Heel heel goed

Alle geduld , begrip voor iemand die moeilijk beslist en t allemaal lastig vind. Hele goede service ! Gewoon helemaal meer dan tevreden! Betrouwbaar!

goede uitleg waarom je een bepaalde scooter wel of niet moet kopen.

Na uitleg waarom en waarvoor ik een scooter wilde kopen heeft men zijn best gedaan om voordelen en nadelen van de verschillende prijsklassen uit te leggen. Geheel zonder nadruk te leggen op toch vooral het verkopen van hun product. Dat gaf de doorslag om bij Van der Kruijs de scooter te kopen.

Keurig en prettig bedrijf

Keurig geholpen, goede service

Wat ze beloven komen ze na

Nummerplaat was niet binnen gekomen en die zijn ze gaan halen zodat ik toch mijn scooter kon ophalen op de af gesproken dag.

Niet klant vriendelijk

Ik koop daar nooit niks meer

Beste meneer van Wijk, Spijtig dat u de aankoop van uw nieuwe scooter als niet klant vriendelijk ervaren heeft. Ik begrijp natuurlijk dat u verwacht had een andere prijs terug te krijgen voor uw oude scooter. En nadat u mij de foto's van uw scooter liet zien had ik ook verwacht dat we voor deze prijs, waarvan duidelijk gecommuniceerd was dat deze onder voorbehoud was, konden settelen. Helaas bleek de werkelijke staat van uw scooter toen u hiermee langs kwam toch enigszins afwijkend van wat ik op de foto's had gezien. Ik heb toen een nieuwe prijs genoemd en u ging hier na enig nadenken mee akkoord. De levering van de scooter was enkele dagen vertraagd en daarom hebben we de scooter gratis van een upgrade voorzien. U leek erg content toen u de scooter kwam halen. Toen u later nog eens in de winkel kwam gaf u zelfs aan dat u erg tevreden met de scooter was. Deze review komt daarom wat vreemd op mij over maar is uiteraard uw goed recht. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat, om in aanmerking te kunnen blijven komen voor garantie u de scooter regelmatig dient te onderhouden bij een erkende BTC dealer. Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Mark van der Kruijs Scooters

Super!!!

Aangekomen een hele goede en duidelijke uitleg gehad en proef gefietst. Men neemt de tijd voor je en Men weet echt waar Ze het over hebben. Omdat ik dit niet in 1 dag beslis ook nog op 3 andere plaatsen geweest en proef gefietst. De andere 3 winkels hadden dr echt geen kaas van gegeten en het proef fietsen was een ramp wat kan men je toch een rommel aan proberen te smeren. Met veel vertrouwen een mooie prijs een mooie degelijke en goed fiets met super service Besteld. Mag m binnenkort ophalen.

Alles volgens afspraak verlopen.

Heb inmiddels twee scooters bij dit bedrijf gekocht. (1e nieuw 2e gebruikt) Betreft jonge onderneming met een energiek volle eigennaar De klant staat centraal. De werknemers hebben een service gerichte instelling, ze geven je dan ook het goede gevoel en verdienen wat mij betreft dan ook zeker de gun factor.

TOP !!!

zeer goede zaak vak mensen vak bekaam monteurs goede service en altijd netjes !!

Top! Aanrader!

Net nieuwe scooter opgehaald - helemaal aangepast naar onze wensen. Klantvriendelijk - meedenkend - flexibel.

Netjes en zeer snel geholpen .

in de ochtend twee scooters uitgezocht en s'middags rijden, plus zeer aardige mensen.

Slechte communicatie

Ik heb voor alles zelf moeten bellen, word nergens van op de hoogte gehouden en als ik bel krijg ik te horen dat ze me vanzelf bellen. Vreemd

Mooie zaak

Goede ervaring maar service mag beter,

Goed advies gekregen bij aanschaf van onze nieuwe scooter

Zeer mooie showroom , als je er binnenkomt voelt het als thuis. Je wordt vriendelijk geholpen en je krijgt duidelijke informatie bij aanschaf van de scooter en wat erbij hoort zoals verzekeringen.

