Prima service, snelle levering

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Super!

Goede prijs, snelle levering.

Goede prijs, snelle levering voor Rayovac 13 PR48 batterijen.

Direct geleverd &goede prijs

Direct geleverd voor een goede prijs

Snelle verzending en concurrerende prijzen. Prima verpakt ook.

Goed(koop) en snel geleverd!

Ik had een vraag over een batterijlader, ik heb gebeld en werd super goed geadviseerd, door iemand die kennis van zaken had.

Snelle levering van een niet alledaagse product.

Volgens richtlijn geleverd.

Snelle correcte levering

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Levering was snel en correct.

Uitstekende telefonisch geïnformeerd

Na een deskundig telefonisch contact heel goed geïnformeerd over mijn vragen. Bestelling uiteindelijk geplaatst. Daarna volgde een snelle levering.

Snel geleverd en niet duur

Snelle levering voor een zeer betaalbare prijs

Goede prijs

top prijs en snelle levering

top prijs en snelle levering

Prima klantenservice zelden zo snel en goed geholpen. Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en netjes verpakt. Vertrouwd adres voor goede veilige producten.

Oke

Keurig op tijd geleverd

Perfecte service

Binnen 3 dagen bestelde goederen in huis.

Zeer correct afgehandeld

keurig afgeleverd

snelle levering zonder gedoe

Ik heb op de site gevonden wat ik zocht dat besteld en de dag erna werd het al geleverd.

Prima, snelle levering, niet duur.

Allemaal prima. Niet duur, snel geleverd.

Top snel geleverd

prima service

Besteld in het weekend...woensdag bezorgd als brievenbus pakketje. Netjes in bubbeltjes envelop.

Geleverd conform afspraak. Kwaliteit batterijen nog niet bekend.

Geleverd conform afspraak. Kwaliteit batterijen nog niet bekend.

Prima levering, goede prijzen!

Prima levering, goede prijzen. Zeer vlot geleverd en prima verpakt. Bespaar u zelf een rit naar de bouwmarkt en bestel ..... Een aanrader!

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs. Besteld in het weekend dus levering via brievenbuspakje duurde een paar dagen (post wordt niet op maandag bezorgd).

Snel, goed en goedkoop

Zeer voordelig, ruime keuze en snelle levering.

Top geregeld!

Plaatste 2 bestellingen in het weekend, beide met verzendkosten. Bestelling werd door Batterijservice gecombineerd in 1 levering en ik kreeg spontaan de verzendkosten teruggestort. Dat noem ik nog eens meedenken!

About Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement