Uitstekend!

Ruim assortiment, goede prijs en snelle levering.

Snelle levering, goed product

Bestellen en zoeken van de gezochte producten was makkelijk op de site. Ook bestellen en afrekenen ging allemaal heel makkelijk. Binnen 2 dagen werden de producten al geleverd. Heel tevreden!

Snel kwaliteit en goedkoop!

Ik zal hier vaker bestellen! Ik zocht een moeilijke batterij nr en deze hadden ze hier bedankt

Snelle levering en aantrekkelijke prijs

Product snel geleverd en goedkoper dan ergens anders

artikel goed kunnen vinden, besteld en snel ontvangen

zoeken op type batterij op internet geeft een groot aantal leveranciers, veelal zelfde merk batterij maar enorm grote prijsverschillen. Batterijservice hanteerd scherpe prijzen en de gezochte batterij is goed te vinden op de website. Waar de batterij door de brievenbus past wordt ook geen "pakketpost" prijs als verzendkosten gehanteerd maar is het goedkoper. Daarbij wordt het ook direct verzonden.

Alles prima in orde

Alles prima in orde

Geweldig, snelle service goed product.

Snelle service en ons apparaat doet het wee4 als nieuw. Geweldig.

hebben alles en komen dit ook na

Had op korte termijn CR 2031 nodig, was op voorraad en op tijd in de brievenbus

Top levering, goede info, goed product

Snelle levering, duidelijke website, goed product.

Snelle levering top

Snelle levering top

Een cadeautje!

Batterijen zijn nou niet direct een funproduct, maar zoals deze bestelling aankwam: perfect!

prima service veel keuze goede prijs paar dagen wachten ipv 1

prima service veel keuze goede prijs paar dagen wachten ipv 1 alles ok jammer dat je 5 dagen moet wachten voordat de batterijen er zijn

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat uw bestelling van zondag de 29e is verzonden op maandag de 30e (volgende dag) Excuses dat de bezorging zo lang heeft moeten duren, maken we de laatste tijd helaas vaker mee. We hebben voor onze kleine bestellingen (briefpost) helaas geen ander alternatief. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Gevraagde batterijen snel in huis.

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding.

Makkelijk te bestellen, goede prijs kwaliteit verhouding.

100% tevreden

Als eerste snelle levering. Als tweede goede kwaliteit en levensduur batterijen. Als derde een goede prijs kwaliteits verhouding. Ten slotte maak je zelf een foutje of word er verkeerd geleverd dan word dat zonder enig probleem erkend en super snel opgelost, zelfs buiten werktijden is er communicatie. Kortom ik ben zeer tevreden en zal hier zeker weer bestellen. Top..

Snel goed en betaalbaar

Lekker snel en duidelijk

Snelle leverlevering

Goede en goedkope batterijen , en snel geleverd

Snelle service en zonder gedoe kunnen omruilen , top

Niet goed opgelet tijdens het bestellen en kon zonder enige probleem de accu omruilen voor de juiste,

Prima prijs, snelle levering.

Snelle verzending en top kwaliteit

Batterijen super snel verzonden, goede prijs en top kwaliteit. Erg tevreden.

Snelle levering, goede prijs

Bestelling was de volgende dag al in huis. De prijs was voordelig en de service goed.

Snelle service.

Bestelling lag de volgende dag al in de brievenbus. Mijn huistelefoon doet het weer gelukkig

Zo als het hoort!

De bestelde batterijen lagen de volgende dag al in de brievenbus, product zoals aangegeven op website. Dus: zo als het hoort!

Goedkoop is duurkoop

Bestelling vlot afgewerkt. Besteld en batterijen na enkele dagen met de post bezorgd. Zoals je mag verwachten. Maar het gaat natuurlijk om de kwaliteit van het product. Had batterijen besteld voor de sensor van de fietscomputer en afstandsbediening van licht. De afstandsbediening werkte niet. Weet niet of het aan de afstandsbediening lag of de batterijen. Bij de sensor deed de eerste batterij het niet. De tweede was na 2 dagen leeg. Kortom geen echt fantastisch product. Dus al met al goedkoop was duurkoop. Komt overeen met eerdere recensie waar iemand de batterijen had doorgemeten en 2 van de 5 niet voldeden. Dus geen aanrader.

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de batterijen in uw apparaat niet goed presteren. Het is lastig om vanaf afstand te beoordelen wat er aan de hand kan zijn. We verkopen vrij veel van dit model en ervaren verder geen klachten over de kwaliteit. Andere recensies over de kwaliteit van dit type batterijen hebben we in tegenstelling tot wat u aangeeft in uw bericht niet kunnen terugvinden. Uiteraard kunt u de batterijen die niet aan uw wens voldoen bij ons omruilen voor andere. Het is dan wel wenselijk om eerst even via onze klantenservice contact op te nemen. (We hebben tot op heden geen ander bericht van u ontvangen) Met vriendelijke groet, BatterijservcieNL

goede en snelle bezorging

De bestelling was snel en goed bezorgd en de prijs was prima!

Filter on Language

About Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !