Oke

Keurig op tijd geleverd

Perfecte service

Binnen 3 dagen bestelde goederen in huis.

Zeer correct afgehandeld

keurig afgeleverd

snelle levering zonder gedoe

Ik heb op de site gevonden wat ik zocht dat besteld en de dag erna werd het al geleverd.

Prima, snelle levering, niet duur.

Allemaal prima. Niet duur, snel geleverd.

Top snel geleverd

prima service

Besteld in het weekend...woensdag bezorgd als brievenbus pakketje. Netjes in bubbeltjes envelop.

Geleverd conform afspraak. Kwaliteit batterijen nog niet bekend.

Geleverd conform afspraak. Kwaliteit batterijen nog niet bekend.

Prima levering, goede prijzen!

Prima levering, goede prijzen. Zeer vlot geleverd en prima verpakt. Bespaar u zelf een rit naar de bouwmarkt en bestel ..... Een aanrader!

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs. Besteld in het weekend dus levering via brievenbuspakje duurde een paar dagen (post wordt niet op maandag bezorgd).

Snel, goed en goedkoop

Zeer voordelig, ruime keuze en snelle levering.

Top geregeld!

Plaatste 2 bestellingen in het weekend, beide met verzendkosten. Bestelling werd door Batterijservice gecombineerd in 1 levering en ik kreeg spontaan de verzendkosten teruggestort. Dat noem ik nog eens meedenken!

Lege dure batterijen

Batterijen waren speciaal type en al leeg voor gebruik.... waardeloos. Ook batterijen hebben een houdbaarheidsdatum!

Beste Thijs, Met de knoopcelbatterijen die u een paar maanden geleden gekocht heeft is niets mis, de houdbaarheidsdatum is tot 01-2030. Zoals we u ook al per mail uitgebreid hebben uitgelegd is dit model niet geschikt voor uw apparaat waardoor ze vrij snel leeg raken. We hebben u aangeboden om ze toch kosteloos om te ruilen voor het juiste type maar daar geen normale reactie op teruggekregen......zonder een klein beetje medewerking van uw kant houdt het dan voor ons helaas op. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Goedkoop en snelle levering

Snelle levering en veel goedkoper dan elders

Snel geleverd, nette prijs

Batterijen voldoen, zijn snel geleverd ondanks corona drukte. De prijs is netjes.

Batterijservice.nl, daar krijg je energie van

Eenvoudig bestellen en snelle levering van goed verpakte goederen.

Bliksemsnelle levering voor een prima prijs.

Voor mijn Nest Protect (meter van rook en koolmonoxide) had ik nieuwe Energiser Lithium batterijen nodig. Mogelijk snel natuurlijk. Na bestelling bij batterijservice. nl lagen ze de volgende dag in mijn brievenbus. Top!

Goede kwaliteit en service!

Snelle en goede levering.

goede prijzen en vlot geleverd.

Snel levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding

TOP SERVICE

Producten worden op tijd en perfect aangeleverd

Prima service!

Bij controle van mijn bestelling bleek dat ik de verkeerde batterij besteld had. Geen probleem kon nog worden gewijzigd.

Hele goede en snelle service!

Hele goede en snelle service!

Keurig op tijd geleverd

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !