Snelle levering!

Verpakking was goed, geen schade door brievenbus en levering was binnen een dag

Prima eerste ervaring

Altijd spannend hoe zo'n eerste ervaring verloopt bij een voor mij onbekend on-line bedrijf. Bestellen van de aantrekkelijk geprijsde Rayovac Extra Advanced 312 batterijen voor het gehoorapparaat ging probleemloos. En ondanks de Corona-crisis viel de levering de volgende dag in de brievenbus. Mijn complimenten aan Batterijservice.nl!

snelle reatie klantendienst

ik kreeg snel een reactie op mijn vraag welke batterij ik moest hebben met een link om te bestellen snelle levering

Goede accu's en goede service

Na een zelf gemaakte fout in mijn bestelling heb ik direct telefonisch contact opgenomen. Zij hebben netjes de bestelling gecorrigeerd in wat ik wel wilde. Echt TOP!

Uitstekende service.

Het contact omtrent mijn aankoop was uitstekend.

Mijn bestelling in goede staat ontvangen en binnen 48 uur

Gewoon goed !

Snel en goed !

Batterijen besteld 10 stuks voor de prijs waar je bij andere aanbieders er maar 1 voor krijgt. Houdbaarheidsdatum to 2030. Ik zeg super.

Goede prijs kwaliteit en snelheid van levering.

Goede prijs kwaliteit en snelheid van levering. Ben er tevreden mee.

Zoals hier boven

Zeer zeker 10 punten waard! - Dinsdag besteld en woensdag als brievenbuszending in huis, goed verpakt in bubbelenvelop - Goede prijs en lage verzendkosten - ontvangen blister met 5 stuks Best Before 2029 ontvangen blister met 5 stuks Best Before 2030 Hartelijk bedankt Batterijservice 👍🌻

Supersnelle levering

‘s Avonds besteld en de volgende middag al in huis!

prima, makkelijk kiezen, makkelijk bestellen en betalen, prompte levering

Prima afgehandeld.

Volgende dag in de brievenbus! Perfect

Dit is de tweede bestelling. Allebei naar wens.

Topbedrijf

Correcte levering

Op tijd geleverd

Supersnel geleverd.

Bestellen, betalen, in ontvangst nemen - binnen 2 dagen. Top.

Goedkoop, langere levertijd dan gewend.

Goedkoop speciale batterijen kunnen bestellen (CR2450N). Was alleen jammer dat dit wat langer duurde dan vooraf gemeld (4 werkdagen ipv 2).

Response from the business owner

Beste, We hebben uw bestelling dezelfde dag verzonden, maar we ervaren de laatste tijd vaker vertraging m.b.t. reguliere (PostNL) brievenbuspostbezorging waardoor pakjes soms iets langer onderweg zijn. We hebben voor onze kleinere bestellingen helaas geen ander alternatief. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Goede deal en supersnelle levering

Perfect!

ontzettend tevreden

Binnen 24 uur was mijn bestelling binnen. En dat voor een zeer scherpe prijs. We zijn zeer tevreden. Dit was onze eerste, maar zeker niet de laatste bestelling .

Prima.

Snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

zeer correct

uitstekend

About Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted