Komt afspraken na en prima kwaliteit

De bestelde matten van mijn BMW Z4 Coupe van 2009 waren niet perfect passend. Het bleek een 'overgangsjaar'. Zonder gedoe had ik binnen een dikke week de prima passende matten binnen. Tevreden dus!

Snelle en correcte levering

Prima prijs-kwaliteit en snelle levering van een rubber vloermat voor mijn C4 Grand Spacetourer.

Alles goed op maat.

Prima bedrijf.

Goed product, correcte levering

Rubberen automat past perfect : spullen kunnen goed vervoerd zonder dat ze door de kofferbak glijden. De levertijd is voor tegenwoordige tijd wel aan de lange kant (dag of 5), maar dat staat ook duidelijk aangegeven bij bestellen.

Redelijk

mat was perfect maar de bevestiging is niet conform mjjn auto

Er waren wat kleine foutjes ,maar deze zijn zeer netjes en zorgvuldig hersteld. Ben zeer te vreden

perfect snelle levering

Had ik dit maar eerder geweten

Prima product

Goed passende matten en stevig.

Snelle levering, goede pasvorm en kwaliteit.

Maatwerk

Aparte mat voor de bestuurderskant. Auto Renault Clio van oktober 2001. Mat wordt speciaal op maat gemaakt door leverancier van TopSjop.

geweldig

Goede kwaliteit en perfecte pasvorm.

Waar voor mijn geld

Een prima produkt. Netjes op maat gesneden. Fijn dat er extra hakbescherming is. Fijn dat er ook de optie is om alleen een bestuurdersmat te bestellen. Kortom, ik ben heel content.

Prachtige matten

Ben erg te vreden matten zijn een sierraad voor de auto

Perfecte pasvorm en snel geleverd

geweldig

Rubberen mat aangekocht past perfect in de wagen, zeer goede kwaliteit en een goede prijs . Precies zoals de websjop beschrijft .(vlugge levering)

Top product

Mooie matten en passen perfect. Goede kwaliteit en afwerking 👍

Mooie kwaliteit en perfecte pasvorm

Enige minpuntje De ringen van de haakjes van de bestuurders kant mat zitten los in de bodemplaat.Maar de mat schuift niet, dus is niet echt een probleem. Verder top.

Super snel geleverd en past uitstekend in de kofferbak

In 1 woord SUPER!

Goede en snelle service

Gewoon snel geleverd en past zeer goed.

Geleverd zoals verwacht, top product

Mooie kwaliteit Camper matten set, perfecte maat voering, super kwaliteit velours.

Goede kwaliteit en snelle verzending

De matten zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt. Weinig verschil met originele. De verzending was, voor producten die op maat gemaakt zijn, snel. Enige puntje van aandacht was de manier van verpakken. De matten zaten in een plastic zak waar de gaten (ondertussen) al in zaten. Redelijk kwetsbaar dus. Verder gewoon top!

Goed passende matten

Rubber matten besteld voor mijn nwe auto. De matten passen prima.

Zeer tevreden met product

Persoonlijke dienstverlening

Vóór de aankoop 2 x de verkoper via email gecontacteerd voor inlichtingen. Telkens vrij snel en gepast gereageerd zodat ik de gepaste artikelen kon bestellen en vlot plaatsen.

topservice en topkwaliteit

Vriendelijk, goede service, goede kwaliteit en snelle levering