Goede service, snel en adequaat

Kerstpakketten besteld voor het marineschip Zr Ms Zeeland, om de bemanning een leuk presentje te geven voor de feestdagen. Ik raad Kerstpakketonline.nl daarom ook iedereen aan. Fijne feestdagen Nick

Duidelijke website, goede prijzen en snelle afhandeling !

Een erg overzichtelijke website waar iedereen mee overweg kan. Voor elk budget een passend cadeau te vinden. Prijs - kwaliteit verhouding is prima en afhandeling is prima. Persoonlijk zou ik het iedereen aanraden om bij Kerstpakketonline.nl te bestellen !

Ik vond het bestellen op de website zeer eenvoudig. Ik heb ruim op tijd besteld. Omdat mijn keuzes uit 1 magazijn komen hoefde ik maar 1 keer verzendkosten te betalen. De zending is vervolgens op de juiste datum bij mij afgeleverd en staat nu te pronken tot het de dag van uitgifte is. Alles was prima ingepakt en is ook allemaal keurig aan mij geleverd.

Simpel en super Makkelijk te bestellen, goede website. Cadeautjes ingekocht voor kerst voor bedrijf collega's. Erg snel, goed verpakt, en heel aangekomen. Top.

Verrassende en mooie keuze voor een speciaal kerstpakket

Voor de eerste keer een pakket besteld bij Kerstpakketonline.nl Nog niet binnen maar de keuze was uitgebreid, gevarieerd en mooi op elkaar afgestemd. Voor elke prijsklasse een keuze. Ben heel benieuwd naar het pakket en heb er zin in om het uit te pakken.

Ruime keuze assortiment en correcte afwikkeling

Voor het 2e jaar achter elkaar Kerstpakketten besteld. Ruime keuze, goede communicatie en afspraken worden nagekomen.

Vlotte persoonlijke service

Goede en snelle service op maat met de klantenservice. Wij raden jullie zeker aan!

Prima en vlotte afhandeling in 2022 en wij gaan er zeker vanuit dat dit voor 2023 ook gaat lukken . Alvast een Merry Christmas voor alle Kerstpakketonline collega's

Gemakkelijk en zeer snel

Na de bestelling waren de pakketten zeer snel binnen, ik kreeg veel complimenten van mijn relaties, ze vonden het een erg mooi pakket. Verder eigenlijk niks op aan te mekren, eind van dit jaar worden ze weer hier besteld!

GEWELDIG EN SUPER MAKKELIJK

Op de bonnefooi kerstpakketten (13) besteld gewoon van een plaatje. Altijd moeilijk maar goed gelukt met het bedankpakket in goud. Deze 13 collega's hadden een keuze voorgelegd gekregen en zij wilde een heerlijk ouderwets pakket om met zijn of haar gezin uit te pakken. Leuke reacties ontvangen, er zat voor iedereen iets in dus dat was super. Hartelijk dank voor de geweldige service, alles duidelijk met de mail bevestigd en op tijd (was ik blij mee) afgeleverd. Want altijd afwachten of het gaat lukken voor het bedrijf in deze drukke tijd. Misschien tot volgend jaar als we weer heerlijk ouderwets gaan doen. Sylvia Vader/VAPRO

Keurig verzorgt pakket

Medewerkers waren blij met kerstpakket. Bezorging was mooi op tijd en compleet. Ruime keuze uit assortiment op de site.

Top service!

Op het allerlaatste moment moest er nog 1 extra pakket toegevoegd worden aan mijn bestelling. De gezellige en vriendelijke man aan de telefoon kon niks beloven omdat de zending eigenlijk al helemaal gereed stond om naar het depot te sturen, maar zou zijn best gaan doen. Na 10 minuutjes werd ik teruggebeld dat het gelukt was! Echt top! Dat het gelukt was, is natuurlijk fijn. Maar vooral de vrolijkheid en bereidwilligheid van de medewerker.. die zie je niet overal meer!

betrouwbare levering, mooie pakketten

Prima ervaring, net als de vorige keer. Keurige pakketten en keurig volgens afspraak geleverd.

Goede en snelle service! Gaan we volgend jaar nog eens bestellen

Via Kerstpakket online kerstpakketten gekocht. We kwamen er later achter dat we iets te weinig hadden besteld en konden gelukkig met hulp van een medewerker extra pakketten toevoegen. Bestellen was makkelijker en snel. Pakketten werden ook geleverd op de afgesproken datum!

Eenvoudig en snel geregeld

Mooi overzicht van de beschikbare kerstpakketten. Bestellen was eenvoudig. De pakketten waren snel geleverd (en dat net voor Kerst) De mogelijk om achteraf te betalen was voor ons ook een prettige uitkomst.

Mooi pakket en vriendelijke service

Mooi pakket voor een goede prijs. Dat is toch altijd maar even afwachten als je iets online besteld.. Maar heel tevreden en ook complimenten van de collega's gehad! Levering was top en de communicatie hierover vooraf ook. Het chatten via de website werkt ook goed en de communicatie daarin was prettig.

Fijn bedrijf die je overal van op de hoogte houdt

Ik heb een fijne ervaring met het bestellen van de kerstpakketten. Alles was helder bij het bestellen, de pakketten werden op tijd geleverd en van te voren werd je goed geïnformeerd.

Prima kerstpaketten voor een redelijke prijs

Snelle service en op tijd geleverd. Ik ben tevreden.

Leuke pakketten en duidelijk service

Voor onze organisatie had ik kerstpakketten bij kerstpakkettenonline.nl besteld. Duidelijke site, wanneer er toch vragen waren makkelijk te bereiken via de chat. Levering keurig volgens afspraak. Een aanrader!

Uitstekende pakketen en altijd volgens afspraak

Mijn ervaring met Kerstpakketonline is al een aantal jaar positief de pakketen zijn altijd op tijd geleverd. Als er problemen zijn worden we op tijd op de hoogte gebracht.

Keurig geholpen en mooie pakketten

Ik werd keurig te woord gestaan en geadviseerd in mijn keuze. Pakketten op de afgesproken dag geleverd en de chauffeur heeft ze zelfs voor ons binnen gezet. Het personeel was dik tevreden met het pakket.

Ik werd NIET ontzorgd

Erg vervelend dat er iemand thuis MOET zijn om een handtekening te zetten voor ontvangst; terwijl jullie niet aan kunnen geven WANNEER dat precies plaats gaat vinden?! Meen je nou oprecht dat er iemand een hele dag paraat kan staan om dit pakketje in ontvangst te nemen? We besteden deze bestelling aan jullie uit om ontzorgd te zijn. Daar hoort een werkende Track & Trace bij. Onze bestelling werd niet afgeleverd op de afgesproken dag. Er is geen Track & Trace dus ik weet niet waar onze bestelling uithangt. Na drie dagen niets ontvangen te hebben zijn we zelf gaan bellen. Het antwoord van jullie; er is iets verkeerd gegaan, we sturen u een mail met de cadeau code......... Daar konden we het mee doen. Dus zelf maar achter de computer om er nog een leuke brief voor ons personeel van te maken zodat ze toch iets tastbaars konden ontvangen op de laatste werkdag. Volgend jaar gaan we weer zelf op pad. Wat een teleurstelling.

waardeloos, pakketten werden buiten gedumpt,

Pakketen werden hier buiten gedumpt, pa[ voor mijn auto, zodat ik niet weg kon en alles zelf moest verslepen.

Pakket valt zeer in de smaak

Het kerstpakket was goed gevuld, werd betiteld als bovengemiddeld en niets dan lof van alle ontvangers

Makkelijke website

Makkelijke website dus keuze maken ging prima. Levering op de afgesproken dag. Vriendelijke chauffeur.

Lindanusstraat 14 6031EA Nederweert

0495 84 32 42