Top levering, goede info, goed product

Snelle levering, duidelijke website, goed product.

Snelle levering top

Snelle levering top

Een cadeautje!

Batterijen zijn nou niet direct een funproduct, maar zoals deze bestelling aankwam: perfect!

prima service veel keuze goede prijs paar dagen wachten ipv 1

prima service veel keuze goede prijs paar dagen wachten ipv 1 alles ok jammer dat je 5 dagen moet wachten voordat de batterijen er zijn

Beste, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat uw bestelling van zondag de 29e is verzonden op maandag de 30e (volgende dag) Excuses dat de bezorging zo lang heeft moeten duren, maken we de laatste tijd helaas vaker mee. We hebben voor onze kleine bestellingen (briefpost) helaas geen ander alternatief. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Gevraagde batterijen snel in huis.

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding.

Makkelijk te bestellen, goede prijs kwaliteit verhouding.

100% tevreden

Als eerste snelle levering. Als tweede goede kwaliteit en levensduur batterijen. Als derde een goede prijs kwaliteits verhouding. Ten slotte maak je zelf een foutje of word er verkeerd geleverd dan word dat zonder enig probleem erkend en super snel opgelost, zelfs buiten werktijden is er communicatie. Kortom ik ben zeer tevreden en zal hier zeker weer bestellen. Top..

Snel goed en betaalbaar

Lekker snel en duidelijk

Snelle leverlevering

Goede en goedkope batterijen , en snel geleverd

Snelle service en zonder gedoe kunnen omruilen , top

Niet goed opgelet tijdens het bestellen en kon zonder enige probleem de accu omruilen voor de juiste,

Prima prijs, snelle levering.

Snelle verzending en top kwaliteit

Batterijen super snel verzonden, goede prijs en top kwaliteit. Erg tevreden.

Snelle levering, goede prijs

Bestelling was de volgende dag al in huis. De prijs was voordelig en de service goed.

Snelle service.

Bestelling lag de volgende dag al in de brievenbus. Mijn huistelefoon doet het weer gelukkig

Zo als het hoort!

De bestelde batterijen lagen de volgende dag al in de brievenbus, product zoals aangegeven op website. Dus: zo als het hoort!

Goedkoop is duurkoop

Bestelling vlot afgewerkt. Besteld en batterijen na enkele dagen met de post bezorgd. Zoals je mag verwachten. Maar het gaat natuurlijk om de kwaliteit van het product. Had batterijen besteld voor de sensor van de fietscomputer en afstandsbediening van licht. De afstandsbediening werkte niet. Weet niet of het aan de afstandsbediening lag of de batterijen. Bij de sensor deed de eerste batterij het niet. De tweede was na 2 dagen leeg. Kortom geen echt fantastisch product. Dus al met al goedkoop was duurkoop. Komt overeen met eerdere recensie waar iemand de batterijen had doorgemeten en 2 van de 5 niet voldeden. Dus geen aanrader.

Beste, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de batterijen in uw apparaat niet goed presteren. Het is lastig om vanaf afstand te beoordelen wat er aan de hand kan zijn. We verkopen vrij veel van dit model en ervaren verder geen klachten over de kwaliteit. Andere recensies over de kwaliteit van dit type batterijen hebben we in tegenstelling tot wat u aangeeft in uw bericht niet kunnen terugvinden. Uiteraard kunt u de batterijen die niet aan uw wens voldoen bij ons omruilen voor andere. Het is dan wel wenselijk om eerst even via onze klantenservice contact op te nemen. (We hebben tot op heden geen ander bericht van u ontvangen) Met vriendelijke groet, BatterijservcieNL

goede en snelle bezorging

De bestelling was snel en goed bezorgd en de prijs was prima!

prima levering naar verwachting

Bestelling in orde en snelle levering.

prima op tijd geleverd in courante verpakking

prima op tijd en correct geleverd in courante verpakking

Duidelijke omschrijving

Duidelijk en snelle service

Snel geleverd en een goed product

Snel geleverd en een goede kwaliteit batterij

Zoals je mag verwachten

Netjes geleverd, binnen gestelde termijn en goed verpakt, niets op aan te merken.

Alles top!

Goede service en duidelijke website

Product goed ontvangen, maar niet wat ik verwachtte

Ik had 10m nikkelstrip besteld voor mijn batterij te puntlassen, maar de strip had putjes of indrukkingen over de gehele lengte en dit lijkt niet netjes. Uiteraard zal dit waarschijnlijk de werking niet verstoren, maar voor de dubbele prijs als nkon.nl aanbied had ik wel beter verwacht. Ik kocht hier tijdelijk aan, omdat ze daar uit stock waren.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben e.e.a. nagekeken en inderdaad zijn er strips die niet helemaal goed geknipt zijn. Blijkbaar heeft er iets tussen gezeten in de machine. Maakt voor de werking verder niet uit maar ziet er idd niet zo netjes uit. Is ook beslist niet de bedoeling, we hebben ze inmiddels uit onze voorraad gehaald. Indien u wenst kunt u ze zonder kosten omruilen....geen probleem. Wat betreft de prijs : dit is niet helemaal juist. Het prijsverschil komt doordat de stuksprijs van het artikel bij ons iets hoger is omdat het geknipt is per 50cm, maar omdat wij lagere verzendkosten hanteren is het totaalverschil minimaal. Met vr. groet, BatterijserviceNL

uitstekend

snelle service, juiste product

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !