De kerstpakketten die we hadden besteld bleken toch niet voorradig te zijn. Er werd netjes een alternatief aangeboden en de bestelde pakketten zijn netjes op tijd geleverd. Goed gevuld!

Snel, accuraat en volgbaar

Vanaf de bestelling tot aan levering wordt je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen omtrent de levering. Samenstelling van het pakket is duidelijk op de website.

Alles netjes en optijd geleverd. Persoonlijk kaartje kon er ook bij.

Fijne ervaring!

Ik was vrij laat met bestellen waardoor maatwerk niet meer mogelijk was. Toch keurig geholpen en fijne kerstpakketten voor de medewerkers uitgezocht. Ons pakket bestond uit 2 delen (foodpakket en janzen pakketje) deze werden ook door 2 koeriers geleverd. Beide alleen niet op de datum die we als bevestiging kregen in de mail en voor één levering hoefde zelfs niet getekend te worden. Voor ons geen probleem maar wellicht handig om naar te kijken voor de toekomst. Al met al, zeer tevreden!

Helemaal top

Keurig op tijd geleverd, prima verzorgd

Prima en servicegericht

De pakketten zijn in goede orde ontvangen. Keurig gesealed op een pallet. Helaas niet op de dag die afgesproken was, maar door de klantenservice is er alles aan gedaan om ons op de hoogte te houden en zijn de pakketten alsnog de volgende dag al bezorgd. Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Mooie pakketten op tijd geleverd

De pakketten zien er netjes uit. De bezorger van het bedrijf zelf leverde volgens de bezorgtijden in de mail.

Mooie en goed gevulde pakketten.

Door alle collega’s is dit kerstpakket goed ontvangen en goed gewaardeerd. Lekkere dingen om de kerst mee door te komen. Daarom wensen wij alle medewerkers van kerstpakketten online, hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar. Bedankt namens de bemanning van MS Tridens.

Prachtige kerstpakketten voor een mooie prijs

Levering was snel en zonder problemen

Heel fijn dat de kerstpakketten op tijd geleverd zijn! Keurig op een pallet in ontvangst mogen nemen. Hopelijk zijn de werknemers straks ook zo tevreden:-)

Wat een mooie kerstpakketten, grote keuze. Komen afspraken na.

Feestelijk

Mooie site met heel veel keus aan kerstpakketten. Snelle reactie bij een vraag en netjes te woord gestaan. Datum van aflevering was juist kortom hierop niks op aan te merken. Mooie kerstpakketten waar onze medewerkers zeker blij mee zullen zijn. Waarom ik geen 10 geef is dat er een kaart bij inzit met de woorden Proost op 2021!! vind ik echt niet gepast. Waarom zouden wij proosten op 12 maanden corona en er zijn werknemers die een dierbare hebben verloren of sommige bedrijven een collega en dan zit er zo'n kaart bij, dat vind ik dus erg jammer.

Aanrader

Veel en kwalitatief goede keuze. Gebruikersvriendelijke website en prima service. Alle stappen worden keurig nagekomen. Pakketten zien er ook heel goed uit en is niet alleen een cadeau om te krijgen, maar zeker ook om uit te delen! Volgend jaar weer?

Super vriendelijke en goede service

Dit jaar voor het eerst bij kerstpakketonline.nl een bestelling geplaatst. Normaal geven wij ons personeel een cadeaupakket en dit jaar wilden we graag iets anders doen en hebben wij gekozen voor het keuzeconcept pakket. Het contact met de medewerkers was in 1 woord uitstekend! Goed geholpen met alle vragen, snel antwoord gekregen en alles super snel en volgens afspraak geleverd! De cadeaukaarten voor de medewerkers zien er heel goed uit en we hopen dat dit in de smaak gaat vallen zodat wij volgend jaar ook van deze fijne service gebruik kunnen maken! Dankjewel medewerkers van kerstpakketonline.nl!!

Zoals het hoort

Bestelling snel kunnen plaatsen, op de hoogte gehouden per mail. Gewoon netjes en goed.

In een woord "GEWELDIG"

De bestelling verliep prima aan de telefoon en de aflevering was perfect op tijd en de inhoud van het kerstpakket ziet er uitstekend en verzorgd uit. Mijn complimenten!

Prima en snel geleverd

Verpakking ziet er in het echt minder mooi uit dan op de site, beetje kaal doosje.

Overzichtelijk aanbod en makkelijk om te bestellen.

Het aanbod en de online bestelprocedure waren helder en makkelijk. Daarna werd het proces rommelig toen er een afwijkend aflevermoment moest worden bepaald. Hierin kwamen beloftes niet uit en werd het een 'jammer, maar zo is het nu eenmaal' verhaal. Vanuit klant perspectief heb ik dit als minpunt ervaren. De geleverde pakketten waren top!

Goed begeleid

Inhoud van het pakket werd als zeer goed aangemerkt door de ontvangers! Logistiek zat het ook goed in elkaar, melding en instructies zijn duidelijk. Bezorging liet ook niets te wensen over, op voorhand word je getipt over de beste afleverdatum en deze leverdatum werd, ondanks de hectiek van bezorging valk voor kerst, uitstekend aangehouden.

Leuke pakketjes en super service!

Service is echt top! Kwaliteit van de pakketjes ook.

Uitmuntend!

Wat een verademing is de Service van deze mensen! Alles werd steeds weer geverifieerd en Stefan heeft zijn uiterste best gedaan. Een dikke 10!

Wij waren heel blij met jullie pakket en service

In deze tijd van Corona en thuiswerken een prima oplossing. Maar ook voor in de toekomst. Ieder wat wils. Wel zou ik in het vervolg de giftbox iets meer "aankleden". Verder was de service erg goed. Twee giftboxen waren niet aangekomen en gelijk al la minute hebben jullie dit opgelost. In deze drukte een perfecte service! Ga zo door!

Een TOP cadeaupakket en super service!

Het was een feestje om de verschillende pakketten te bekijken en uit te zoeken. Wij als Managementteam wilde ons personeel wat extra in het zonnetje zetten in deze lastige en tevens creatieve tijd die we samen hebben gecreëerd, De service is top, we werden tevens persoonlijk gebeld door de leverancier van de pakketten, over de verwachte levertijd en tijdstip dat zij kwamen leveren. Het personeel was erg verrast bij het uitpakken van het mooie en uitgebreide kerstpakket. Is zeker voor herhaling vatbaar! Hopelijk kunnen we deze mooie pakketten op dat moment persoonlijk afgeven tijdens een feestelijke borrel. op naar een mooi en gezond jaar 2021!

zeer ruime keus en goede service

Goed geholpen bij vragen. Het was makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. De collega's waren zeer blij met het cadeau.

Goede service!

Snelle en goede service. Goed geholpen en op de juiste dag bezorgd!

Lindanusstraat 14 6031EA Nederweert

0495 84 32 42