Altijd goed

Nooit geen problemen

Vriendelijk, komt zijn afspraken na.

We hebben een scooter voor onze dochter gekocht en alles was prima geregeld. We zijn zeer tevreden!

Goed geholpen en fijne scooter

Goed geholpen!

Keurig bedrijf met mooie showroom !

Keurig bedrijf met mooie showroom !

Meteen de scherpste prijs voor een Piaggio Zipp. We hebben in de omgeving op diverse plaatsen een offerte opgevraagd maar hier was het echt de beste prijs. Ook snelle levering met alle accessoires erop en eraan.

Topservice!

Snelle en goede service van ervaren mensen

Service zoals die moet zijn !

Goed advies, goede prijs/kwaliteit... perfect eigenlijk

Top bedrijf!

In een woord geweldig bedrijf!

Snel gekocht , en goed geholpen door Marcel

Mooie scooter, goed behandeld...

goed en netjes behandeld

Nette en goede voorlichting,ben goed tevreden over de scooter.Klein minpuntje,er zou iets aan de snelheid worden gedaan.Ik denk dat ze dit zijn vergeten. Toch vind ik het 5 sterren waard!

Betrouwbaar

Kan redelijk met de prijs onderhandelen Incl innemen van de oude scooter

Het is prima verlopen, hebben mijn piagio zip naar wens omgebouwd.

Tot nu toe tevreden

Tevreden tot op heden

Erg onvriendelijk + schade gemaakt

Onvriendelijk personeel.. Best onaangenaam aangezien ik er een paar honderd euro heb achtergelaten. Daarnaast ook schade gemaakt tijdens het monteren van beugels op een splinternieuwe Vespa.

Beste Sandra, Onze monteur heeft zijn uiterste best gedaan om de beugels zo goed mogelijk te monteren binnen de tijd die hem daarvoor gegeven was. Wij geven een richttijd aan als er om gevraagd wordt maar iedere scooter is anders en soms kan het dan ook zijn dat we de richttijd niet halen. Aangezien je bleef zeggen dat je haast had en dat we op moesten schieten omdat je weg moest heeft hij sneller moeten werken dan normaal. Hierdoor is er een klein krasje ontstaan door de montage van de beugels. Dit hebben we opgelost door een lakstift voor je te bestellen en het krasje weg te werken. Daarbij hebben we je een gratis onderhoudsbeurt aangeboden. De onvriendelijkheid die je hebt ervaren had waarschijnlijk te maken met het feit dat wij niet blij waren dat we de beugels er zo gehaast op moesten zetten. Toch wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Ik ga ervan uit dat het hiermee naar tevredenheid opgelost is voor je. Met vriendelijke groet, Mark Lavrijsen van der Kruijs Scooters

Vriendelijk.

Niet adequaat genoeg bij service

mooie gebruikte scooter en prima geholpen

ik was op zoek naar een gebruikte scooter voor incidenteel gebruik in de stad. hier hebben ze een enorm grote keuze en veel kennis van zaken

Doen alles om de klant terwille te zijn.

Wanneer je problemen hebt, denken ze ten alle tijde met je mee. Mocht laatst mijn nieuwe scooter bv al meenemen terwijl de verz. nog niet had uitbetaald. Ze weten hoe hard ik de scooter nodig had.

Ik heb daar een degelijke 2e handse scooter geregeld voor een mooie prijs.

Zeer prettig geholpen en super service!

Zeer prettig geholpen en super service!

Eerlijk advies en perfecte service

Ondanks dat ik daar nog nooit iets gekocht had zeer klantvriendelijk

Betrouwaar en vakkundig

Inmiddels 3de scooter gekocht. Faire deal met geode afspraken die in detail zijn nagekomen en meer. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Goed eerlijk bedrijf

Prima duidelijke uitleg. Bied vertrouwen voor de toekomst qua service.... Piepklein minpuntje. Zouden me bellen als de scooter klaar stond... niet gedaan

'Goede no nonsense mentaliteit

Goede service en afspraak is afspraak

• Personeel
  • Communicatie