Zeer tevreden met product

Persoonlijke dienstverlening

Vóór de aankoop 2 x de verkoper via email gecontacteerd voor inlichtingen. Telkens vrij snel en gepast gereageerd zodat ik de gepaste artikelen kon bestellen en vlot plaatsen.

topservice en topkwaliteit

Vriendelijk, goede service, goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

De matten zelf zijn van een goede kwaliteit. Jammer is wel dat de mat voor de bijrijdersplaats voorin niet van twee bevestigingsrondjes was voorzien. Die horen wel bij de Honda Jazz.

Volgens afspraak

Super snelle levering en pas vorm

perfecte pasmaat en correcte verzending

Bestelde mat was perfect van pasvorm. Heel overzichtelijke en correcte manier van verzending. Telkens een mail als de volgende stap van de bestelling werd aangevat.

Top automatten

Kwaliteitsvolle automatten zoals omschreven die perfect passen. Geleverd binnen de opgeven datum.

Mooie kofferbak mat pas perfect

Alles netjes geregeld en verzonden Aanrader Gr Peter nieuwegein

Mooie goed passende matten, voor een scherpe prijs!

De matten vrij vlot in huis (dag of 5), maar voor nette prijs. Matten passen goed, hebben beetje rubbergeur, maar merk al dat het nu (week of 2 later) minder wordt. Al met al goed spul, zou zeker aanbevelen !

Prima automatten. Goede kwaliteit. Passen precies.

Prima automatten. Goede kwaliteit. Passen precies.

Ik had een verkeerde mat besteld na even mailen werd de goede opgestuurd en kon ik de andere retour sturen .

Prima kwaliteit.

Levering één mat duurde 14 dagen.

goed afgewerkt en het past uitstekend op de noppen

Ik schakel veel en na 120.000 km zit er dan een gat in de bestuurdersmat. De bijrijdermat is onbeschadigd en de matten achterin zijn zelfs ongebruikt. Tot nu toe moest ik altijd een set van 4 matten kopen, waarvan ik er dan drie niet nodig had. Ik vind het geweldig dat automattensjop ook een enkele bestuurdersmat kan leveren. Scheelt weer grondstoffen!!

Past prima en goede kwaliteit

Prima vervanging van de bestuurdersmat

Alles correct verlopen

Vlotte afhandeling, alles past perfect

snel en netjes

goede prijs en snel geleverd, één mat past helaas niet helemaal

Mooi product

Fijn dat je alleen de matten kunt bestellen die je nodig hebt cq. die versleten zijn! Levering van de mooie en stevige matten was wat vertraagd, daarom verzendkosten retour gekregen. Super!

goede maat en kwaliteit

Matten zien er goed uit, hebben juiste maat en op goede plek bevestigingsringen. Bestelling na anderhalve week in huis, werd op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Geweldige kwaliteit - goede service

De automatten zijn van een hele mooie kwaliteit. Ik ben goed geadviseerd.

Super, alles perfect geleverd

Omdat bij mijn mattenset in de auto eigenlijk 3 nog in zeer goede staat, was ik al geruime tijd op zoek naar een leverancier die er ook 1 los leverde. In ToSjop eindelijk gevonden. Er werd keurig 1 mat geleverd en er werd, zonder om hierom gevraagd te hebben, een set “bevestiging schroeven” om de matten vast te leggen, voor beide voormaten meegeleverd. Top

Prima matten en snel geleverd..

Goed en prima matten..

Goede en mooie mat en een levering binnen een week. Prima

In de nieuwe mat zitten de gaten niet op de exacte plek, h.o.h. 26 cm, als de oude mat, h.o.h. 26.5 cm.

Goed op de hoogte gehouden over voorraad, daarna snel ontvangen.

Uitstekende service en kwaliteit product.

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen en naar verwachting. Bedankt!

Zaten als gegoten en bovendien reukloos. 😁

Matten voor mijn BMW X1 werden binnen een week geleverd. Perfecte pasvorm. Gepimpt met M-Sport logo’s.