Er is niets negatiefs te melden

Gewoon goed

Niets op aan te merken.

Goede kwaliteit producten

De producten zijn goed en voldoen compleet aan de verwachtingen helaas is het versturen waardeloos waarschijnlijk komt het ergens uit het buitenland en duurt de verzending behoorlijk lang

Response from the business owner

Beste Erik, Dank voor je review. Onze producten komen idd allemaal uit het buitenland. Onze bestellingen worden normaal gesproken dezelfde dag verzonden door onze leveranciers. Jammer genoeg laten de transporteurs ons regelmatig in de steek waardoor levertijden langer zijn dan aangeven.

Goede service, kundig

Goede service met kundig advies

Duidelijke afspraken. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Makkelijk te bestellen en je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Fijne automatten, ziet er netjes uit!

Tevreden met jullie service

perfect voor mijn wagen

De aangekochte matten voor mijn wagen passen perfect, zijn ideaal om schoon te maken en goed bij regenweer.

Top product, schep geprijsd

Top product, schep geprijsd

prima produkt

Correct geïnformeerd qua levering

Goed en snel geleverd

Komt de afspraken na.

Zeer goede service

Van bestelling tot levering alles dik in orde. Zelfs vragen worden dadelijk beantwoord. Zeker een aanrader.

Goed en netjes behandeld

Eerste matten die ik had uitgezocht was er niet. Andere matten waren prima en goedkoper was een goede alternatief.

Zeer stevig product

Snelle levering en stevige rubberen matten

Eigenwijs

Had een kofferbakschaal bestelden specifiek gezocht op het op voorraad zijn van de schaal. Kreeg na betaling bericht dat de schaal bij de leverancier in bestelling was. Heb hierop gemeld dat dat niet de tekst was van de website. Kreeg hierop een mail dat ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen had of over het hoofd had gezien. Hierop gewezen dat google het wel degelijk aangaf. Hierop weer een antwoord gekregen dat ik inderdaad gelijk had en men niet wist hoe dit kwam. Geen excuus niks

Bij vragen goed en snel geholpen en top product geleverd

Ik had hulpveren nodig voor mijn bedrijfsauto. Echter had ik mijn twijfels of de aangeboden veren passend waren. Na een mailtje met een vraag kreeg ik snel kundig en duidelijk advies met een beschrijving met foto's. Hierdoor kunnen controleren of de aangeboden veren juist waren. De MAD hulpveren waren zeer eenvoudig te monteren en doen hun werk naar wens. Kortom ik ben een tevreden klant.

Prima. Gewoon goed

Goed, snelle levering met mooi verpakt

Mooie passende matten

Eenvoudig de matten voor de Saab 9-3 besteld. Qua kleur, maat en uitstraling passen ze prima bij het interieur als vervanging van de originele matten.

Matten en Service zijn allebei geweldig!

Zeer soepele rubberen matten, geen “harde schalen” en perfecte pasvorm. Door omstandigheden kwam de eigenaar de matten zelfs aan huis brengen, onder het genot van een kopje koffie uiteraard!

Prettige ervaring en goed product.

Blij met mijn rubber automatten.

Zeer vlot geleverd

Correct en snel,kon niet beter

Prima bedrijf, heldere communicatie

Veren besteld, waren niet voorradig. Kreeg mail "De order heeft nu de status: "Wachten op leverancier" Prima gecommuniceerd. Veren werden een paar dagen later afgeleverd. Top.

Mooie automatten

Mooie kwaliteit automaten voor mijn autootje.Precies passend Snel en netjes geleverd

Goede heldere service, snelle communicatie, BLIJF ZO DOOR GAAN