prima !

Snel en netjes geleverd

2 pakken Eneloop batterijen besteld op dinsdag, en donderdag al in huis (snel gezien de huidige drukte). Al met al zeer blij mee.

Door een fout van de bezorger was er iets mis gegaan met onze bestelling. Maar na een mailtje en een telefoontje van hun zijn we super goed geholpen. Echt super !!!

Zoals het hoort

Makkelijk online besteld en voortreffelijk op de hoogte gehouden van de bezorging. Daarnaast een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Super.

Goede producten tegen eerlijke prijzen

Goede producten tegen eerlijke prijzen. Snel geleverd en tegen normale verzendkosten.

Prima en snel geleverd

prima levering

Voldeed prima aan mijn verwachtingen. Zowel qua leveringsproces als het product.

Niet ontvangen voor de kerst

Zaterdag besteld maar niet meer voor de kerst ontvangen, erg jammer

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Uw pakje is verzonden als brievenbuspost op onze eerstvolgende werkdag, maandag de 21e. Door de extreme drukte bij PostNL hebben we helaas te maken gehad met vrij veel en lange vertragingen. Vinden we erg vervelend, vooral om dat we voor onze brievenbuszendingen geen ander alternatief hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snel en goed geleverd, scherpe prijs

Prima shop

Snel en adequaat. Alleen liet de post het 3 dagen liggen

Snelle en fijne service.

netjes geleverd

Netjes geleverd via post.nl duurde wel iets langer dan ik dacht van daar net geen 5 sterren

Alles top !!

Goed verpakt, snel in huis en zeer scherp in prijs!

Prima service, snelle levering

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Super!

Goede prijs, snelle levering.

Goede prijs, snelle levering voor Rayovac 13 PR48 batterijen.

Direct geleverd &goede prijs

Direct geleverd voor een goede prijs

Snelle verzending en concurrerende prijzen. Prima verpakt ook.

Goed(koop) en snel geleverd!

Ik had een vraag over een batterijlader, ik heb gebeld en werd super goed geadviseerd, door iemand die kennis van zaken had.

Snelle levering van een niet alledaagse product.

Volgens richtlijn geleverd.

Snelle correcte levering

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Levering was snel en correct.

Uitstekende telefonisch geïnformeerd

Na een deskundig telefonisch contact heel goed geïnformeerd over mijn vragen. Bestelling uiteindelijk geplaatst. Daarna volgde een snelle levering.

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !