Aardige mensen goede service

Aardige, vaktechnische mensen die met passie een goede service verlenen

Superservice

Goede service, vriendelijk personeel en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Hier kan je gerust wat kopen!!

Super bedrijf mbt assortiment, klantvriendelijk, aantrekkelijke deals, afspraak is afspraak. Kortom, je kan gerust hier kopen.

Goed geholpen door Mike, echt een topservice!

Goede service.

Goed geïnformeerd, verstand van zaken; heeft antwoord op alle vragen en denkt aan de klant en de service die daar bij komt kijken. Bv: een volle tank bij het ophalen van de scooter. Komt niet over als ‘verkoper’ maar iemand die echt meedenkt met de klant.

Goed geholpen

Netjes geholpen

slecht

Niet bereikbaar en voorraad klopt niet.

Beste Fernando, Mijn excuses voor het feit dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Wij zijn wel afgelopen week dicht geweest ivm carnaval. Misschien dat het daarmee te maken heeft gehad. Als je vragen of opmerkingen hebt kun je me altijd mailen via mark@euroscooters.nl. Ik kan geen bestelling van je terug vinden als ik zoek op je mailadres. Dus als het over een bestelling gaat hoor ik ook graag het bestelnummer van je. Je kunt me ook je telefoonnummer doorgeven. Dan bel ik je zelf even. Groeten, Mark van der Kruijs Scooters

een fijne zaak, ben heel goed geholpen en ze dachten goed mee

Ik had veel vragen en redelijk veel aandachtspunten waar ik rekening moest houden voor ik een scooter ging kopen. de verkopers hebben allemaal mee gedacht naar een oplossing en als het nog niet ging passen door de deur, hadden ze al een oplossing klaar!

Uitsrekend

Goede, vriendelijke en professionele service. Alles verliep naar wens.

Komen afspraken na

Alles goed verlopen, snel en correct

Altijd goed

Nooit geen problemen

Vriendelijk, komt zijn afspraken na.

We hebben een scooter voor onze dochter gekocht en alles was prima geregeld. We zijn zeer tevreden!

Goed geholpen en fijne scooter

Goed geholpen!

Keurig bedrijf met mooie showroom !

Keurig bedrijf met mooie showroom !

Meteen de scherpste prijs voor een Piaggio Zipp. We hebben in de omgeving op diverse plaatsen een offerte opgevraagd maar hier was het echt de beste prijs. Ook snelle levering met alle accessoires erop en eraan.

Topservice!

Snelle en goede service van ervaren mensen

Service zoals die moet zijn !

Goed advies, goede prijs/kwaliteit... perfect eigenlijk

Top bedrijf!

In een woord geweldig bedrijf!

Snel gekocht , en goed geholpen door Marcel

Mooie scooter, goed behandeld...

goed en netjes behandeld

Nette en goede voorlichting,ben goed tevreden over de scooter.Klein minpuntje,er zou iets aan de snelheid worden gedaan.Ik denk dat ze dit zijn vergeten. Toch vind ik het 5 sterren waard!

Betrouwbaar

Kan redelijk met de prijs onderhandelen Incl innemen van de oude scooter

Het is prima verlopen, hebben mijn piagio zip naar wens omgebouwd.

Tot nu toe tevreden

Tevreden tot op heden

Erg onvriendelijk + schade gemaakt

Onvriendelijk personeel.. Best onaangenaam aangezien ik er een paar honderd euro heb achtergelaten. Daarnaast ook schade gemaakt tijdens het monteren van beugels op een splinternieuwe Vespa.

Beste Sandra, Onze monteur heeft zijn uiterste best gedaan om de beugels zo goed mogelijk te monteren binnen de tijd die hem daarvoor gegeven was. Wij geven een richttijd aan als er om gevraagd wordt maar iedere scooter is anders en soms kan het dan ook zijn dat we de richttijd niet halen. Aangezien je bleef zeggen dat je haast had en dat we op moesten schieten omdat je weg moest heeft hij sneller moeten werken dan normaal. Hierdoor is er een klein krasje ontstaan door de montage van de beugels. Dit hebben we opgelost door een lakstift voor je te bestellen en het krasje weg te werken. Daarbij hebben we je een gratis onderhoudsbeurt aangeboden. De onvriendelijkheid die je hebt ervaren had waarschijnlijk te maken met het feit dat wij niet blij waren dat we de beugels er zo gehaast op moesten zetten. Toch wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Ik ga ervan uit dat het hiermee naar tevredenheid opgelost is voor je. Met vriendelijke groet, Mark Lavrijsen van der Kruijs Scooters

Vriendelijk.

Niet adequaat genoeg bij service