Snel en goedkoop

Overzichtelijke Website. Zeer voordelig en snel binnen. Goed en handig verpakt als brievenbuspost. Exact geleverd zoals het op de website staat. Kortom, zeer tevreden.

Defecte accu geleverd slechte service

Van de 2 accu’s was er eentje defect geleverd. Moet op eigen kosten retour gestuurd worden en door hun onderzocht worden voordat er een nieuwe gestuurd wordt. Ik heb als bewijs foto’s gestuurd van de metingen met een gecalibreerde accutester. Dit mag allemaal niet baten. Beetje vreemd dat voor een defect geleverd artikel ik voor de kosten moet opdraaien

Beste Erik, Bedankt voor uw beoordeling. U vergeet te vermelden dat u bijna 4 maanden geleden een accu heeft ontvangen, die het volgens u niet meer doet en waarvan het in zijn geheeld niet duidelijk is wat precies de oorzaak is. Vreemd dat u aangeeft dat ie defect geleverd is, dan had de accu het direct na installatie al af laten weten. Op basis van de informatie in uw "vriendelijke" mail is deze accu waarschijnlijk niet het juiste model dat eigenlijk in uw apparaat hoort, vandaar dat we het even willen onderzoeken.....niet meer dan normaal toch? Ondanks dat er geen garantie meer op zit hebben we u aangeboden om de accu toch om te ruilen voor een nieuwe. We vinden het dan niet meer dan redelijk dat u voor het retourneren zorg draagt, wij nemen dan de kosten van een nieuwe alsmede de verzending naar u voor onze rekening. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Vlugge goede levering

Goede en snelle levering

Prima en snel geleverd

Gewoon uitstekend.

Bestelling goed ontvangen. Kwaliteit perfect. Levering op tijd. Wat beloofd wordt,wordt ook gedaan. Wat wil je nog meer?

Geweldige snelle service

Snel en goed.

levering zoals afgesproken

Afspraak is afspraak

Gemakkelijk besteld enamel geleverd

Snel geleverd en goed overzichtelijke site

Veel beoordeling voor een batterij....

Prima artikelen voor een uitermate redelijke prijs.

Heel goede service en zeer goede producten en zeer goedkoop vergeleken met andere leveranciers.

Snel, en voordelig geleverd

Knoopcelbatterijen besteld en deze zijn geleverd in een kussentjes envelop middels de “brievenpost” Niet in zo’n overgrote lompe doos gelukkig. Zeer tevreden voor een nette prijs, volgende keer zeker weer.

Snelle service voor goede prijs

Nette site en snelle levering. Productprijs ook netjes

Goed geregeld

Mijn bestelling is goed verpakt en snel verzonden.

Goede prijs en product is snel geleverd

Supersnelle levering en uitstekende prijs

Voor mijn hoortoestellen nieuwe batterijen besteld. Niet alleen goedkoper dan bij andere aanbieders, maar supersnel verzonden en geleverd.

Goed en op tijd.

Makkelijk bestellen. Goede kwaliteit. Levering binnen verwachting.

Goede kwaliteit

Prima tot een volgende keer

Snelle levering.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Goed geregeld

Alles was goed, netjes en op tijd geregeld. Niets op aan te merken dus. L. H. van Son

Volgens specificatie, scherp geprijst en via brievenbuspost

Batterijen geleverd conform specificaties, scherp geprijst en via brievenbuspost, dus overall goede kwaliteit/prijjsverhouding

Snel geleverd. Top

Ruime keuze en snel geleverd tegen een redelijke prijs. Dank

Beste prijs voor prima produkt

Gunstige prijs voor uitstekend produkt ensnel geleverd . Aanrader i

Prima service. Per toeval was er een defecte batterij geleverd . Dit hebben ze netjes opgelost! Hier bestel ik zeker weer!

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !