TOP SERVICE

Producten worden op tijd en perfect aangeleverd

Prima service!

Bij controle van mijn bestelling bleek dat ik de verkeerde batterij besteld had. Geen probleem kon nog worden gewijzigd.

Hele goede en snelle service!

Hele goede en snelle service!

Keurig op tijd geleverd

Voldoet aan wat beloofd wordt.

Oplaadbare batterijen voor een aantrekkelijke prijs besteld en de volgende dag op de deurmat. Ook de berichtgeving van de levering verliep uitstekend.

Goede service!

Goede service, met duidelijke communicatie over de leveringstermijn

Snel en correct afgeleverd in brievenbuspakje. Lage portokosten dus

Snel en correct afgeleverd in brievenbuspakje. Lage portokosten dus

Snelle levering, goede prijzen

Batterijen besteld voor mijn rookmelder. Nette prijzen en snel geleverd!

Super ervaring met dit bedrijf

Ik ben enorm goed geholpen. Ik moest een bestelling aanpassen (net een ander merk batterijen voor het alarmsysteem). Binnen een paar minuten telefonisch opgelost!

Vlotte levering

Positief

Overzichtelijk bestelproces en snelle levering

Het bestellen van de batterijen ging makkelijk.

Snel geleverd en goedkoop

Batterijen gewoon hier kopen word snel geleverd bestelproces is overzichtelijk en goed te volgen. Koop liever hier dan 2 of 3 maanden wachten op Ali Express voor een klein beetje goedkoper, steun ook je eigen economie!

Goedkoop en supersnel verstuurd

2032 batterijen nodig, van het merk GP, hier heb ik goede ervaringen mee. In de middag besteld en volgende dag lagen ze op de mat ( brievenbuspost )

Duurde een dag langer, maar wel netjes geleverd.

Ziehierboven

Prima, snelle service. Goed prijzen.

Batterijen snel in huis tegen een goede prijs.

Ontzettend voordelige keuze en perfecte levering.

De prijsverschillen voor batterijen, met name knoopcelbatterijen, zijn ontzettend groot. Batterijservice.nl is veruit de voordeligste keuze. De levering verliep bovendien perfect.

Snel, goedkoop, kwaliteit!

Bij dit bedrijf ben je goedkoop uit en krijg je snel geleverd.

Hoe makkelijk is het om via de site de juiste batterij te vinden. Veel keuze en snelle levering. Top!

Goed geprijsd, duidelijke site, vlot geleverd

Goed geprijsd, duidelijke site, vlot geleverd. Aanrader!

snelle verzending & mooie prijs kwaliteit

Was op zoek naar een speciaal type batterij voor een bewegingsmelder, maar wilde niet de hoofdprijs betalen. Batterijservice.nl had voor een kwalitatief merk een goede prijs. Snel verzonden, goed ingepakt. Volgende keer bestel ik hier weer.

Snelle en volledige levering

Prima volledige levering

Simpel bestellen en volgens afspraak geleverd

Zoals hierboven, simpel en snel

Alle afspraken nagekomen.

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !