Batterijen anders verpakt als aangegeven

10 STUKS PROCELL besteld, bij de product omschrijving wordt aangegeven dat deze per 10 in een doosje zitten. enkel heeft het bedrijf deze "omgepakt" in een krimpfolie, dit staat nergens aangegeven op de website. Op het folie staat geen batchnummer of houdbaarheidsdatum vanaf de fabrikant en de krimpfolie is nagenoeg onmogelijk om te openen zonder mes of schaar. tevens heb ik het idee dat een aantal van deze batterijen niet meer vol zaten, tijdens gebruik in een zender was deze binnen 30 min leeg.

Beste Danny, Uw negatieve beoordeling verbaast ons een beetje. Na uitgebreid mailcontact waarbij we e.e.a..uitgelegd hebben waren we in de veronderstelling dat u verder tevreden was over onze werkwijze, u heeft ook geen gebruik gemaakt van ons aanbod om ze op onze kosten om te ruilen. U heeft gekozen voor de goedkoopste verzendmethode: een brievenbuszending. Om dit artikel als brievenbuspost te kunnen versturen passen we de verpakking aan. (Krimpfolie voorzien van een label met alle vereiste productinformatie) Tevens zit dan in de zending een informatieblad met uitleg over de gewijzigde verpakking. Uiteraard zijn de batterijen identiek en splinternieuw, de houdbaarheidsdatum is in uw geval maart 2032, dit staat op de zijkant van de batterijen. Mocht u nog meer informatie willen of problemen ervaren, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Batterijservice

snelle en correcte levering

Goed.

Snel en goedkoop geleverd.

Goede overzicht webshop

Snelle levering en goede service

goed verzorgd aangekomen binnen de gestelde tijd

Vlotte ontvangst van de batterijen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geweldige service

Alles volgens het boekje. Prima service.

Goeie artikelen voor schappelijke prijs

Gewoon goed en snel tegen een goede prijs!

Besteld in het weekeinde en dinsdags binnen, prima toch! Niets mis mee.

Gemakkelijk, snel en voordelig

T is even vergelijken op internet, maar Batterijservice is goedkoop. Bestellen is gemakkelijk. De levering vlot. Tevreden!!

Snelle levering.

Snelle levering van een goed product.

Topservice

Na bestelling snel geleverd top dus

Vlotte service

Snel de bestelling geregeld en bezorgt.

Ruim voldoende 7

Fijn bedrijf nooit problemen gr peter

Gewoon perfect

Prima afwerking

Goed bedrijf

Alles in orde. Fijne communicatie en vlgs mij ook de laagste prijs.

Was snel binnen

Snel geleverd tegen prima prijs

Goede batterijen worden snel geleverd tegen een mooie prijs

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Wat ik heb besteld is vlot afgeleverd .

Uitstekende prijs en snelle levering

Na op de website het juiste batterij type te hebben gevonden was ik verbaasd over de prijs en de vele mogelijke hoeveelheden die werden aangeboden. Na mijn keus gemaakt te hebben door naar het afrekenen via ideal. Na 2 dagen lag het pakketje keurig op de mat. Super service.

Gekregen wat ik besteld heb en prijs gunstig

Goede batterijen kan weer een tijd vooruit

Goed en op tijd geleverd.

Neen

snel en goede levering

Makkelijk te bestellen en een correcte snelle bezorging

Over Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !