Het bestellen en afleveren ging helemaal goed. Precies op de gewenste datum werden de pakketten geleverd. Keurig gesealed, dus niets op aan te merken.

Goed vlot en correct geholpen

Goed vlot en correct geholpen

Zeer tevreden professioneel bedrijf die hun woord nakomt

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening. Ik heb op het nippertje besteld omdat het bij een andere bedrijf niet goed ging met de levering. Ditmaal ging het goed. Ik heb vrijdag besteld en kreeg de pakketen zoals beloofd maandag gelijk thuis bezorgd. Ik ben erg tevreden ermee en zal jullie zeker aanbevelen! En de inhoud waren ook erg leuk van de verrassingspakketen.Volgend jaar bestellen we weer bij jullie

slechte klantenservice

Er is beloofd om terug te bellen, al 2 maal want er is 1 pakket te weinig geleverd. Pakketten top. Tot op heden nog niks vernomen en we hebben deze dinsdag nodig..

Zeer tevreden over inhoud verrassingspakket!

Uitzoeken en bestellen ging supersnel. Het afleveren was door de drukte een grotere uitdaging en uiteindelijk is het allemaal op tijd goed gekomen. De pakketten zijn mooi en hebben een goede inhoud.

Goed gevulde pakketten én duidelijke communicatie!

Op de levering zat een dag vertraging maar daar werd ruim op tijd heel helder over gecommuniceerd. Prettig overleg en de pakketten waren goed gevuld tot vreugde van onze medewerkers.

Geen enkel probleem , alles correct afgehandeld.

Van bestellen tot leveren uitstekend

Vanaf het bestelmoment en de betaling wordt je via mail op de hoogte gehouden. Duidelijke instructies wanneer uitlevering gaat plaatsvinden en duidelijke instructies wat te doen bij ontvangst. Uitlevering ging goed dus ik kan niet zeggen wat er dan gebeurt zou zijn maar uitgerekend in deze tijden was de logistiek goed. Omdat er toch veel aanbieders waren zelf ook een review gedaan en de reacties waren goed ... en dat kan ik bij deze beamen. Ik denk dat dit een bedrijf onder de vlag van Sligro is. Inhoud van het pakket, de uitstraling en de producten uitstekend en komen overeen met de omschrijving

Ruime keus en sublieme service

Na mijn betstelling nog een paar vragen gesteld en deze zijn telefonisch beantwoord en verder verwerkt in onze bestelling. Niets dan lof, ook van onze medewerkers die de pakketten gekregen hebben. Zeker een goede relatie om volgend jaar weer mee in zee te gaan.

Goede service en Goed pakket

Bestelling ging vlot, snel reactie en persoonlijke afhandeling. Pakket kwam keurig op tijd en de prijs-kwaliteit boven verwachting

Prachtig!

Voor al onze personeelsleden dit jaar een mooi kerstpakket uitgezocht via kerstpakkettenonline.nl. Gekozen voor het pakket met de wereldtrolley om onze personeelsleden uitzicht te bieden op hopelijk weer leuke ontspanningsuitjes in 2021. Het is een zwaar jaar voor iedereen geweest. Blij verrast hoe het pakket er uit zag. Hele mooie trolley en mooi gevuld met leuke producten. Ook de service via kerstpakketonline verliep vlekkeloos.

Dit was de 1e keer dat ik bij Kerstpakketonline.nl heb besteld en ik moet zeggen dat ik super tevreden ben. Ze houden zich aan de afspraken en ik moest nog 2 pakketten nabestellen en dat ging ook perfect. Netjes behandeld.

Superservice!

Voor ieder wat wils. Goede service, vriendelijke medewerkers.

Prima service, leuke pakketjes

Leuke pakketjes voor iedere beurs. Goede service. Helemaal tevreden!

Leuke pakketten voor een prima prijs

Voor onze groep vrijwilligers zoek ik jaarlijks een attentie dat binnen ons budget past. Dit jaar hebben we gekozen voor Choco and Cookies, een leuk, compleet themapakket voor een prima prijs. Verpakt in een aantrekkelijke doos vormt het een mooi geheel. Keurig volgens planning geleverd. Kortom, een tevreden kant!

Goede prijs en goede kwaliteit!

Goede prijs en goede kwaliteit, maar de levering liep een week vertraging op.

De klantenservice is echt meer dan uitstekend, de chat gaat snel en makkelijk en telefonisch wordt je enorm snel ter woord gestaan. Top bedrijf!

Schitterende collectie en duidelijke shop

Mooiste collectie die ik tegen ben gekomen.

Super goed

goede en eerlijke partij

Kerstpakketten zien er keurig uit

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Volgend jaar komen we terug om kerstpakketten te bestellen.

Geweldige ervaring met KerstpakketOnline

De mooiste kerstpakketten die ik heb kunnen vinden. Prima door Monique via de chat geholpen. Stipte levering op de dag dat ikzelf kon aangeven. Geweldig!

Pluspunten

Ik had online een bestelling geplaatst. Maar dit ging niet goed. Het geld werd afgeschreven maar de kerstpakketten waren niet meer in het assortiment. Ik was erg van streek hierover. Een medewerker aan de telefoon heeft mij heel goed geholpen door mee te denken naar een passende andere kerstpakket. Hij heeft gezorgd dat het betaalde geld snel werd teruggestort en dat ik toch mooie vergelijkbare kerstpakketten heb mogen ontvangen.

Geen. Goed geregeld. Goede service. Personeel dat meedenkt. Snelle bezorging en loyaliteit naar de klant. Je krijgt wat je beloofd is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke website, snelle terugkopeling van aankoop. Levering volgens afspraak

nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Komt uitstekend de afspraken na. Goede kwaliteit kerstpakketten met veel inhoud. Kortom: top!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wederom kerstpakketten besteld op Origineel Kerstpakket Online. Vorig jaar zéér positieve reacties ontvangen van mijn werknemers omtrent de kwaliteit en hoeveelheid van de pakketten. Daarnaast was de service uitstekend. De klantenservice heeft mij uitstekend wegwijs gemaakt en tevens geadviseerd welke pakketten aansloten bij de wensen van mijzelf en mijn werknemers. Daarom ook dit jaar weer besteld.

Tot op heden geen

Lindanusstraat 14