Voldoet aan de verwachtingen.

Duidelijke website. Concurrerende prijzen. Alleen levertijd viel een dag tegen.

Lange levertijd

Lange levertijd

Beste, Helaas kampt PostNL i.v.m. de (online)drukte al een paar weken met een achterstand waardoor post en pakketten langer onderweg kunnen zijn dan gewoonlijk. We communiceren dit ook duidelijk op onze website. Uw bestelling is geplaatst op zondag 3 mei en verzonden op maandag 4 mei. Door een combinatie van bevrijdingsdag (geen postverwerking) en langere bezorgtijden heeft het iets langer geduurd. Vervelend, maar we hebben voor onze kleine brievenbuszendingen geen ander alternatief. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snelle en juiste levering

Alles is in orde.

Alles is in orde.

Goede en snelle levering

Snelle levering, goede info op de site en keurige prijs

Heldere website en snelle levering van prima batterijen.

De website bevat voldoende info om een onderbouwde keuze te kunnen maken.

Goed en snel gedaan, wat ik ook verwachtte.

Snelle levering; goed gedaan!

Prima vlotte service

Fijn vlot onze bestelling ontvangen!

Goed en snel

Scherpe prijs Duidelijke site Snel geleverd

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering.

snel geleverd, en niet duur

hadden ze snel binnen , top geregeld

Goede prijs, snel geleverd.

Ben zeer tevreden.

De door mij gezochte batterijen waren snel en makkelijk te bestellen. De website voldeed prima. De levering en levertijd precies volgens afspraak. Kortom prima bedrijf en het staat bij mijn favorieten.

Netjes verpakt het bestelde volgens afspraak bezorgd

Goede informatie op de site en snelle levering

Helemaal top

Snelle levering!

Verpakking was goed, geen schade door brievenbus en levering was binnen een dag

Prima eerste ervaring

Altijd spannend hoe zo'n eerste ervaring verloopt bij een voor mij onbekend on-line bedrijf. Bestellen van de aantrekkelijk geprijsde Rayovac Extra Advanced 312 batterijen voor het gehoorapparaat ging probleemloos. En ondanks de Corona-crisis viel de levering de volgende dag in de brievenbus. Mijn complimenten aan Batterijservice.nl!

snelle reatie klantendienst

ik kreeg snel een reactie op mijn vraag welke batterij ik moest hebben met een link om te bestellen snelle levering

Goede accu's en goede service

Na een zelf gemaakte fout in mijn bestelling heb ik direct telefonisch contact opgenomen. Zij hebben netjes de bestelling gecorrigeerd in wat ik wel wilde. Echt TOP!

Uitstekende service.

Het contact omtrent mijn aankoop was uitstekend.

Mijn bestelling in goede staat ontvangen en binnen 48 uur

Gewoon goed !

Snel en goed !

Batterijen besteld 10 stuks voor de prijs waar je bij andere aanbieders er maar 1 voor krijgt. Houdbaarheidsdatum to 2030. Ik zeg super.

Goede prijs kwaliteit en snelheid van levering.

Goede prijs kwaliteit en snelheid van levering. Ben er tevreden mee.

Zoals hier boven

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !