Duidelijke omschrijving

Duidelijk en snelle service

Snel geleverd en een goed product

Snel geleverd en een goede kwaliteit batterij

Zoals je mag verwachten

Netjes geleverd, binnen gestelde termijn en goed verpakt, niets op aan te merken.

Alles top!

Goede service en duidelijke website

Product goed ontvangen, maar niet wat ik verwachtte

Ik had 10m nikkelstrip besteld voor mijn batterij te puntlassen, maar de strip had putjes of indrukkingen over de gehele lengte en dit lijkt niet netjes. Uiteraard zal dit waarschijnlijk de werking niet verstoren, maar voor de dubbele prijs als nkon.nl aanbied had ik wel beter verwacht. Ik kocht hier tijdelijk aan, omdat ze daar uit stock waren.

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben e.e.a. nagekeken en inderdaad zijn er strips die niet helemaal goed geknipt zijn. Blijkbaar heeft er iets tussen gezeten in de machine. Maakt voor de werking verder niet uit maar ziet er idd niet zo netjes uit. Is ook beslist niet de bedoeling, we hebben ze inmiddels uit onze voorraad gehaald. Indien u wenst kunt u ze zonder kosten omruilen....geen probleem. Wat betreft de prijs : dit is niet helemaal juist. Het prijsverschil komt doordat de stuksprijs van het artikel bij ons iets hoger is omdat het geknipt is per 50cm, maar omdat wij lagere verzendkosten hanteren is het totaalverschil minimaal. Met vr. groet, BatterijserviceNL

uitstekend

snelle service, juiste product

Prima site, prima ervaring.

Overzichtelijke site, product goed verpakt en op aangegeven dag geleverd.

Keeppower 2x 26650 en 2x14500 besteld, was voorraad en werd de volgende dag reeds geleverd. Werkte perfect in mijn Weefine ringlight, welke erg power kritisch is. Opgegeven mAh was dik in orde volgens mijn lader. Ook de bescherming tegen onder en overladen werkte. Verder goed op de hoogte gehouden van het verloop van de order.

Batterijservice ontzorgt

Goede informatie op duidelijke website, eenvoudig bestelproces met duidelijke informatie over factuur en levering. De laatste is wat wordt beloofd: op tijd!

goed ontvangen

dit is de eerste keer dat we iets besteld hebben is snel geleverd en goed ontvangen. Nog niet gebruikt

Scherpe prijs en snel in huis !

Scherpe prijs en snel in huis !

Scherp geprijsd, bestelling volgende dag keurig in huis.

Via google gezocht naar cr2032 batterijen van gp voor goede prijs, hier gevonden. Besteld en volgende dag keurig in de bus, geen verkeerd woord over te zeggen.

Niet zo goed

We hebben heel zorgvuldig op uw side gezocht naar de batterij met het type nr.23AE We vonden een verpakking met 5 stuks waarbij dit type nr. vermeld stond en deze hebben we dan ook besteld en snel gekregen. Wat verbaasde ons: Het is een ander type nl 23A en deze is dus te dik. Vraag is...Hoe kan dit en wat doen we met de opengemaakte bister van 5 batterijen die we niet besteld hebben maar wel gekregen? .

Response from the business owner

Beste, De batterij 23A of 23AE zijn hetzelfde. U kunt dit controleren aan de hand van de afmetingen van uw oude batterij en de afmetingen die we vermelden op onze website. Het kan zijn dat er zeer minimale verschillen zijn in afmeting bij verschillende fabrikanten. Er is een z.g.n. tolerantiegrens m.b.t. de afmeting. Dit is de toegestane afwijking in de maatvoering na fabrikage van een cel. In hele uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de ruimte voor de batterij dusdanig krap is ontworpen, dat hetzelfde type batterij daardoor van een bepaald merk niet goed past. (vaak bij de goedkopere Chinese merken) Dit heeft niets te maken met een verkeerde batterij, maar met het feit dat er bij het ontwerp van het apparaat geen rekening is gehouden met de tolerantiegrens van de afmeting. U mag de (geopende verpakking) retourneren voor een 100% refund...uiteraard geen probleem. Graag wel even contact met ons opnemen per email voor de juiste afhandeling. ***Inmiddels contact gehad en u blijkt een maatje kleiner nodig te hebben : de batterij 27A/MN27. De verkeerde bestelde 23A batterijen kunnen zoals afgesproken zonder kosten worden omgeruild. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Top winkel

Goede service ,redelijke prijzen

Bestelling vlot geleverd en goed verpakt afgeleverd

Batterij service een firma met ervaring

OP zaterdag een accu besteld, maandag word er niet besteld door de posterijen. OP dinsdag lag die in de brievenbus

Snel, accuraat en plezierig

goedkoop, snel en correcte levering

goedkoop, snel en correcte levering

Goede produkt en snelle levering

goed koop. en snel :)

Goedkoop, snel geleverd, duidelijke site

Goedkoop, snel geleverd, duidelijke site

Goed product ivm prijs en kwaliteit

Goed product ivm prijs en kwaliteit, snelle levering.

goede service

Op tijd geleverd

Goede prijs goede service

Zeer goede service

Had een fout gemaakt in de bestelling Order stond al ingepakt klaar om te worden verzonden, maar werd zonder problemen of verdere rompslomp aangepast.

About Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON, IIQUU en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !

Filter on Language