Slechte communicatie

Ik heb voor alles zelf moeten bellen, word nergens van op de hoogte gehouden en als ik bel krijg ik te horen dat ze me vanzelf bellen. Vreemd

Mooie zaak

Goede ervaring maar service mag beter,

Goed advies gekregen bij aanschaf van onze nieuwe scooter

Zeer mooie showroom , als je er binnenkomt voelt het als thuis. Je wordt vriendelijk geholpen en je krijgt duidelijke informatie bij aanschaf van de scooter en wat erbij hoort zoals verzekeringen.

Vakkennis volop aanwezig

Na een onverwacht goed bod op de scooters die we 4.5 jaar geleden daar hebben gekocht hebben we 2 elektrische scooters gekocht bij een zeer vriendelijke verkoper. Mark bedankt voor de super service

Wij zijn zeer goed geadviseerd en geholpen door Adriaan Vriens. We hebben beide een top fiets. Snelle levering en service. Kortom uitstekend!

perfekt geholpen

perfekt geholpen

Nemen de tijd voor de klant en er is veel mogelijk

Ik was op zoek naar een scooter, ik kwam tegelijk met een scooter binnen en ging er tegelijk mee naar buiten. Super service

Waardeloos

Nadat we keurig een afspraak hadden gemaakt en verscheidene malen contact hebben moeten maken de scooter maar opgehaald zonder dat hij gerepareerd is. Na 3 weken zonder ook maar enige voortgang. Duidelijk dat ze geen interesse hebben om scooters te repareren die niet bij hun zijn gekocht. Wel bellen dat er van alles gefixed moet worden, maar wat we gevraagd hebben niet gedaan. Sterker, scooter loopt slechter dan toen we hem gebracht hebben. dit is de eerste keer dat ik een review schrijf, nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

Beste Ronald, Gelukkig heeft elk verhaal twee kanten en kunnen wij onze kant van dit verhaal ook delen. De scooter is gebracht voor onderhoud en piepen bij de rem. Na inspectie bleek dat er meer mis was met de scooter. Onder andere de banden zijn dermate versleten dat hiermee niet meer veilig gereden kan worden. Hetzelfde geldt voor de schokbrekers. Overigens niet gek voor een scooter van 10 jaar oud en in de staat waarin deze verkeerd. Wij hebben dit gecommuniceerd naar uw zoon en dit hoefde niet gemaakt te worden. Hier gingen wat dagen overheen omdat we niet direct contact met uw zoon kregen. U begrijpt wellicht dat onze planning dermate strak is. En dat het voor ons erg moeilijk is om een scooter welke wij aan de kant moeten zetten omdat we de klant niet kunnen bereiken erg moeilijk weer tussendoor te plannen is als de klant na een of twee dagen terug belt. Dan komen wij met onze planning, welke in deze onverwacht enorm drukke periode toch al erg krap is, behoorlijk in de knoei en moeten we andere klanten laten wachten. Hierdoor hebben we de scooter zo snel mogelijk tussendoor weer ingepland. Wij moeten momenteel een maand vooruit plannen dus u begrijpt wellicht dat het opnieuw inplannen van de scooter van uw zoon niet binnen enkele dagen lukte. Nadat wij de scooter een onderhoudsbeurt gegeven hadden en de achterrem hadden gereviseerd bleek de scooter niet goed te lopen. Of dit al was of niet laat ik in het midden. Normaal gesproken heeft een onderhoudsbeurt echter geen invloed op het wel of niet goed lopen van de scooter. Feit is in ieder geval dat de scooter veel meer problemen had dan waarvoor de scooter bij ons is neergezet. Onze planning dermate vol zit dat onverwachte of niet gemelde problemen niet op door ons op te lossen zijn in het origineel geplande tijdsslot. Dat de scooter zo goedkoop mogelijk weer de weg op geholpen moest worden. En dat u ons niet de kans wilde geven om te zorgen dat de scooter weer goed zou lopen. De scooter heeft van ons wel een complete onderhoudsbeurt gehad met remrevisie en een nieuwe tellerkabel. Om u tegemoet te komen hebben we aan u niets berekend. Ik hoop dat u elders meer geluk heeft met de scooter. Met vriendelijke groet, Team van der Kruijs Scooters

Zeer service gericht en klant vriendelijk

Ik heb een scooter gekocht bij hun en ik heb er een scooter besteld en ik vindt de de afhandeling richting de klanten perfect.

Super service. Ze helpen je super goed en zijn eerlijk over hun materiaal

Zeer netjes en vriendelijk. Goede service

Netjes en vriendelijk geholpen

Helemaal prima geregeld!!!!!

Top geregeld.. Vriendelijke service!!

Snelle en goede service.

Wordt snel en goed geholpen tegen redelijke tarieven.

Klantvriendelijk en en een superservice!

Ontzettende toppers bij ‘Van der Kruijs’. Heel erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik ben meer dan tevreden!

top service

verstand van zaken en een zeer goede service!

Aardige mensen goede service

Aardige, vaktechnische mensen die met passie een goede service verlenen

Superservice

Goede service, vriendelijk personeel en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Hier kan je gerust wat kopen!!

Super bedrijf mbt assortiment, klantvriendelijk, aantrekkelijke deals, afspraak is afspraak. Kortom, je kan gerust hier kopen.

Goed geholpen door Mike, echt een topservice!

Goede service.

Goed geïnformeerd, verstand van zaken; heeft antwoord op alle vragen en denkt aan de klant en de service die daar bij komt kijken. Bv: een volle tank bij het ophalen van de scooter. Komt niet over als ‘verkoper’ maar iemand die echt meedenkt met de klant.

Goed geholpen

Netjes geholpen

slecht

Niet bereikbaar en voorraad klopt niet.

Beste Fernando, Mijn excuses voor het feit dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Wij zijn wel afgelopen week dicht geweest ivm carnaval. Misschien dat het daarmee te maken heeft gehad. Als je vragen of opmerkingen hebt kun je me altijd mailen via [email protected]. Ik kan geen bestelling van je terug vinden als ik zoek op je mailadres. Dus als het over een bestelling gaat hoor ik ook graag het bestelnummer van je. Je kunt me ook je telefoonnummer doorgeven. Dan bel ik je zelf even. Groeten, Mark van der Kruijs Scooters

een fijne zaak, ben heel goed geholpen en ze dachten goed mee

Ik had veel vragen en redelijk veel aandachtspunten waar ik rekening moest houden voor ik een scooter ging kopen. de verkopers hebben allemaal mee gedacht naar een oplossing en als het nog niet ging passen door de deur, hadden ze al een oplossing klaar!

Uitsrekend

Goede, vriendelijke en professionele service. Alles verliep naar wens.

Komen afspraken na

Alles goed verlopen, snel en correct