Lang

Na de tweede mail om een beoordeling te sturen dan toch maar gedaan.... 30 aug 2022 een automat besteld, 9 sept 2022 binnen. Aansluiting klopte niet. Gemaild. Er werd mij gevraagd door ToSjop of ik akkoord ging dat er andere ringen werden opgestuurd. Die moest ik dan zelf in de mat maken. Prima. Op 15 sept maar even een mailtje gestuurd dat ik het allemaal best wel lang vind duren. En dat ik dat erg jammer vond. Reactie van ToSjop: "Denk maar zo. Dan blijft de mat extra lang nieuw". De ringen kwamen 20 sept binnen. Hoera. Meneer van ToSjop had deze direct op de bus gedaan. Maar ik kreeg ze dus 20 sept. Daarom is mijn ervaring bij deze eerste bestelling bij ToSjop niet zo goed helaas. Daarbij komt dat een set van vier 39,75 kost. Ik heb alleen de bestuurderskantmat besteld. Fijn dat dat kon. Maar de prijs was niet 'naar rato'. 1 mat kost dan 27,25. Allemaal voor het milieu zullen we maar zeggen.

Mijn bestelling werd keurig geleverd. Top kwaliteit

Xx

Xx

Uitstekend geregeld

Simpel, overzichtelijk en snel

Goed product

Kwalitatief goed product voor een scherpe prijs en daarbij een. Snelle en korrecte levering.

Prima mat

Ook omdat je maar 1 mat kan bestellen is dit echt een goede aanbieding, schapo

Makkelijk en snel

Zeer overzichtelijke website. En snelle levering binnen 24 uur geleverd!

Super fijne webshop

Zeker aan te raden ! Fijne webshop ! Komen hun afspraken na ! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed product

Snelle levering en zo op het eerste gezicht matten van goede kwaliteit die ook perfect passen.

Snelle levering Goedcontact Zeker een aanrader

Nvt

Nvt

Beste R, Zou je mij dan eens het ordernummer van je bestelling willen opgeven? De laatste keer dat iemand uit Zwolle bij ons wat heeft besteld is op 7 augustus geweest.

prima geregeld incl communicatie ondanks vakantie

prima geregeld incl communicatie ondanks vakantie

De automatten passen goed. Het materiaal is flexibel, stinkt niet en van goede kwaliteit.

Gooede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering volgens afspraak, mat past exact.

Goed product en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering en product beantwoordt aan het verwachte

goede kwaliteit

goede kwaliteit en snelle levering

niet goed

hallo ik had passende willen hebben en dat doen ze niet grt.

Jammer dat u niet heeft gereageerd op onze mail van 13 augustus waarin we uw medewerking hebben gevraagd. Zoals op onze website staat aangegeven; als u niet tevreden bent kunt u het product gratis retour zenden en betalen wij het aankoopbedrag aan u terug.

Top product

Bedrijf met heel goede communicatie. Dank u.

Matten zien er goed uit

Matten zien er goed uit. De universele bevestiging valt tegen..het is geen klik systeem dus je moet ze er altijd uit schroeven..niet ja dig als je even je mat wil uit kloppen. Dat ter zeide. Na een maand gebruik heeft de bestuurders mat echt al behoorlijk veel slijtage terwijl er nog wel een extra hakstuk in zit.

De klant heeft kostenloos een nieuwe mat ontvangen

Hulpveren van MAD besteld, snel en goed geleverd.

Uitstekend!

Top bedrijf! Voorbeeld voor anderen.

Super product

Bestelt voor Toyota avenssis Snel geleverd en passen goed heb 2.5 duizend km gereden met vakantie. Perfect

Na bestelling snel de hulpveren ontvangen

Hulpveren waren mooi geprijsd en na bestellen snel in huis.

Best price

Low price and very fast and secure delivery