Mooie webshop en lekkere koffie

Snelle levering van heerlijke koffie

Altijd bestelling op tijd geleverd tegen een redelijk goede prijs.

Nog sneller bijna als het licht

Snelle levering, alleen de bezorgdiensten was sneller dan aangegeven, dus pakje later op een afhaaladres afgehaald. Voor de rest...TOP

Het gaat precies zo als KoffieTheePlaza.nl zeggen dus ik ben dik tevreden.

Wat ik wel jammer vind dat zij nu in blokken verkopen per 4 stuks dat vind ik wel jammer.

Top prijs kwaliteit

De bestelling makkelijk geplaatst. Versturen duurde langer dan gedacht bijna een week. Maar de bezorging was echt vreselijk. Heb geen goed woord over voor gls. Daar kan koffie thee plaza niks aan doen. Wie weet tot een volgende keer.

Vlot en nette prijzen.

Snelle levering , prima en een overzichtelijke webshop.

Goede prijs en snelle levering!

Vrijdagmiddag 6 kilo pakken Lavazza koffiebonen besteld, maandagmiddag in huis. Top!

Volgende dag in huis

Top geleverd en de koffie smaakt lekker. Tot de volgende keer. Groet Karin en Jan

Top service goede prijs !

Op tijd geleverd, tegen scherpe prijzen en goede communicatie, zou dit aan iedereen aanbevelen

fast delivery but added cost

Used to get delivery for free within Netherlands but not any longer.. That said, usual fast and efficient delivery.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden

Prima geleverd en prettige communicatie. Tot snel weer.

Lang gewacht

Zoals gezegd; lang op de levering moeten wachten. Uiterst vriendelijk te woord gestaan, dat wel. Duidelijk uitgelegd, waardoor de vertraging was ontstaan, maar neemt niet weg dat..............

Verkeerde koffie geleverd.

Kreeg de verkeerde koffie. Bij navraag werd mij verteld dat er alleen andere verpakking om zat. Maar mijn bestelde koffie staat nog steeds in jullie reclames. Door wie word ik nou in de maling genomen. Graag een reactie.

Beste Frans. Bedankt voor de review, echter jammer te moeten lezen dat we worden beoordeeld met een 1 vanwege een wijziging in de verpakking door de fabrikant. We hebben het bestelproces geanalyseerd en we zien dat de bestelling op zaterdag is geplaatst. Op maandag is de order meteen opgestuurd en de levering heeft netjes op de volgende dag plaatsgevonden. We zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Ondanks de negatieve review in verband met de verpakking hopen we dat de koffie als 'vanouds' smaakt. Mvg Koffietheeplaza.nl

snel betaald nog niet geleverd

ik vul deze enquête in op verzoek... bestellen ging vlot. na een dag en track en trace ontvangen. gisteren zou er geleverd worden. maar het blijft stil. kan altijd wat mis gaan natuurlijk. maar als je in deze fase om een referentie vraagt kun je m krijgen ook....

Beste Jacques. Bedankt voor de review, echter jammer te moeten lezen dat we worden beoordeeld met een 1. Het is voor webshops alsmede pakketdiensten een ontzettend vreemde tijd in verband met de corona, aangezien de branche dezelfde piekdrukte kent als tijdens de kerstdagen. Dit is overigens ook meermaals in het landelijke nieuws verschenen. Excuses dat de levering ietwat langer op zich heeft laten wachten en we zullen er alles aan doen om dit niet nogmaals te laten voorkomen. Mvg Koffietheeplaza.nl

Goede snelle levering

Makkelijk te bestellen via de site. Goed prijs en snelle levering.

Netjes en snel

Goed netjes en snel

Jammer van de extra kosten

Goede en snelle levering, niks op aan te merken. Alleen jammer dat er een toeslag berekend wordt voor Mastercard, terwijl hier een wettelijk verbod op zit!

Lekkere koffiebonen, snelle levering

Ze hebben lekkere koffiebonen voor een goede prijs en een snelle levering. Zeer tevreden!

In deze hectische tijd een goed product voor een lage prijs. Tevens snel geleverd. Dit was mijn eerste bestelling volgen er meer wordt vaste klant bij KoffieTheePlaza.

Perfect verlopen

Bedankt voor de snelle levering. Goede communicatie en prettig te woord gestaan door mensen die er verstand van hebben.

Goede ervaring voor mijn eerste bestelling.

Alles was correct en eerlijk verlopen.

Snelheid is een pré.

Binnen enkele dagen leveren wat de klant vraagt.

Uitstekende service vlotte afhandeling bestelling

Prima om je bestelling ts plaatsen. Vlotte levering . Web site is vlot te door lopen

Lindanusstraat 14 6031 EA Nederweert

0495 84 32 42