In een woord "GEWELDIG"

De bestelling verliep prima aan de telefoon en de aflevering was perfect op tijd en de inhoud van het kerstpakket ziet er uitstekend en verzorgd uit. Mijn complimenten!

Prima en snel geleverd

Verpakking ziet er in het echt minder mooi uit dan op de site, beetje kaal doosje.

Overzichtelijk aanbod en makkelijk om te bestellen.

Het aanbod en de online bestelprocedure waren helder en makkelijk. Daarna werd het proces rommelig toen er een afwijkend aflevermoment moest worden bepaald. Hierin kwamen beloftes niet uit en werd het een 'jammer, maar zo is het nu eenmaal' verhaal. Vanuit klant perspectief heb ik dit als minpunt ervaren. De geleverde pakketten waren top!

Goed begeleid

Inhoud van het pakket werd als zeer goed aangemerkt door de ontvangers! Logistiek zat het ook goed in elkaar, melding en instructies zijn duidelijk. Bezorging liet ook niets te wensen over, op voorhand word je getipt over de beste afleverdatum en deze leverdatum werd, ondanks de hectiek van bezorging valk voor kerst, uitstekend aangehouden.

Leuke pakketjes en super service!

Service is echt top! Kwaliteit van de pakketjes ook.

Uitmuntend!

Wat een verademing is de Service van deze mensen! Alles werd steeds weer geverifieerd en Stefan heeft zijn uiterste best gedaan. Een dikke 10!

Wij waren heel blij met jullie pakket en service

In deze tijd van Corona en thuiswerken een prima oplossing. Maar ook voor in de toekomst. Ieder wat wils. Wel zou ik in het vervolg de giftbox iets meer "aankleden". Verder was de service erg goed. Twee giftboxen waren niet aangekomen en gelijk al la minute hebben jullie dit opgelost. In deze drukte een perfecte service! Ga zo door!

Een TOP cadeaupakket en super service!

Het was een feestje om de verschillende pakketten te bekijken en uit te zoeken. Wij als Managementteam wilde ons personeel wat extra in het zonnetje zetten in deze lastige en tevens creatieve tijd die we samen hebben gecreëerd, De service is top, we werden tevens persoonlijk gebeld door de leverancier van de pakketten, over de verwachte levertijd en tijdstip dat zij kwamen leveren. Het personeel was erg verrast bij het uitpakken van het mooie en uitgebreide kerstpakket. Is zeker voor herhaling vatbaar! Hopelijk kunnen we deze mooie pakketten op dat moment persoonlijk afgeven tijdens een feestelijke borrel. op naar een mooi en gezond jaar 2021!

zeer ruime keus en goede service

Goed geholpen bij vragen. Het was makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. De collega's waren zeer blij met het cadeau.

Goede service!

Snelle en goede service. Goed geholpen en op de juiste dag bezorgd!

Het bestellen en afleveren ging helemaal goed. Precies op de gewenste datum werden de pakketten geleverd. Keurig gesealed, dus niets op aan te merken.

Goed vlot en correct geholpen

Goed vlot en correct geholpen

Zeer tevreden professioneel bedrijf die hun woord nakomt

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening. Ik heb op het nippertje besteld omdat het bij een andere bedrijf niet goed ging met de levering. Ditmaal ging het goed. Ik heb vrijdag besteld en kreeg de pakketen zoals beloofd maandag gelijk thuis bezorgd. Ik ben erg tevreden ermee en zal jullie zeker aanbevelen! En de inhoud waren ook erg leuk van de verrassingspakketen.Volgend jaar bestellen we weer bij jullie

slechte klantenservice

Er is beloofd om terug te bellen, al 2 maal want er is 1 pakket te weinig geleverd. Pakketten top. Tot op heden nog niks vernomen en we hebben deze dinsdag nodig..

Zeer tevreden over inhoud verrassingspakket!

Uitzoeken en bestellen ging supersnel. Het afleveren was door de drukte een grotere uitdaging en uiteindelijk is het allemaal op tijd goed gekomen. De pakketten zijn mooi en hebben een goede inhoud.

Goed gevulde pakketten én duidelijke communicatie!

Op de levering zat een dag vertraging maar daar werd ruim op tijd heel helder over gecommuniceerd. Prettig overleg en de pakketten waren goed gevuld tot vreugde van onze medewerkers.

Geen enkel probleem , alles correct afgehandeld.

Van bestellen tot leveren uitstekend

Vanaf het bestelmoment en de betaling wordt je via mail op de hoogte gehouden. Duidelijke instructies wanneer uitlevering gaat plaatsvinden en duidelijke instructies wat te doen bij ontvangst. Uitlevering ging goed dus ik kan niet zeggen wat er dan gebeurt zou zijn maar uitgerekend in deze tijden was de logistiek goed. Omdat er toch veel aanbieders waren zelf ook een review gedaan en de reacties waren goed ... en dat kan ik bij deze beamen. Ik denk dat dit een bedrijf onder de vlag van Sligro is. Inhoud van het pakket, de uitstraling en de producten uitstekend en komen overeen met de omschrijving

Ruime keus en sublieme service

Na mijn betstelling nog een paar vragen gesteld en deze zijn telefonisch beantwoord en verder verwerkt in onze bestelling. Niets dan lof, ook van onze medewerkers die de pakketten gekregen hebben. Zeker een goede relatie om volgend jaar weer mee in zee te gaan.

Goede service en Goed pakket

Bestelling ging vlot, snel reactie en persoonlijke afhandeling. Pakket kwam keurig op tijd en de prijs-kwaliteit boven verwachting

Prachtig!

Voor al onze personeelsleden dit jaar een mooi kerstpakket uitgezocht via kerstpakkettenonline.nl. Gekozen voor het pakket met de wereldtrolley om onze personeelsleden uitzicht te bieden op hopelijk weer leuke ontspanningsuitjes in 2021. Het is een zwaar jaar voor iedereen geweest. Blij verrast hoe het pakket er uit zag. Hele mooie trolley en mooi gevuld met leuke producten. Ook de service via kerstpakketonline verliep vlekkeloos.

Dit was de 1e keer dat ik bij Kerstpakketonline.nl heb besteld en ik moet zeggen dat ik super tevreden ben. Ze houden zich aan de afspraken en ik moest nog 2 pakketten nabestellen en dat ging ook perfect. Netjes behandeld.

Superservice!

Voor ieder wat wils. Goede service, vriendelijke medewerkers.

Prima service, leuke pakketjes

Leuke pakketjes voor iedere beurs. Goede service. Helemaal tevreden!

Leuke pakketten voor een prima prijs

Voor onze groep vrijwilligers zoek ik jaarlijks een attentie dat binnen ons budget past. Dit jaar hebben we gekozen voor Choco and Cookies, een leuk, compleet themapakket voor een prima prijs. Verpakt in een aantrekkelijke doos vormt het een mooi geheel. Keurig volgens planning geleverd. Kortom, een tevreden kant!