Vakkennis volop aanwezig

Na een onverwacht goed bod op de scooters die we 4.5 jaar geleden daar hebben gekocht hebben we 2 elektrische scooters gekocht bij een zeer vriendelijke verkoper. Mark bedankt voor de super service

Wij zijn zeer goed geadviseerd en geholpen door Adriaan Vriens. We hebben beide een top fiets. Snelle levering en service. Kortom uitstekend!

perfekt geholpen

perfekt geholpen

Nemen de tijd voor de klant en er is veel mogelijk

Ik was op zoek naar een scooter, ik kwam tegelijk met een scooter binnen en ging er tegelijk mee naar buiten. Super service

Waardeloos

Nadat we keurig een afspraak hadden gemaakt en verscheidene malen contact hebben moeten maken de scooter maar opgehaald zonder dat hij gerepareerd is. Na 3 weken zonder ook maar enige voortgang. Duidelijk dat ze geen interesse hebben om scooters te repareren die niet bij hun zijn gekocht. Wel bellen dat er van alles gefixed moet worden, maar wat we gevraagd hebben niet gedaan. Sterker, scooter loopt slechter dan toen we hem gebracht hebben. dit is de eerste keer dat ik een review schrijf, nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

Beste Ronald, Gelukkig heeft elk verhaal twee kanten en kunnen wij onze kant van dit verhaal ook delen. De scooter is gebracht voor onderhoud en piepen bij de rem. Na inspectie bleek dat er meer mis was met de scooter. Onder andere de banden zijn dermate versleten dat hiermee niet meer veilig gereden kan worden. Hetzelfde geldt voor de schokbrekers. Overigens niet gek voor een scooter van 10 jaar oud en in de staat waarin deze verkeerd. Wij hebben dit gecommuniceerd naar uw zoon en dit hoefde niet gemaakt te worden. Hier gingen wat dagen overheen omdat we niet direct contact met uw zoon kregen. U begrijpt wellicht dat onze planning dermate strak is. En dat het voor ons erg moeilijk is om een scooter welke wij aan de kant moeten zetten omdat we de klant niet kunnen bereiken erg moeilijk weer tussendoor te plannen is als de klant na een of twee dagen terug belt. Dan komen wij met onze planning, welke in deze onverwacht enorm drukke periode toch al erg krap is, behoorlijk in de knoei en moeten we andere klanten laten wachten. Hierdoor hebben we de scooter zo snel mogelijk tussendoor weer ingepland. Wij moeten momenteel een maand vooruit plannen dus u begrijpt wellicht dat het opnieuw inplannen van de scooter van uw zoon niet binnen enkele dagen lukte. Nadat wij de scooter een onderhoudsbeurt gegeven hadden en de achterrem hadden gereviseerd bleek de scooter niet goed te lopen. Of dit al was of niet laat ik in het midden. Normaal gesproken heeft een onderhoudsbeurt echter geen invloed op het wel of niet goed lopen van de scooter. Feit is in ieder geval dat de scooter veel meer problemen had dan waarvoor de scooter bij ons is neergezet. Onze planning dermate vol zit dat onverwachte of niet gemelde problemen niet op door ons op te lossen zijn in het origineel geplande tijdsslot. Dat de scooter zo goedkoop mogelijk weer de weg op geholpen moest worden. En dat u ons niet de kans wilde geven om te zorgen dat de scooter weer goed zou lopen. De scooter heeft van ons wel een complete onderhoudsbeurt gehad met remrevisie en een nieuwe tellerkabel. Om u tegemoet te komen hebben we aan u niets berekend. Ik hoop dat u elders meer geluk heeft met de scooter. Met vriendelijke groet, Team van der Kruijs Scooters

Zeer service gericht en klant vriendelijk

Ik heb een scooter gekocht bij hun en ik heb er een scooter besteld en ik vindt de de afhandeling richting de klanten perfect.

Super service. Ze helpen je super goed en zijn eerlijk over hun materiaal

Zeer netjes en vriendelijk. Goede service

Netjes en vriendelijk geholpen

Helemaal prima geregeld!!!!!

Top geregeld.. Vriendelijke service!!

Snelle en goede service.

Wordt snel en goed geholpen tegen redelijke tarieven.

Klantvriendelijk en en een superservice!

Ontzettende toppers bij ‘Van der Kruijs’. Heel erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik ben meer dan tevreden!

top service

verstand van zaken en een zeer goede service!