prima, makkelijk kiezen, makkelijk bestellen en betalen, prompte levering

Prima afgehandeld.

Volgende dag in de brievenbus! Perfect

Dit is de tweede bestelling. Allebei naar wens.

Topbedrijf

Correcte levering

Op tijd geleverd

Supersnel geleverd.

Bestellen, betalen, in ontvangst nemen - binnen 2 dagen. Top.

Goedkoop, langere levertijd dan gewend.

Goedkoop speciale batterijen kunnen bestellen (CR2450N). Was alleen jammer dat dit wat langer duurde dan vooraf gemeld (4 werkdagen ipv 2).

Beste, We hebben uw bestelling dezelfde dag verzonden, maar we ervaren de laatste tijd vaker vertraging m.b.t. reguliere (PostNL) brievenbuspostbezorging waardoor pakjes soms iets langer onderweg zijn. We hebben voor onze kleinere bestellingen helaas geen ander alternatief. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Goede deal en supersnelle levering

Perfect!

ontzettend tevreden

Binnen 24 uur was mijn bestelling binnen. En dat voor een zeer scherpe prijs. We zijn zeer tevreden. Dit was onze eerste, maar zeker niet de laatste bestelling .

Prima.

Snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

zeer correct

uitstekend

Snel en correcte levering

Snel en correcte levering

Na een foutieve bestelling (door mij) gratis omruil van de bestelling door de juiste artikelen zonder kosten. Prima service, snelle afhandeling, hoge kwaliteit goederen.

Prima zaak

Snelle bezorging en goed verpakt.

Goed en betaalbaar

En hele snelle service

Goede en snelle service

Zij hebben ook de minder gangbare batterijen op voorraad, leveren snel en dat tegen een gunstige prijs! en de batterijen doen het ook nog :-)

Top. Kon daar de juiste batterijen bestellen, had een verkeerd huisnummer ingevuld en kreeg alsnog alles binnen, helemaal top.

Gewoon prima en snel

Gewoon prima en snel

Snel en scherp geprijsd

Eenvoudig bestellen goed Snel geleverd

Prima geregeld

Geen klachten, besteld en geleverd gekrefen

Zeer snel bezorg

Prima.Ga zo door.

zeer tevreden met de levering en de prijs.

Prima geregeld

Na zoeken op internet de aanbieding tegengekomen en direct besteld. De volgende dag al geleverd. Prima geregeld dus!!

Snelle bezorging

Snelle levering via de post

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !