Fantasties

De correcte hulp en zeker de kwaliteit van de service die hun verlenen is zeker een dikke 10 mvg Peter en Hanneke van Esch.

Prima service en aardig en kundig personeel.

Mijn eerste Segway scooter aangekocht bij van der Kruijs. Nette zaak met kundig en vriendelijk personeel. Toen ik mijn scooter kwam ophalen regende het, de scooter werd ingeladen in de vrachtwagen en ik werd netjes thuis afgezet. Dat is nog eens service.

Ik had verwacht sneller met problemen geholpen te worden zoals beloofd

Ik heb een leuke uitleg gehad over 3 elektrische fietsen, voor mij de eerste keer dat ik erop reed! De onderlinge verschillen tussen 3 verschillende merken en prijsklassen zijn uitgelegd. Ik heb gekozen nadat ik er een weekend over had nagedacht en op internet gekeken naar reviews. Nadat ik enkele dagen op mijn nieuwe fiets heb gefietst viel het me op dat het tegenvalt dat ik geen schakel fiets heb gekocht. Aanvankelijk leek me dat juist fijn dat ik niet hoef te schakelen maar het betekent ook dat je heel vaak rond moet met de benen. Toen ik daarvoor naar de verkoper ging en dit tegen hem zei kon hij dit beamen, maar hij wist niet waarom hij dat voor de koop niet met me besproken had? Hij zou daarvoor nog eens met de firma bellen om te vragen of dit aangepast kon worden in de techniek. Dat is tot op heden niet gebeurd, en ik heb er meerdere malen naar gevraagd. Dit maakt dat ik mezelf een lastige klant vind, en ook niet serieus genomen.

Klantgericht, klantvriendelijk, behulpzaam en vakkundig!

Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder positief. We zijn vakkundig en vriendelijk geholpen. Goede adviezen en uitleg gekregen.

Hele vriendelijke mensen

Koop mijn scooter altijd bij van der kruys Altijd behulpzaam en klantvriendelijk

Fijn personeel

Goeie service snel geholpen

Prima zaak goed personeel

Prima ervaring en goed personeel

Mijn eerste scooter gekocht en uitstekend voorgelicht en geholpen door de medewerker.

Voor woon-werkverkeer een eerste scooter gekocht, Peugeot Kisbee, en daarbij prima geholpen door dit bedrijf. Goed voorgelicht daar alles nieuw was voor mij en zeer tevreden met de aanschaf van het product.

Super service!

Super service!

Super goede service

Ik wordt altijd super goed en snel geholpen. Erg blij dat ik mijn scooter hier heb gekocht.

We zijn er tevreden en goede services..

Goed geholpen en kwaliteit.

Zeer snelle en goede service

Ik hen 2 elektrische fietsen gekocht vanuit belgie, op tijd thuis gebracht met uitleg. Vlotte dialoog tijdens de aankoop, erg tevreden

Perfecte oplossing bij problemen.

Na een ongeluk met de scooter, hebben ze mij wederom perfect geholpen. Deze mensen doen echt bijna alles om hun klanten tevreden te stellen.

Ja is me goed bevallen en de beslissing was snel gemaakt haha . Nee was heel goed geregeld nu alleen me andere scooter nog op halen waren ze vergeten mee te nemen naar huis maar achter af kwam het goed uit moest nog extra plaats maken in de schuur en ben goed geholpen door ons marcel

Goede ervaring

Ik ging erheen had een Piaggio Zip die ik tegen vond vallen . Daarom ging ik bij van de kruijs scooters kijken , En legde uit wat me niet beviel aan de piaggio Zip hij rade mijn een scooter sym fiddle 2 aan . Heb die ook gekocht geen moment spijt van gehad hij heeft alles wat ik miste aan de Piaggio zip . Kortom heel fijne scooter en een eerlijk en goed advies van van de Kruijs scooters

Heel heel goed

Alle geduld , begrip voor iemand die moeilijk beslist en t allemaal lastig vind. Hele goede service ! Gewoon helemaal meer dan tevreden! Betrouwbaar!

goede uitleg waarom je een bepaalde scooter wel of niet moet kopen.

Na uitleg waarom en waarvoor ik een scooter wilde kopen heeft men zijn best gedaan om voordelen en nadelen van de verschillende prijsklassen uit te leggen. Geheel zonder nadruk te leggen op toch vooral het verkopen van hun product. Dat gaf de doorslag om bij Van der Kruijs de scooter te kopen.

Keurig en prettig bedrijf

Keurig geholpen, goede service

Wat ze beloven komen ze na

Nummerplaat was niet binnen gekomen en die zijn ze gaan halen zodat ik toch mijn scooter kon ophalen op de af gesproken dag.

Niet klant vriendelijk

Ik koop daar nooit niks meer

Beste meneer van Wijk, Spijtig dat u de aankoop van uw nieuwe scooter als niet klant vriendelijk ervaren heeft. Ik begrijp natuurlijk dat u verwacht had een andere prijs terug te krijgen voor uw oude scooter. En nadat u mij de foto's van uw scooter liet zien had ik ook verwacht dat we voor deze prijs, waarvan duidelijk gecommuniceerd was dat deze onder voorbehoud was, konden settelen. Helaas bleek de werkelijke staat van uw scooter toen u hiermee langs kwam toch enigszins afwijkend van wat ik op de foto's had gezien. Ik heb toen een nieuwe prijs genoemd en u ging hier na enig nadenken mee akkoord. De levering van de scooter was enkele dagen vertraagd en daarom hebben we de scooter gratis van een upgrade voorzien. U leek erg content toen u de scooter kwam halen. Toen u later nog eens in de winkel kwam gaf u zelfs aan dat u erg tevreden met de scooter was. Deze review komt daarom wat vreemd op mij over maar is uiteraard uw goed recht. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat, om in aanmerking te kunnen blijven komen voor garantie u de scooter regelmatig dient te onderhouden bij een erkende BTC dealer. Mocht u hierover vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Mark van der Kruijs Scooters

Super!!!

Aangekomen een hele goede en duidelijke uitleg gehad en proef gefietst. Men neemt de tijd voor je en Men weet echt waar Ze het over hebben. Omdat ik dit niet in 1 dag beslis ook nog op 3 andere plaatsen geweest en proef gefietst. De andere 3 winkels hadden dr echt geen kaas van gegeten en het proef fietsen was een ramp wat kan men je toch een rommel aan proberen te smeren. Met veel vertrouwen een mooie prijs een mooie degelijke en goed fiets met super service Besteld. Mag m binnenkort ophalen.

Alles volgens afspraak verlopen.

Heb inmiddels twee scooters bij dit bedrijf gekocht. (1e nieuw 2e gebruikt) Betreft jonge onderneming met een energiek volle eigennaar De klant staat centraal. De werknemers hebben een service gerichte instelling, ze geven je dan ook het goede gevoel en verdienen wat mij betreft dan ook zeker de gun factor.

TOP !!!

zeer goede zaak vak mensen vak bekaam monteurs goede service en altijd netjes !!

Top! Aanrader!

Net nieuwe scooter opgehaald - helemaal aangepast naar onze wensen. Klantvriendelijk - meedenkend - flexibel.

Netjes en zeer snel geholpen .

in de ochtend twee scooters uitgezocht en s'middags rijden, plus zeer aardige mensen.