Uitstekende prijs en snelle levering

Na op de website het juiste batterij type te hebben gevonden was ik verbaasd over de prijs en de vele mogelijke hoeveelheden die werden aangeboden. Na mijn keus gemaakt te hebben door naar het afrekenen via ideal. Na 2 dagen lag het pakketje keurig op de mat. Super service.

Gekregen wat ik besteld heb en prijs gunstig

Goede batterijen kan weer een tijd vooruit

Goed en op tijd geleverd.

Neen

snel en goede levering

Makkelijk te bestellen en een correcte snelle bezorging

Vlot geleverd

Prima.

Perfect en super snel en netjes verzonden

Gewoon niet naar een ander gaan als het hier super goed gaat!

Netjes afgeleverd

Snelle levering, uitstekende prijs

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd, prima prijs en kwaliteit. Een aanrader!

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ook fijn om direct een duidelijke BTW factuur te ontvangen voor de eventuele administratie.

Goed!

Overzichtelijke site, veel keuze, goede prijzen en snelle bezorging

Goed en snel geleverd.

Aanbevolen.

Snelle en vlotte levering.

Super snelle levering

Besteld en volgens afspraak op tijd geleverd, kunnen een veel online winkels van leren

Duidelijke website, goed en snel gelverd

prima!

Simpel goed en betrouwbaar

Zoals het hoort, bestellen, betalen en ontvangen

Fantastische klantenservice!

De bestelling was supersnel verstuurd maar helaas bleek de bestelling het verkeerde type batterij van Procell te bevatten. Ik heb hierover een mail verstuurd en binnen 5 minuten kreeg ik reactie met excuses en de optie voor een retour label of korting. Beide oplossingen zijn uitstekend en de snelheid en de serieusheid waarmee het foutje wordt hersteld heb ik als zeer klantgericht ervaren. Vr. Groet Jeroen

Goed en correct geleverd.

Overzichtelijke website. Normale prijsstelling. Keuze uit diverse batterijmerken.

goede service, snelle levering

Al verschillende jaren klant, blijf dat zeker. al

Bestelde batterijen binnen 1 dag al binnen. Zeer tevreden ook goed verpakt!

Heel goed, en snel!

Prima!!

Helemaal perfect

Vrijdag laat besteld. Dinsdag netjes en degelijk verpakt in mijn brievenbus. Dus in een word perfect.

About Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !