Uitermate tevreden

Zowel over het geleverde product (automat) als over de levering ben ik uitermate tevreden. Ook word je steeds op de hoogte gehouden van de looptijd van de levering. Dus samengevat zou ik deze leverancier bij iedereen aanbevelen.

vlot en duidelijk

Vlot, duidelijk en snel.

Goed, netjes afgewerkt product

Prijs kwaliteit verhouding vindt ik te groot

Gewoon goed

Inderdaad een weekje moeten wachten maar automat bestuurderszijde voor mijn Mazda CX 5 geleverd. Mooie kwaliteit en paste precies op de originele bevestigings punten

Persoonlijk telefonisch contact

De levertijd werd goed uitgelegd..

matig produkt

De matten waren alleen te plaatsen nadat ik de bevestigingsringen van de oude matten omgezet had. Voor iets meer geld kun je waarschijnlijk beter de originele fabrieksmatten bestellen

eerlijk en goed

Matig

Wacht nog steeds op een reactie op een e-mail van een incomplete levering. Zal mij verbazen als deze nog komt.

prima product en levering!

prima product en levering!

Goed hoor

Prima pas goed in de achterbak top

Top levering

Minpuntje is dat het lijkt alsof je voor 2 matten genoeg hebt aan een verpakking en dat ik achteraf te min heb dus nog eens de porto kosten zou moeten betalen.

Snelle en goede levering

Netjes!

Alles keurig ingepakt en nette bezorging!

Goed product

super

goede kwaliteit en goeie pasvorm

Zeer goede prijs - kwaliteit.

Mattenset en kofferafdekking besteld. Erg gemakkelijk bestellen. Snelle levering. Ziet er keurig uit en past perfect. Zeker de koffermat ziet er perfect uit. TOP!!

Fijne website en snelle service

Snel en goede levering

Hulpveren snel gekregen en ook duidelijk wat je bestellen moet. Zitten onder de auto en voldoen goed.

mooi perfect passend product en superrrr service

De bevestigingen voor de automatten was niet conform de foto's op de site. Ik heb ze zelf aangepast waardoor ik ze toch kon gebruiken.

Goed bedrijf

Fijne reactie op mijn mails.

Om 1 of andere reden was er wat fout gegaan met de betaling. Terwijl ik er van overtuigd was dat de bestelling compleet was afgerond. Maar eind goed al goed. Materiaal na een 2de poging bestellen wel goed gegaan.!

Adequate service, vlot geleverd.

Van webshop tot levering liep soepel. Informatie van begin tot eind is op goed niveau. Matten zouden net een fractie beter kunnen passen.

Goede spullen voor nette prijs

Zeer snel geleverd