijd binnen. Dat geeft toch een heerlijk gevoel. Dank hiervoor.

Dit is de eerste keer dat wij een beroep hebben gedaan op jullie bedrijf. De pakketten waren goed gevuld en aantrekkelijk ingepakt. Toen mijn eerste voorkeur niet door kon gaan werd ik netjes telefonisch benaderd. Er werden alternatieven voorgesteld in dezelfde prijsklasse. Ik ben zeer tevreden over de verdere afwikkeling en snelle toezending van de pakketten.