Vlotte levering

Positief

Overzichtelijk bestelproces en snelle levering

Het bestellen van de batterijen ging makkelijk.

Snel geleverd en goedkoop

Batterijen gewoon hier kopen word snel geleverd bestelproces is overzichtelijk en goed te volgen. Koop liever hier dan 2 of 3 maanden wachten op Ali Express voor een klein beetje goedkoper, steun ook je eigen economie!

Goedkoop en supersnel verstuurd

2032 batterijen nodig, van het merk GP, hier heb ik goede ervaringen mee. In de middag besteld en volgende dag lagen ze op de mat ( brievenbuspost )

Duurde een dag langer, maar wel netjes geleverd.

Ziehierboven

Prima, snelle service. Goed prijzen.

Batterijen snel in huis tegen een goede prijs.

Ontzettend voordelige keuze en perfecte levering.

De prijsverschillen voor batterijen, met name knoopcelbatterijen, zijn ontzettend groot. Batterijservice.nl is veruit de voordeligste keuze. De levering verliep bovendien perfect.

Snel, goedkoop, kwaliteit!

Bij dit bedrijf ben je goedkoop uit en krijg je snel geleverd.

Hoe makkelijk is het om via de site de juiste batterij te vinden. Veel keuze en snelle levering. Top!

Goed geprijsd, duidelijke site, vlot geleverd

Goed geprijsd, duidelijke site, vlot geleverd. Aanrader!

snelle verzending & mooie prijs kwaliteit

Was op zoek naar een speciaal type batterij voor een bewegingsmelder, maar wilde niet de hoofdprijs betalen. Batterijservice.nl had voor een kwalitatief merk een goede prijs. Snel verzonden, goed ingepakt. Volgende keer bestel ik hier weer.

Snelle en volledige levering

Prima volledige levering

Simpel bestellen en volgens afspraak geleverd

Zoals hierboven, simpel en snel

Alle afspraken nagekomen.

Alles is gegaan zoals't hoort!

Online was alles duidelijk. Bestelling ging prima. Pakketje netjes via de brievenbus. Prima tijd.

Overzichtelijk site

Voldoet aan de verwachtingen.

Duidelijke website. Concurrerende prijzen. Alleen levertijd viel een dag tegen.

Lange levertijd

Lange levertijd

Beste, Helaas kampt PostNL i.v.m. de (online)drukte al een paar weken met een achterstand waardoor post en pakketten langer onderweg kunnen zijn dan gewoonlijk. We communiceren dit ook duidelijk op onze website. Uw bestelling is geplaatst op zondag 3 mei en verzonden op maandag 4 mei. Door een combinatie van bevrijdingsdag (geen postverwerking) en langere bezorgtijden heeft het iets langer geduurd. Vervelend, maar we hebben voor onze kleine brievenbuszendingen geen ander alternatief. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snelle en juiste levering

Alles is in orde.

Alles is in orde.

Goede en snelle levering

Snelle levering, goede info op de site en keurige prijs

Heldere website en snelle levering van prima batterijen.

De website bevat voldoende info om een onderbouwde keuze te kunnen maken.

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !