Prima service. Snel geleverd

Nergens goedkoper

eenmaal besteld heelvlot bezorgd

Zie hierboven

duidelijk, goed, goedkoop en snel

duidelijk, goed, goedkoop en snel.

Scherpe prijs

Scherpe prijs Overzichtelijke website Eenvoudig bestellen Snelle levering

Super snelle levering

Gisteren besteld vandaag al in huis. Bovendien zeer goed verpakt!

Overzichtelijke website

Nette en duidelijke website met een soepel bestelproces. Echter 4 dagen na de verzendbevestiging nog altijd de batterijen niet mogen ontvangen (brievenbuszending). met geen mogelijkheid tot track&trace. Waarschijnlijk ligt dit niet aan Batterijservice echter zij zijn wel de opdrachtgever van postnl.

Beste, Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Uw bestelling is geplaatst afgelopen zondag en verzonden als standaard brievenbuspost op maandag. (de eerstvolgende werkdag) Momenteel zijn door de drukte bij PostNL brievenbuszendingen met regelmaat iets langer onderweg dan gewoonlijk en kan het een paar dagen duren. (Zie ook de informatie in de bevestigingsmail) Helaas hebben we voor brievenbuspost geen ander alternatief. Het is wel bij ons mogelijk om tegen een meerprijs van 2,- een brievenbuszending als pakket te laten verzenden, in 99% van de gevallen is het dan de volgende dag binnen. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Goede prijs, snel geleverd!

De eerste keer hier besteld. Heel tevreden. Goede prijs en goede service.

duidelijke webshop, super snelle levering.

Goede prijs, snelle levering

In één woord: SUPER

Super goed en snel geleverd

Goeie evaring

Keurige afhandeling en levering, zoals reeds eerder ervaren.

Aanrader

Goed verzorgd

Super !!!!!!

Product had kortsluiting in de lader. Kreeg binnen 2 dagen vervangend product, zonder de defecte terug te hoeven sturen.

Zoals het hoort

Gewoon goed

Scherpe prijs, vlot geleverd.

Het werd weer tijd om een voorraadje batterijtjes te bestellen voor mijn gehoorapparaat. Na even googelen kwam ik bij Batterijenservice.nl uit.

goede service

zie boven

snel geleverd prima product

gewoon wat ik verwacht had, prima product op tijd geleverd

Ja geweldig, snel en zorgvuldig!

Eerste keer dat ik bij batterijservice heb besteld, mede door de scherpste prijs! Maar heel goed gegaan Top!

Vlot geleverd

Goede prijs / kwaliteit verhouding

gewoon helemaal goed, had niet beter gekunt

heb hier nog maar 1 x besteld maar ben heel tevreden

Juiste batterijen en vlot geleverd

Zocht batterijen voor de fiets. Snel gevonden tegen een goede prijs.

goede service

bestelling door mijn fout verkeerd ingevuld, werd na mail contact gelijk hersteld en dus de goede geleverd gekregen.

Helemaal goed

vlug besteld vlotte levering

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !