Behulpzaam en vriendelijk

Goede ervaringen mee en leuke cadeaus om uit te kiezen!

GEWELDIG!

Zeer goede communicatie, Zeer klantvriendelijk aan de telefoon. Exact afgesproken leverdatum alhoewel wij zelf laat besteld hadden. Is aan iedereen aan te raden om er je pakketten te bestellen. Ook zeer ruime keuze uit pakketten. Topper!!

Heel veel keuze in zowel assortiment als prijs

Duidelijke website, veel keuze, ruim assortiment, diverse prijzen. Keurig op tijd bezorgd, kortom volledige ontzorging voor de kerstpakketten die goed door de collega's werden gewaardeerd.

Bestellen er al meerdere jaren naar volle tevredenheid

Ruime keuze uit pakketten, correcte levering en communicatie. Personeel altijd tevreden over het pakket.

keurige levering en heel mooi pakket!

Keurige levering, mooi op tijd, goed verpakt. Leuke, maar vooral ook bruikbare spulletjes. De bestelling voor komend jaar staat alweer in mijn agenda :-)

Praktisch met inhoud!

Onze collega's waren zeer verrast door dit pakket met inhoud! Met name de praktische designtas, die de meesten nu dagelijks gebruiken, maar ook de lekkere inhoud viel in de smaak. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Leuke pakketten en super snelle levering.

Wij maakten altijd de pakketjes zelf voor onze vereniging. Door tijd gebrek moesten we dit jaar een pakket online bestellen, nou dat is zo goed bevallen dat gaan we dit jaar weer doen! Wat een leuk pakket en was wat het moeilijk om een pakket te kiezen. Er zijn er zo veel!

Goed geregeld mooie pakketten

Pakketten waren keurig volgens de gemaakte afspraak ontvangen. Leuk met 2 kleine extra's (die niet waren vermeld in het overzicht), dus dat is altijd leuk!

Makkelijke manier van pakketen bestellen

Via de voorbeeld webshop krijg je een goed inzicht in wat je kan verwachten. Leuke diversiteit van aangeboden pakketen. Wij hadden gekozen voor het "keuzeconcept" waarbij de medewerkers zelf hun kado op basis van punten konden uitzoeken, snel en makkelijk. Enige puntje van verbetring was het ontvangen van de documenten (kaartjes), dit duurde best lang.

uitstekend

Wij hadden voor onze groep Foodsharing Helmond 30 kerstpakketten besteld. Deze delen wij dan uit aan leden van onze groep die het zwaar hebben om ze zo toch een fijne kerst te bezorgen. De pakketten zien er prachtig uit en we kregen niets als complimenten over de inhoud. Het betsellen was simpel , het leveren ging feilloos. Kortom , niets te klagen hoor ,integendeel wij zijn super tevreden en als we eind van het jaar weer pakketten moeten bestellen dan weten we jullie te vinden !!

Fantastisch geholpen

Dit jaar voor het eerst onze kerstpakketten hier besteld, dit gaat ideaal online. Ook telefonisch keurig en vlot geholpen door Chris. De pakketten zien er echt uit zoals online te zien is, we kregen leuke en tevreden reacties.

Hele mooie goed gevulde kerstpakketten voor jong en oud! Ook onze buitenlandse medewerkers zijn steeds zeer tevreden. Het blijft toch het leukst om met Kerst een pakket te geven en te ontvangen, blijk van waardering en een liefdevolle kerstgroet ineen!

Mooi pakket

Een mooi kerstpakket goed verzorgd & prima aflevering

Niet consistent met de inhoud van het pakket, service kan beter

Personeel getrakteerd op kerstpakketten waarbij blijkbaar de inhoud verschilt (lees: ontbreekt) op de bijzondere onderdelen. Communicatie van de service belooft oplossingen maar voert niets uit. Geeft mij als verantwoordelijke geen vertrouwen!

Volle pakketten, op tijd geleverd, blij personeel

Wij hebben afgelopen jaar kerstpakketten bij jullie afgenomen. De pakketten zaten enorm vol met diverse artikelen. Het personeel hebben zeer positieve reacties op het pakket gegeven dat er voor elk wat wils is. De levering is in overleg met kerstpakketonline betijds geleverd zonder enige vertraging. De klantenservice heeft mij goed geholpen om alles goed te organiseren voor ons personeel. Afgelopen jaar was de eerste keer dat wij bij jullie hebben besteld, en prijstechnisch zijn jullie de goedkoopste. Wij zullen in de toekomst weer bij jullie bestellen. Jullie hebben er een nieuwe klant bij.

Mooi pakket

Goede levering en goede service!

Perfecte Service

Grote partij kerstpakketten besteld en alles ruim op tijd binnen. Dozen zijn nauwkeurig ingepakt met een mooi assortiment aan bruikbare goederen. Zeker aan te bevelen en wij bestellen einde van dit jaar weer!

Snelle service - goed resultaat

Op 20-12 nog contact gehad voor last minute kerstcadeaus en goed geholpen door Merel. Dank team Kerstpakket.

Iedereen vandaag blij mogen maken met een mooi pakket! Nette aflevering mooi verpakt!! Tot volgend jaar.

Snelle service, leuk concept!

Telefonisch contact was vriendelijk, levering snel en netjes.

Zo gemakkelijk te regelen, geen omkijken naar

Wat is dit handig, met een paar muisklikken hebben we de kado's voor onze vrijwilligers geregeld. Voor de diverse interesses zit er altijd wel iets bij, zij blij wij blij :)

Loslaten, het komt goed

Fijn dat je je bestelling kan plaatsen en dan weten dat het goed komt. Leveren op tijd en chauffeur is ook lekker meedenkend. Hij moest een stuk door het grind. Samen ons gelukt ze op de juiste plek te krijgen Top.

Mooie pakketten voor een net prijsje

Makkelijk te bestellen en te bepalen wanneer je het geleverd wlt hebben

Prachtig pakket, goede service

Een duidelijke website met veel keuze. De bezorging is goed aangekondigd en op het juiste moment bezorgd.

Het bestellen was een eitje

We hebben fijn paketten uit kunnen zoeken voor onze uitzendkrachten en zzp-ers Ook als relatie geschenken zijn we goed geslaagd