Prima prijsstelling en snelle levering

De prijzen zijn laag Ruim assortiment Snelle levering

Goedkoop en snel geleverd

Vlotte afhandeling. Jammer dat ze zoveel info willen van mij.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We begrijpen het niet helemaal. We vragen alleen de noodzakelijke gegevens om de bestelling goed af te handelen. Naam, adres en email, meer niet. (Optioneel een telefoonnr. of een bedrijfsnaam) Als u het anders heeft ervaren dan horen we het graag even via mail of onze klantenservice! Ps. Klantgegevens wordt verder niet gedeeld voor andere doeleinden! Met vriendelijke groet, Batterijservice

snelle service

snelle correcte service

Mijn schoonvader is zeer tevreden over de nr.312 hoorapparaat batterijen ! Prachtige prijs kwaliteit voor 120 batterijen (20×6stuks) Dankjewel !!!

Supersnelle levering

Reeds de volgende dag na bestelling in de bus. Ook qua prijs veruit de goedkoopste met 12 stuks meer als de concurrenten.

Snelle levering en keurig verzorgd

Makkelijk besteld en snel ontvangen

Geweldige service

Na problemen te hebben ondervonden met het geleverde product werd ik zsm geholpen om het op te lossen. Jeroen is een zeer fijne man om zaken mee te doen.

klantvriendelijk

omruilen na een fout in de bestelling (door de klant) gaat heel gemakkelijk en snel

Snel en goedkoop

Dit bedrijf levert snel en goedkope batterijen voor mijn hoortoestellen

Goed snel goeie prijs

Snelle levering en prima prijs

Volgende dag in huis,keurig verpakt en prima prijs

Snel en correct geleverd

Zeer tevreden met de levering en de prijs!

Snelle levering en hoeft mooi niet thuis te blijven.

Juiste onderdelen binnen gestelde termijn met juiste kwaliteit geleverd. Prima.

Juiste onderdelen binnen gestelde termijn met juiste kwaliteit geleverd. Prima.

Lekker snel binnen

Product zoals omschreven en voor een goede prijs

Snelle service.

Bestellen, betalen en klaar.

Snelle levering, mooie prijs, juiste product

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend door de brievenbus. Wat wil je nog meer? Oh ja natuurlijk precies de batterijen die ik nodig had.

Goede nette een snelle levering

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Gekregen wat ik heb besteld, en de volgende dag bezorgd.

Goed en op tijd ontvangen

Correcte en snelle levering

Vorig jaar batterijen gehoorapparaat vanRayovac besteld. Voldeden erg goed met een mooie prijskwaliteit en nette verzendkosten. Nu wederom een grotere hoeveelheid aangekocht. Zeer tevreden.

Goede prijs, snelle levering

Snelle levering, correcte afhandeling, goede prijs.

Goede en snelle levering

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ben blij dat het brievenbus pakketjes zijn, hoef er niet voor thuis te blijven.

Over Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !