Te laat geleverd en chauffeur rijdt schade zonder dit te melden

Slecht, week te laat geleverd en chauffeur rijdt schade zonder iets te melden

Het pakket was mooi en op tijd. Kwaliteit van de inhoud ook goed. Ik heb alleen, ondanks meerdere verzoeken nog steeds geen correcte factuur gehad. anders had ik zeker een hoger cijfer gegeven.

Mooie kerstpakketten, op tijd geleverd

onze kerstpakketten waren netjes op tijd geleverd, iedereen was er erg blij mee. het was netjes verpakt, wij hadden een trolley waar een wikkel om zat. Die was wel door de stof van de binnenkant vastgemaakt wat wel wat lastig losmaken was. Aardige mensen op de helpdesk.

Ontzettend tevreden over de site, goeie levering en collega's waren zo blij met het pakket.

Ik heb gebruik gemaakt van deze site voor de kerstpakketten voor onze collega's op school. Een hele fijne site om mee te werken. Mooie producenten voor je geld. Er tevreden en zou hier volgend jaar zo weer naartoe gaan. Zeker weten, en natuurlijk ook aanraden aan andere bedrijven.

In alle opzichten zeer tevreden

Alle afspraken werden nagekomen en de inhoud van de pakketten was kwalitatief zeer goed.

Ruime keus uit mooie pakketten, met zeer correcte afhandeling!

Voor de tweede keer pakketten besteld. Snelle actie-reactie. Afspraken nagekomen. Mooie pakketten, zoals verwacht na zien van websitefoto's.

Normaal maken we zelf onze kerstpakketten, maar door de corona wilden we wat anders proberen. Zo kwamen we op deze site en vonden we de verrassingspakketten. Die zijn door de werknemers positief ontvangen. Mooi op tijd geleverd, ondanks dat we vrij laat waren met bestellen, goed ingepakt, dik tevreden!!

Mooie en goed gevulde kerstpakketten!!

Overzichtelijke website en genoeg keuze, levering zoals afgesproken.

Mooie kerstpakketten besteld

Geweldige ervaring met Kerstpakketten Tip

Prettige communicatie en keurig netjes geleverd.

Laat besteld, snelle levering en een mooi uitziend gevuld pakket

Een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website, bestellen was erg makkelijk. Ook al werden de kerstpakketten last minute besteld, was er toch nog wat leuks op voorraad. Iedereen was heel blij met het pakket, de presentatie was ook erg mooi en professioneel. Het pakket was goed gevuld met voor ieder wat! De levering was erg snel, heel prettig om zelf de leverdatum te kiezen.

Super, vanuit je luie stoel je eigen kerst cadeau uitzoeken

Onze medewerkers vonden het een te gek cadeau om zelf op de door jullie gemaakte special made website naar hartenlust te kunnen uitzoeken en hun eigen cadeau te kunnen shoppen.

goede service

Leuk pakket gevonden, makkelijk zoeken ook op de site. Bestellen was makkelijk en geleverd op de afgesproken datum.

Alle verliep soepel

Uitzoeken van het pakket was makkelijk. Het bestellen en ontvangen verliep prima. De informatiemail was duidelijk. De pakketten waren kleiner (formaat) dan ik had verwacht, maar alles zat erin. Helemaal goed!

alles top.

Alleen geen tien omdat er altijd iets beter kan, maar alles liep gesmeerd. Ik had een leuk pakket gevonden met leuk poefje, geen alcohol en gewoon leuke producten, waarvan ik dacht dat dat voor vrijwel iedereen leuk was en ... zo werd het ook door iedereen ontvangen. Alleen maar positieve feedback gekregen. De bestelling verliep soepel, de levering op afgestemde datum en keurig. Mooie pakketten!

Goed geregeld

De pakketten die zijn besteld zagen er goed uit . Alles Op tijd bezorgd zonder problemen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooie kerstpakketten besteld en uitstekend geholpen door de helpdesk bij de afhandeling.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele mooie en duidelijke website waarop de kerstpakketten mooi gepresenteerd staan. Vriendelijk personeel en goede levering.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

netjes afspraken nagekomen en op tijd geleverd

wat meer pakkettten aanbieden met hartige dingen ipv zoete versnaperingen,

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie collectie en keurig op afgesprolem datum geleverd.

Meer wijnpakketten als dat mogelijk is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Perfecte levering, Alles netjes en verrassend leuk. Tevreden collega's!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooie overzichtelijke website, veel keus en keurig geleverd op de afgesproken dag.

Cadeaubonnen toevoegen aan de website is misschien een optie