Snelle en goede service

Snelle en goede service

Duidelijke omschrijving van product verder alles goed verpakt en geleverd.

Vlotte levering, prima prijs.

Duidelijke website, prima prijzen, correcte en vlotte levering. Een aanrader!

Snelle levering!

geweldig

Weer de juiste batterijen

Vlot en netjes verpakt bezorgd

Vlot en netjes verpakt bezorgd

Maakte zelf een keuze fout maar weet snel verholpen

Top bij bestellen maar ook bij terug zenden word er snel geschakeld ben heel tevreden

Goeie en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Prima shop.

Prima geregeld!

Gewoon goed.

Prijsbewust

Batterijen steeds bij de hand wanneer je ze nodig hebt.

Prima deal

Snelle levering van de hoortoestelbatterijen tegen een alleszins aanvaardbare prijs.

Al vaker besteld gaat altijd goed en de prijs is helemaal top.

Goedkoop en snel

Snelle en correcte levering

In weekend besteld, dinsdag in huis van gehoortoestel batterijen. En leuke aanbieding

Top levering speed service

Gewoon zeer goed en makkelijk en nog snel geleverd. Beste prijs Ja wat wil je nog meer.

snel en goed

Keurig op tijd geleverd. Ben erg tevreden, ook over de kwaliteit, was niet de 1e bestelling.

Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen.

Response from the business owner

Beste, Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we kunnen nakijken wat de status van uw bestelling is? Graag ook even uw ordernummer vermelden. Ter info: Wanneer u er voor gekozen heeft om uw bestelling te laten verzenden als brievenbuspost dan kan de bezorging langer duren dan gewoonlijk i.v.m. de drukte bij PostNL. Mert vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snelle correcte levering.

Snel en correct geleverd tegen een goede prijs.

Goede snelle service

Mijn bestelling was snel gemaakt door goede prijs kwaliteit . Snelle bezorging vervolgens.

uitstekend

snelle service prima

Topple!

Prettige website en lage prijzen. Bestel hier altijd onze batterijen, geen gedoe. Gewoon goed geregeld.

21 Burg Krollaan

Helmond 5707 BA

+31(0)492 55 43 16

About Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !