Top bedrijf en helpt je ook super goed

Lege batterij en kreeg meteen ook een nieuwe opgestuurd.

Snelle levering goede kwaliteit thanks

Snelle en correcte levering

Bestelling mooi op tijd door de brievenbus.

Het bestellen ging eenvoudig, de betaling goed en de levering netjes door de brievenbus.

Product zoals beschreven en snelle levering. Goede prijs.

Batterijen bestelt en binnen een paar dagen al ontvangen top service

Geweldige service

Ga snel weer voor een vriendin bestellen

Zeer snelle levering

Voor de eerste keer batterijen besteld bij Batterijservice.nl Wat een geweldige snelle service, binnen 24 uur levering ontvangen. Men kan Overtoom wel maar Batterijservice is nog veel sneller.

Alles ontvangen naar behoren thanks

Thanks snelle ontvangst

Prima.

Zelfs met vertraagde post nu snel binnen en mooi in m'n brievenbus.

prima !

Snel en netjes geleverd

2 pakken Eneloop batterijen besteld op dinsdag, en donderdag al in huis (snel gezien de huidige drukte). Al met al zeer blij mee.

Door een fout van de bezorger was er iets mis gegaan met onze bestelling. Maar na een mailtje en een telefoontje van hun zijn we super goed geholpen. Echt super !!!

Zoals het hoort

Makkelijk online besteld en voortreffelijk op de hoogte gehouden van de bezorging. Daarnaast een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Super.

Goede producten tegen eerlijke prijzen

Goede producten tegen eerlijke prijzen. Snel geleverd en tegen normale verzendkosten.

Prima en snel geleverd

prima levering

Voldeed prima aan mijn verwachtingen. Zowel qua leveringsproces als het product.

Niet ontvangen voor de kerst

Zaterdag besteld maar niet meer voor de kerst ontvangen, erg jammer

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Uw pakje is verzonden als brievenbuspost op onze eerstvolgende werkdag, maandag de 21e. Door de extreme drukte bij PostNL hebben we helaas te maken gehad met vrij veel en lange vertragingen. Vinden we erg vervelend, vooral om dat we voor onze brievenbuszendingen geen ander alternatief hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Snel en goed geleverd, scherpe prijs

Prima shop

Snel en adequaat. Alleen liet de post het 3 dagen liggen

Snelle en fijne service.

netjes geleverd

Netjes geleverd via post.nl duurde wel iets langer dan ik dacht van daar net geen 5 sterren

Over Batterijservice.nl

Batterijservice.nl is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !