Snel geleverd, prima++++

De batterijen werden heel snel op een goede wijze geleverd.

Top service, van harte aanbevolen

In mijn haast nieuwe batterijen voor mijn gehoorapparaten te bestellen abusievelijk het verkeerde type geklikt en verder niet gecontroleerd. Na ontvangst vastgesteld. Een boodschap ingegeven via de login van de website en ik kon retoursturen en de nieuwe juiste set werd snel verstuurd. Ook het contact omtrent de trage aflevering door PostNL was uiterst plezierig en gericht op service!

Als er iets niet goed gaat wordt het super opgelost.

Andere oplaadbare batterijen dan de bestelde waren geleverd. Na wat mailverkeer goed opgelost met leuke korting. Een bedrijf die je kan vertrouwen

Prima, snel geleverd

Snel geleverd en keurig verpakt. Ook fijn dat zoiets kleins gewoon als brievenbus pakket wordt verstuurd.

De service van een bedrijf leer je pas kennen als je problemen hebt.

Mijn oplader was stuk, ik kreeg snel een paar tips/waarschuwingen en de manier om garantie aan te vragen. Van de garantie had ik gebruik gemaakt en vrijdag had ik mijn oplader teruggestuurd en de woensdag daarop had ik al een nieuwe in huis. En deze doet het goed! topservice, bedankt batterijservice. Je staat in mijn favorieten als ik weer batterijen oid nodig heb!

Mooi product

Vlotte levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Het bestellen ging heel gemakkelijk en overzichtelijk. Daarna snel geleverd en netjes verpakt. Top

Mooie prijzen snelle levering

Echt mooie prijzen en en super snelle levering echt top ik kom terug om vaker te bestellen

Snelle levering.

gewoon héél goed

Omdat ik al vaker bestellingen bij Batterijservice heb gedaan wist ik dat de levering snel en perfect volgens mededeling zou verlopen en dat was ook deze keer weer zo. Was de service maar overal zo goed!

Mooi optijd geleverd voor een hele nette prijs

Snel en goedkoop

Overzichtelijke Website. Zeer voordelig en snel binnen. Goed en handig verpakt als brievenbuspost. Exact geleverd zoals het op de website staat. Kortom, zeer tevreden.

Defecte accu geleverd slechte service

Van de 2 accu’s was er eentje defect geleverd. Moet op eigen kosten retour gestuurd worden en door hun onderzocht worden voordat er een nieuwe gestuurd wordt. Ik heb als bewijs foto’s gestuurd van de metingen met een gecalibreerde accutester. Dit mag allemaal niet baten. Beetje vreemd dat voor een defect geleverd artikel ik voor de kosten moet opdraaien

Beste Erik, Bedankt voor uw beoordeling. U vergeet te vermelden dat u bijna 4 maanden geleden een accu heeft ontvangen, die het volgens u niet meer doet en waarvan het in zijn geheeld niet duidelijk is wat precies de oorzaak is. Vreemd dat u aangeeft dat ie defect geleverd is, dan had de accu het direct na installatie al af laten weten. Op basis van de informatie in uw "vriendelijke" mail is deze accu waarschijnlijk niet het juiste model dat eigenlijk in uw apparaat hoort, vandaar dat we het even willen onderzoeken.....niet meer dan normaal toch? Ondanks dat er geen garantie meer op zit hebben we u aangeboden om de accu toch om te ruilen voor een nieuwe. We vinden het dan niet meer dan redelijk dat u voor het retourneren zorg draagt, wij nemen dan de kosten van een nieuwe alsmede de verzending naar u voor onze rekening. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Vlugge goede levering

Goede en snelle levering

Prima en snel geleverd

Gewoon uitstekend.

Bestelling goed ontvangen. Kwaliteit perfect. Levering op tijd. Wat beloofd wordt,wordt ook gedaan. Wat wil je nog meer?

Geweldige snelle service

Snel en goed.

levering zoals afgesproken

Afspraak is afspraak

Gemakkelijk besteld enamel geleverd

Snel geleverd en goed overzichtelijke site

Veel beoordeling voor een batterij....

Prima artikelen voor een uitermate redelijke prijs.

Heel goede service en zeer goede producten en zeer goedkoop vergeleken met andere leveranciers.

Snel, en voordelig geleverd

Knoopcelbatterijen besteld en deze zijn geleverd in een kussentjes envelop middels de “brievenpost” Niet in zo’n overgrote lompe doos gelukkig. Zeer tevreden voor een nette prijs, volgende keer zeker weer.

Snelle service voor goede prijs

Nette site en snelle levering. Productprijs ook netjes

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !