Prijs kwaliteit en snelheid geweldig

Batterijen gaan 7 tot 8 dagen mee in mijn gehoorapparaat. De prijs in vergelijking met andere is laag. Na het te hebben besteld was het de volgende dag in huis. Een aanrader dus.

Snelle levering en top service

Snelle levering, kwalitatief goed en goed verpakt (heel belangrijk met de bezorgers van deze tijd). Al met al zeker een aanrader!!!

pakje niet ontvangen

bestelling 254735 besteld op 25/06/2023 niet ontvangen e-mail gestuurd ==> geen reactie op gekregen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Vervelend om via deze weg te horen dat er iets niet goed is gegaan. We kunnen in ons systeem geen mailcorrespondentie over uw bestelling terugvinden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om nog even contact met ons op te nemen dan kunnen we e.e.a. uitzoeken. Als de zending zoek is geraakt dan lossen we dat uiteraard op. update 25-07: We hebben van u vernomen dat de zending toch bij u binnen was gekomen en er sprake was van een "misverstand", we hebben de navraagprocedure stopgezet. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snel geleverd.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd de bestelling snel geleverd.

Top service!

Bestel al geruime tijd hier mijn batterijen, altijd netjes op tijd geleverd. Fijne, duidelijke webshop met scherpe prijzen. Top service!

Pakje niet ontvangen.

Post.nl geeft aan dat ik het pakje woensdag zou ontvangen. Dat is niet gebeurd. Ik denk dat de fout niet bij jullie ligt, maar bij Post,nl Bij totaalscore zou ik liever geen mening invullen.

Beste Jules, Uw bestelling is een dag eerder verzonden als standaard brievenbuspost. PostNL kampt door de huidige drukte met veel (en soms lange) vertragingen. De status die PostNL communiceert is geautomatiseerd en geeft standaard aan dat binnen 24uur wordt afgeleverd. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op, wij geven op onze website aan dat brievenbuspost gemiddeld 2 a 3 dagen onderweg is. Mocht uw bestelling na 6 bezorgdagen er nog niet zijn dan vriendelijk het verzoek om even met onze klantenservice contact op te nemen. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snelle goede levering.

Dit is de derde keer dat ik een bestelling geplaatst heb en elke keer tot grote tevredenheid.

Prima geleverd

Snelle en vlotte servers uit stekend geleverd

Snel correct en voordelig!

Snel correct en voordelig!

Correcte snelle levering van een goed product.

Alles is correct verlopen, zoals dat hoort bij een goed bedrijf!

Correct en snel

Alles op tijd

Heb alles online besteld, dus geen persoonlijke ervaring.

Snel geleverd!

Pakje past door de brievenbus.

Snelle levering Redelijke prijs

goede product snel geleverd

Voor mijn telefoonset zocht ik vervangende accu's 750 mAh. Het lijkt wel of die zeldzaam worden. Zelfs bij de lidl is het al 1300 mAh. Dat werkt niet samen met de laders die bij de decset horen. De door batterijservice geleverde accu's werken prima.

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Goede en.snelle levering

Prima en snelle levering.

Zie boven.

Prima prijs en snelle levering

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. De prijs was uitstekend en het product is zeer snel geleverd. Goede deal!

Goede prijs en snelle levering

Makkelijke site om te bestellen. Levering snel en kon door de brievenbus.

Mijn gehoor apparaat is hoorbaar blij met jullie product en ik dus ook.

Niets aan toe te voegen.

Echt SUPER

Wanneer je de volgende dag op vakantie wil, en de batterij van de mover is overleden, dan wordt je bij 4E Batteries te Culemborg perfect geholpen. ( de caravan dealer in Vianen had geen tijd voor ons!) Het advies van de medewerkers van 4E Batteries was top. Iets meer kosten, dan een standaard accu, maar de PowerXtreme 20 was met spoed besteld en geleverd. Wat een SERVICE. Onze vakantie kon niet meer stuk. DANK!

Snelle levering ,prima prijs

Okay

Okay

Was weer is door post nl op verkeerde adres bezorgd. Ja daar kan de leverancier niets aan doen

Burg Krollaan 21 5707 BA Helmond

+31(0)492 55 43 16

Over Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !