Levering op de juiste dag en prijs kwaliteit is top

Zeer tevreden en klantvriendelijkheid bij aflevering. Ook deze keer weer prijs kwaliteit is top

Mooie pakketten en goede service

Ondanks het feit dat er een probleem was met onze pakketten zijn ze keurig op tijd geleverd. Netjes gebeld om het door te geven en goed opgelost

Hele fijne partner voor het verzorgen van de kerstcadeau voor onze medewerkers. Wij wenste keuze voor onze medewerkers en die hebben wij gekregen in onze eigen omgeving. Ook de service en het contact was uitstekend. Dank voor de hulp in deze drukke tijden

Alleen maar leuke reacties van de medewerkers

Omdat ik een vrij jong team heb is het altijd goed zoeken naar iets wat hun aanspreekt. En dat had ik hier snel gevonden. Hele leuke reacties ontvangen van de medewerkers! Helemaal geslaagd!

eerste keer, goed bevallen

eerste keer besteld, ruime keuze en alles conform afspraak afgeleverd

Precies zoals op de foto

Meer dan voldoende keuze. Fijn om pakketten te ontvangen waarin exact de beloofde inhoud zit. Bovendien keurig op tijd bezorgd!

Mooi pakket, op tijd geleverd

Ik was erg laat met bestellen maar er was nog voldoende keuze en heb een mooi pakket gevonden waar al het personeel heel blij mee is. Ondanks dat ik het op het laatste moment heb geregeld is alles keurig op tijd geleverd.

Pakket niet geleverd op afgesproken datum en bleek vervolgens uitverkocht!

Afspraken gemaakt betreft betaling. Leek fijne service. Pakket zou donderdag geleverd worden. Maandag erna contact. Pakket bleek uitverkocht en niks vergelijkbaars mogelijk. Ook keuzecadeau niet geleverd omdat doosjes op waren. Telefonisch 30 min. in wacht, geen contact. Mail verstuurd dat ik geld terug wil. Dag later geen contact, geen geld terug, geen kerstcadeaus.

Tevreden met mooie pakketten

Dit jaar ook weer een mooi pakket uitgezocht voor onze medewerkers met lekker veel snoep, koek en chips, want daar houdt ons jeugdig personeel wel van. Pakketten weer keurig op de gewenste dag geleverd.

Overzichtelijk,netjes en volgens afspraak nagekomen

Duidelijke website met duidelijke keuzes,betaling correct met daarbij faktuur en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden met de pakketten en de gehele afwikkeling. Beveel het zeker aan

Op tijd en keurig geleverd, mooie producten, mooi pakket!

De eerste keer dat ik een kerstpakket online bestel. Ik heb meteen een goede keuze gemaakt! De pakketten werden keurig geleverd in een feestelijke doos. Exact op de gewenste leverdatum. De inhoud viel ook zeer goed in de smaak bij de medewerkers. Allemaal enthousiaste en blije gezichten ;)

Mooie kerstpakketten!

Top pakketten. Ruime keuze, op tijd en netjes geleverd.

Keurig geleverd

Prettige klantenservice en keurig op de juiste datum geleverd. De pakketten zaten goed vol en het personeel was er zeer blij mee. Volgend jaar weer bij jullie.

Een heel leuk Kerst pakket!

Als organisatie waren we wat laat met het bestellen, maar alles is op tijd geleverd! Ook het contact via de chat verliep goed.

Verrassend en prettig

Er is veel keus om een cadeau te kiezen en ook prettig is de mogelijkheid om dit aan een goed doel te doneren.

Slordig

Had kerstpakketten zonder alcohol besteld. Ik heb namelijk minderjarigen in dienst. Er blijkt toch een klein flesje drank in te zitten

top

prachtig pakket met zorg samengesteld

Heel erg tevreden

De pakketten werden geleverd op de afgesproken datum. De prijs- en kwaliteitverhouding is ook goed. Super veel lekkere dingetjes voor helemaal niet veel geld.

Groot assortiment, uitstekende service

Wij hebben het Panini pakket gekozen, een goed gevuld met leuke producten. Wij hebben er leuke reacties op gekregen van onze jongens.

Zeer leuke kerstpakket

Erg leuke kerstpakket! Veel complimenten gekregen! Enige waar ik erg om baal; vanwege de achtergrond van de meeste medewerkers heb ik bewust geselecteerd op halal. Helaas; de marshmallows zijn gemaakt met varkensgelatine. Dus deze filter klopt niet (helemaal).

Snelle levering :-)

Hoewel ik erg laat was met bestellen hebben wij de pakketten keurig op tijd ontvangen. Ook credits voor het vervoersbedrijf, vriendelijke en nette chauffeur, top!

Geweldige pakketten

Voor maar 10 euro per pakket had ik een geweldig kerstkado voor onze vrijwilligers! En de producten in het pakket zijn ook nog eens van prime kwaliteit.

fantastisch! keurige communicatie

super blij met de service en levering!

Prima pakket, keurige levering

Ik was wat laat met het bestellen, maar ondanks dat keurig op tijd geleverd!

Weinig meedenkend vermogen, wel de afspraken nagekomen

Onze bestelling is volgens afspraak geleverd, op tijd en compleet. Wat dat betreft geen klachten. Helaas bemerkten wij echter weinig meedenkend vermogen bij Kerstpakkettenonline.nl: Toen wij, weken voor levering, vroegen of er van de 40 pakketten één mocht worden geschrapt omdat er een collega was met een glutenallergie, was dit niet mogelijk. Bij een bestelling van ruim €2.000 was het niet mogelijk om één pakket in mindering te brengen, wat wij erg vreemd vonden. Vervolgens was het ook niet mogelijk om alle pakketten toch bij de mensen thuis te laten bezorgen (uiteraard tegen betaling van de extra verzendkosten). Hiervoor moesten wij kiezen aangezien men niet meer naar kantoor kon komen vanwege de Corona-maatregelen. Ook dit vonden wij erg vreemd en vervelend. Wij vinden het spijtig dat er niet iets meer flexibiliteit was te bemerken in de dienstverlening. Wij hebben nu een extra, ongebruikt pakket en moesten zelf de bezorging van de pakketten bij de mensen thuis regelen met de boodschap 'probeer maar creatief te zijn.'