besteld, geleverd binne 2 dagen zonder enige moeite

ik kreeg direct een bevestiging met levertijd en info dat het via de brievenbus werd geleverd. Prima info Ook de prijs was oke

ik ben netjes op de hoogte gebracht over het verloop van mijn bestelling

Lekker snel afgehandeld

Niets mis met de spullen

Zondag besteld, aflevering pas op donderdag

mij kleizoon maakte me bekent met jullie service ! ben er blij mee!

Soepel

Eenvoudig en snel.

Prima prijs en service!

Uitstekend.

Helemaal goed

Besteld en heel snel geleverd

Je besteld het product en een paar dagen later is het er. Toppie.

Uitstekend ..........

Goede site en uitstekende service ..

Juiste product ontvangen

Waren goed echter wel na 7 dagen ontvangen dankzij…PostNL. Beetje laat vind ik.

Snelle levering scherpe prijs

Ik zocht 312 hoortoestel batterijtjes, die worden overal aangeboden. Batterij service had de beste deal. Het werd via een brievenbuspakket bezorgd binnen paar dagen. Erg makkelijk en makkelijk want je hoeft niet voor een pakketbezorger thuis te blijven.

Eenvoudige bestelling perfect geleverd

4 batterijen besteld die binnen een paar dagen via de post op de mat lagen. Prima!

Snel en goed!

Gewoon goed in alle opzichten.

goede en snelle service

goede ervaring bij de bestelling en levering

Alles top geregeld

Bestelling was zoals altijd netjes verzonden

kast je naar de muur

pakket is niet geleverd! Volgens post zou pakket zojuist bezorgd zijn, ben al de gehele ochtend in de voortuin en geen postbode gezien. Ook op onze camera’s is niemand te zien. Door batterijservice moet ik geduld hebben en inmiddels zijn we een maand verder en nog steeds niets. Telkens een ander antwoord. En nu weer allemaal formulieren welke ook nog met pen ingevuld moeten worden. kan niet eens printen/ heb geen printer in deze moderne digitale tijd!

Beste, Op 27 juli hebben we u verzocht om nog maximaal 4 dagen af te wachten. U reageert dan bijna 3 weken later dat het er nog steeds niet is. We hebben toen direct een onderzoek naar de zending laten doen. Op 02-09 hebben we u proactief aangegeven dat er nog steeds geen informatie is en aan u de keuze gelaten het opnieuw te verzenden of een volledige refund. Omdat de zending verzekerd is verzonden hebben we u vriendelijk verzocht om een ontvangersverklaring in te vullen zodat wij schadeloos worden gesteld. In plaats dat u even persoonlijk contact opneemt, communiceert u via KyOh en schrijft u: Jullie zijn verantwoordelijk voor de levering en als consument kan ik maar wachten en wachten en alles regelen. Maar mag wel vooraf betalen en mijn geld kwijt zijn Zal het regelen met alles op internet! Dat is pertinent niet waar, u heeft zelf bijna 3 weken afgewacht i.p.v. 4 dagen, u bent uw geld uiteraard ook niet kwijt (de refund is inmiddels gedaan) maar een klein beetje medewerking van uw kant is dan wel nodig. Met vriendelijke groet, BatterijserviceNL

Goede prijs en snel geleverd

Goede orijs en snel geleverd

Super snelle service

Goede website, snel verzonden. Prima service

Makkelijk, vlot en zonder omhaal

Prima, aanbevolen

Prima, snel geleverd

Goede prijs en snelle levering. Top!

Goed advies, goede service en goede levering!

Uitmuntend

Goedkoop , goed verpakt en razendsnel geleverd.

Snel veleverd

Zeer eenvoudig te bestellen en super snel geleverd voor een goede prijs. Ook fijn is het brievenbus pakketje.

gewoon goed

duidelijke site en snelle levering

Snelle en juiste levering.

Correcte en snelle levering.

Burg Krollaan 21

5707 BA Helmond

+31(0)492 55 43 16

Over Batterijservice.nl

Batterijservice is onderdeel van Batterijservice Nederland B.V. en ruim 25 jaar actief in de verkoop van batterijen, (onderhoudsvrije) loodaccu's, laders en toebehoren. Tevens zijn wij officieel dealer van GPbatteries, LY-ON en distributeur van Tadiran, Saft, Fiamm, Duracell, Energizer, Xtar en vele andere merken. Kortom een totaalleverancier op batterijgebied voor particulier, handel en industrie !