Goede communicatie

Levering duurde wat langer dan gedacht, maar dat kwam door externe factoren. De communicatie hierover was duidelijk en voldoende. De mat is van prima kwaliteit.

Product als beschreven. Goede pasvorm.

Goede pasvorm en kwaliteit.

Snel en conform afspraak, goede prijs/kwaliteit

Alles goed geregeld

Duidelijke communicatie, alles naar wens.

Topbedrijf.

Een onderneming als dit bewijst zich pas echt wanneer ze niet weglopen wanneer er, buiten hun schuld, iets mis gaat bij de transporteur. Dat doen ze. Dus dit is een topbedrijf.

Niet voortgaan op de levertijd

Onderdelen besteld met een levertijd van 48u volgens de webshop, maar laat je niet vangen ; die 48u begint te tellen vanaf wanneer ze zelf de onderdelen binnen krijgen. En aangezien ze enkel de zeer courante zaken op voorraad nemen kan dit nogal oplopen. Voor de rest vriendelijke mensen en alles naar wens

Beste Pieter-Jan, Dank voor je review. We hebben het pakket één dag later verzonden als gepland. In plaats van 15 november is dit 16 november geworden. Helaas hebben we pakketdiensten niet altijd in de hand.

Mooie mat voor een redelijke prijs

ben netjes geholpen

verzending was netjes werd op de hoogte gehouden probleem werd meteen verholpen

Erggoedeservice en afhandeling

Alles op tijd. Kwaliteit zoals beloofd

goede ervaring

Perfecte pasvorm en niet duur.

Alles zoals beloofd

Prima ervaring

Ik ben super tevreden, de matten waren er snel en passen perfect!

Top service, goede kwaliteit.

Zeer tevreden!

Luxe velours matten besteld voor een bmw e28 in de kleur blauw. Deze kleur paste helaas niet bij het interieur. Contact opgenomen en ik werd super snel geholpen. Deze matten konden zonder problemen retour met het verkregen retourlabel, Nieuwe matten besteld en die waren binnen de levertijd binnen. Uiteindelijk gegaan voor de kleur zwart (super luxe velours). Beide type matten zijn van hele mooie kwaliteit. Hier hoef je in ieder geval niet te twijfelen dat de kwaliteit tegen gaat vallen.

De levering duurt veel langer dan op de website.

Het product is goed ontvangen en ziet er goed uit. Het past zoals beschreven op de website.

Perfect.

Prima service en kwaliteit.

Top bedrijf

Heel erg tevreden met me nieuwe rubbermat voor de kofferbak van mijn auto .Goed product en kwaliteit snell verzenden

In één woord top, en dik tevreden

Het bestellen ging eenvoudig, levering correct en de bestelde matten zien er prima uit en passen 100%. In één woord “top”.

Prima . Compleet . Eerlijk . Betrouwbaar.

Helemaal goed. Hulpveren voor mijn Corolla besteld en ontvangen. Het hele proces is prima verlopen en het product voldoet uitstekend.

Hele fijne webshop

Ze staan je erg netjes te woord.

goed e produkten en goed geholpen

vriendlijke mensen en goed geholpen

goede keuze

mooi materiaal snel geleverd