Zie hieronder.

Bestelling wordt op snelle en prettige manier afgehandeld.

Prima service, vlot en correct geleverd

Zie boven

snelle bezorging

mijn ervaring is heel goed, snel en makkelijk online besteld en ik werd keurig op de hoogte gehouden. keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd

Snelle en goede levering

Een bedrijf die zich aan de afspraak houdt. Snelle en goede levering. Zou het weer doen.

ook prima

Zeer goed.

Goede service.

Prima verzorgd en snel, zoals beloofd op de website.

Prima verzorgd en snel, zoals beloofd op de website.

Alles gegaan, zoals je can een goede webshop verwacht.

Pakketje volgende dag geleverd prima service

Besteld en binnen.

Op een eenvoudige wijze te bestellen. Goed overzicht. En de prijs is zeer goed. En zelf waarschuwen dat het iets langer kan duren de aflevering. Dit in verband met de drukt voor de kerstdagen bij PostNL. Prima geregeld.

Snel goed koop

Snel en correct

Duidelijk en snel

Gewoon goed en snel.

Vlot en duidelijk met een goed prijs

Goede ervaring

Snelle levering en goeie prijs!

Ik heb batterijservices als uitstekend ervaren, goeie prijs, en had de batterijen voor mijn nest protect snel binnen!! Bedankt

Snel en perfecte levering

Uitstekende service!!

Ik raad iedereen aan om hier te bestellen. Ik wist niet goed welke batterij en oplader ik nodig had, Maar na een duidelijke uitleg van batterijservice heb ik de juiste binnen gekregen.

Prima prijsstelling en snelle levering

De prijzen zijn laag Ruim assortiment Snelle levering

Goedkoop en snel geleverd

Vlotte afhandeling. Jammer dat ze zoveel info willen van mij.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We begrijpen het niet helemaal. We vragen alleen de noodzakelijke gegevens om de bestelling goed af te handelen. Naam, adres en email, meer niet. (Optioneel een telefoonnr. of een bedrijfsnaam) Als u het anders heeft ervaren dan horen we het graag even via mail of onze klantenservice! Ps. Klantgegevens wordt verder niet gedeeld voor andere doeleinden! Met vriendelijke groet, Batterijservice

snelle service

snelle correcte service

Mijn schoonvader is zeer tevreden over de nr.312 hoorapparaat batterijen ! Prachtige prijs kwaliteit voor 120 batterijen (20×6stuks) Dankjewel !!!

Supersnelle levering

Reeds de volgende dag na bestelling in de bus. Ook qua prijs veruit de goedkoopste met 12 stuks meer als de concurrenten.

Snelle levering en keurig verzorgd

Makkelijk besteld en snel ontvangen

Geweldige service

Na problemen te hebben ondervonden met het geleverde product werd ik zsm geholpen om het op te lossen. Jeroen is een zeer fijne man om zaken mee te doen.

klantvriendelijk

omruilen na een fout in de bestelling (door de klant) gaat heel gemakkelijk en snel

Over Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !