Goedkoop en snel

Snelle en correcte levering

In weekend besteld, dinsdag in huis van gehoortoestel batterijen. En leuke aanbieding

Top levering speed service

Gewoon zeer goed en makkelijk en nog snel geleverd. Beste prijs Ja wat wil je nog meer.

snel en goed

Keurig op tijd geleverd. Ben erg tevreden, ook over de kwaliteit, was niet de 1e bestelling.

Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen.

Beste, Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we kunnen nakijken wat de status van uw bestelling is? Graag ook even uw ordernummer vermelden. Ter info: Wanneer u er voor gekozen heeft om uw bestelling te laten verzenden als brievenbuspost dan kan de bezorging langer duren dan gewoonlijk i.v.m. de drukte bij PostNL. Mert vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snelle correcte levering.

Snel en correct geleverd tegen een goede prijs.

Goede snelle service

Mijn bestelling was snel gemaakt door goede prijs kwaliteit . Snelle bezorging vervolgens.

uitstekend

snelle service prima

Topple!

Prettige website en lage prijzen. Bestel hier altijd onze batterijen, geen gedoe. Gewoon goed geregeld.

Geweldige sevice

Het is duidelijkop de site en je besteld het. En ik een paar dagen is het er al. Super is dat. Ga zeker zo door. Groetjes Annemiek kiggen.

Vlotte levering.

uitstekend

snelle levering. artikel goed verpakt.

Snelle levering tegen een mooie prijs.

Er zijn veel aanbieders van batterijen voor gehoorapparaten. Batterijservice heeft zijn producten helder op een rij en koppelt deze aan de laagste prijs.

Moeiteloze bestelling en binnen 24u geleverd.

Niet verwacht dat ik de bestelling al zo snel (binnen 1 dag) in mijn brievenbus zou hebbenz Komt tegenwoordig heel vaak niet meer voor jammer genoeg, maar hier gelukkig dus nog wel. Helemaal top. Dank je. Mvg WL

Prima service. Gemakkelijk besteld, betaald en geleverd!

Gemakkelijk, voordelig en vlotte levering.

Prijs kwaliteit en snelheid geweldig

Batterijen gaan 7 tot 8 dagen mee in mijn gehoorapparaat. De prijs in vergelijking met andere is laag. Na het te hebben besteld was het de volgende dag in huis. Een aanrader dus.

Snelle levering en top service

Snelle levering, kwalitatief goed en goed verpakt (heel belangrijk met de bezorgers van deze tijd). Al met al zeker een aanrader!!!

pakje niet ontvangen

bestelling 254735 besteld op 25/06/2023 niet ontvangen e-mail gestuurd ==> geen reactie op gekregen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Vervelend om via deze weg te horen dat er iets niet goed is gegaan. We kunnen in ons systeem geen mailcorrespondentie over uw bestelling terugvinden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om nog even contact met ons op te nemen dan kunnen we e.e.a. uitzoeken. Als de zending zoek is geraakt dan lossen we dat uiteraard op. update 25-07: We hebben van u vernomen dat de zending toch bij u binnen was gekomen en er sprake was van een "misverstand", we hebben de navraagprocedure stopgezet. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snel geleverd.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd de bestelling snel geleverd.

Top service!

Bestel al geruime tijd hier mijn batterijen, altijd netjes op tijd geleverd. Fijne, duidelijke webshop met scherpe prijzen. Top service!

Pakje niet ontvangen.

Post.nl geeft aan dat ik het pakje woensdag zou ontvangen. Dat is niet gebeurd. Ik denk dat de fout niet bij jullie ligt, maar bij Post,nl Bij totaalscore zou ik liever geen mening invullen.

Beste Jules, Uw bestelling is een dag eerder verzonden als standaard brievenbuspost. PostNL kampt door de huidige drukte met veel (en soms lange) vertragingen. De status die PostNL communiceert is geautomatiseerd en geeft standaard aan dat binnen 24uur wordt afgeleverd. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op, wij geven op onze website aan dat brievenbuspost gemiddeld 2 a 3 dagen onderweg is. Mocht uw bestelling na 6 bezorgdagen er nog niet zijn dan vriendelijk het verzoek om even met onze klantenservice contact op te nemen. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snelle goede levering.

Dit is de derde keer dat ik een bestelling geplaatst heb en elke keer tot grote tevredenheid.

Prima geleverd

Snelle en vlotte servers uit stekend geleverd

Over Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !